Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB Webshop tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Øv, men så kan de vel lige så godt bare offentliggøre udebanetrøjen nu. Samt evt. en forlængelse med trænerteamet.
    Den er faktisk meget fed
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/vores-...til-striberne/

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Flotteste trøje siden den sort/grøn stribede

      Comment


        #48
        Fed trøje for en gangs skyld! Fatter dog stadig ikke hvorfor vi ikke får den originale sort/gule trøje tilbage.

        OB skal i øvrigt på kursus i fanpleje. Jeg skrev til den ansvarlige med en forespørgsel på en langærmet trøje. Grundet manglende interesse tidligere vil de ikke få dem produceret til salg. Men så nøjes jeg da bare med min gamle sort-gule Puma-udebanetrøje...
        OB: Danske mestre i 2075/6

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
          Fed trøje for en gangs skyld! Fatter dog stadig ikke hvorfor vi ikke får den originale sort/gule trøje tilbage.

          OB skal i øvrigt på kursus i fanpleje. Jeg skrev til den ansvarlige med en forespørgsel på en langærmet trøje. Grundet manglende interesse tidligere vil de ikke få dem produceret til salg. Men så nøjes jeg da bare med min gamle sort-gule Puma-udebanetrøje...
          Der er kommet den frygtelige vane blandt spillere med en langærmet svedundertrøje og kortærmet spilletrøje det ser bare åndssvagt ud derfor er der stort set ingen der producerer langærmet mere desværre.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

            Der er kommet den frygtelige vane blandt spillere med en langærmet svedundertrøje og kortærmet spilletrøje det ser bare åndssvagt ud derfor er der stort set ingen der producerer langærmet mere desværre.
            Hvor er det dog en latterlig udvikling. Chris Sørensen ville ikke kunne spille i dag
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
              Enig. Personligt er jeg mest til en helt klassisk rund hals uden noget pynt (krave eller lign) og så havde den også været endnu federe hvis striberne også havde været på ryggen, men bortset fra det er jeg også meget glad for den

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                Meget fedt. Det bliver julegave for far og søn! :-)
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #53
                  Fuck den er fed!
                  Specielt når man også holder med Inter

                  Comment


                    #54
                    Flot - men hvorfor sort ryg..? Måske ser jeg syner, men hvad gør vi når der spilles ude mod FCM i sorte spilledragter...., hvis man ser en medspillers ryg...?

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
                      Flot - men hvorfor sort ryg..? Måske ser jeg syner, men hvad gør vi når der spilles ude mod FCM i sorte spilledragter...., hvis man ser en medspillers ryg...?
                      Vi spiller vel bare i vores hjemmebanetrøje. Og fin med din optimisme. En udebanekamp i Herning i sæsonen ville med største sandsynlighed betyde at vi kommer i Top 6. :-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #56
                        Savner sgu godt nok de dage, hvor Intersport lige kunne smide tryk på for en 20'er.

                        Det stikker godt nok af efterhånden.
                        ​​​​​
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #57
                          Kan da lige nævne at de ikke er i Sportsmaster endnu. Bare for at spare jer for turen

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Savner sgu godt nok de dage, hvor Intersport lige kunne smide tryk på for en 20'er.

                            Det stikker godt nok af efterhånden.
                            ​​​​​
                            Ja, det er pisseærgerligt og ligefrem frækt med 150 kroner for et tryk. Har en ven her i Tyskland som har en sportsbutik og der får man selvvalgt og individuelt tryk for omkring 40-50 kroner. Og det i en bedre kvalitet, han reparererede og fiskede også OB-logoen på den original Hummel-OB-bukser som afløste sig allerede efter få uger.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Ja, det er pisseærgerligt og ligefrem frækt med 150 kroner for et tryk. Har en ven her i Tyskland som har en sportsbutik og der får man selvvalgt og individuelt tryk for omkring 40-50 kroner. Og det i en bedre kvalitet, han reparererede og fiskede også OB-logoen på den original Hummel-OB-bukser som afløste sig allerede efter få uger.
                              Tøjet skal bare ikke i vaskemaskinen - jeg vasker nænsomt i hånden hvis det absolut er nødvendigt.
                              OB: Danske mestre i 2075/6

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Vi spiller vel bare i vores hjemmebanetrøje. Og fin med din optimisme. En udebanekamp i Herning i sæsonen ville med største sandsynlighed betyde at vi kommer i Top 6. :-)
                                Hvad hvis vi spiller mod feks Lyngby ude som er helt blå. Hvad mon så vi gør?
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X