Jagter selv en OB sut. Som OB fan i kbh, vil jeg gerne indoktrinere min søn inden han finder ud af at der er et andet hold på Østerbro i kbh.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB Webshop tråden
Collapse
X
-
Man skal ikke undervurdere værdien af fanpleje og synlighed af logoet i offentligheden. Måske er det en dårlig forretning i sig selv, men hvis det tiltrækker nye fans i en yngre alder har det bestemt en anden værdi.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jagter selv en OB sut. Som OB fan i kbh, vil jeg gerne indoktrinere min søn inden han finder ud af at der er et andet hold på Østerbro i kbh.
- Likes 2
-
Det er også en lækker trøje. Bliver spændende at se udebanetrøjen når den kommer.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Comment
-
Der præsenteres den nye udebanetrøje ved særlig fanarrangement den 30.10.:
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Så må vi ikke håbe der bliver lavet forsamlings forbudOprindeligt indsendt af andlox Se indlægDer præsenteres den nye udebanetrøje ved særlig fanarrangement den 30.10.:
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ny-tro...stribet-aften/817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Altid spændende. Hjemmebanetrøjen slap de rigtig godt fra , så det bliver også spændende hvad de har fundet på med udebanetrøjen. Om der eksempelvis er striber eller ej. Om den farvemæssigt har referencer til Real kampen.Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægDer præsenteres den nye udebanetrøje ved særlig fanarrangement den 30.10.:
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ny-tro...stribet-aften/
Det kan også være den er helt brun for at hylde brunsvigeren (og St. Pauli)
.
Comment
-
Arrghhh er ikke så tosset med brun.Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Altid spændende. Hjemmebanetrøjen slap de rigtig godt fra , så det bliver også spændende hvad de har fundet på med udebanetrøjen. Om der eksempelvis er striber eller ej. Om den farvemæssigt har referencer til Real kampen.
Det kan også være den er helt brun for at hylde brunsvigeren (og St. Pauli)
.
En sort/grøn stribet vil jeg være tilfreds med817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Fra OBs twitter-account:
"Vi må desværre udskyde vores besøg hos Øens Hold-klubberne i næste uge og aflyse arrangement for sæsonkortholdere med lancering af ny udebanetrøje fredag grundet de nye restriktioner vdr. COVID-19 ⚪️
#obdk #sammenforklubbenforbyenforaltid""Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Øv, men så kan de vel lige så godt bare offentliggøre udebanetrøjen nu. Samt evt. en forlængelse med trænerteamet.Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægFra OBs twitter-account:
"Vi må desværre udskyde vores besøg hos Øens Hold-klubberne i næste uge og aflyse arrangement for sæsonkortholdere med lancering af ny udebanetrøje fredag grundet de nye restriktioner vdr. COVID-19 ⚪️
#obdk #sammenforklubbenforbyenforaltid"
- Likes 3
Comment
Comment