Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB Webshop tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af MortenWPHorsens Se indlæg
    Er super glad for min OB brødrister.... Synes faktisk ikke, der kan være for meget merchandise
    I følge Jack Jørgensen kan der faktisk. Lyder ikke til at de gider spilde deres dyrbare tid med at lave sådan noget gøjl

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      I følge Jack Jørgensen kan der faktisk. Lyder ikke til at de gider spilde deres dyrbare tid med at lave sådan noget gøjl
      Ja, han er jo ekspert i alt hvad der har med fanpleje at gøre forstås.
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        I følge Jack Jørgensen kan der faktisk. Lyder ikke til at de gider spilde deres dyrbare tid med at lave sådan noget gøjl
        De har tidligere brændt nallerne, da lå inde med aaalt for meget gøgl, som de havde sindssygt svært ved at få afsat.

        Min fætter, an aarhusianer bosiddende KBH, var dog målløs over, at man ikke kunne få lidt baby-stuff med OB-logo på.

        Jeg voldtog de rester af merch, som De Stribede lå inde med, og fik det fragtet gratis til KBH til ham, så hjernevasken kunne starte i en passende alder!

        Comment


          #19
          Måske et dumt spørgsmål, men hvis man ønsker at købe den nye hjemmebanetrøje med tryk - kan det virkelig passe at man kun kan vælge mellem de 7 spillere den viser i drop-down menuen? Jeg går og drømmer om en trøje med nr. 21

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
            Måske et dumt spørgsmål, men hvis man ønsker at købe den nye hjemmebanetrøje med tryk - kan det virkelig passe at man kun kan vælge mellem de 7 spillere den viser i drop-down menuen? Jeg går og drømmer om en trøje med nr. 21
            Synes jeg læste et sted at det ville blive muligt at vælge mellem alle spillerne
            siden 1887

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

              Synes jeg læste et sted at det ville blive muligt at vælge mellem alle spillerne
              Måske det kun er de spillere dom Hemmingsen ved vi har kontrakt med der kan blive trykt ;-)

              Det er lidt fesent at udvalget er begrænset og igen virker det som en halv løsning.
              Hvad er det iøvrigt der gør at trøjen markedsføres som “ eksklusivt “ derinde?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Måske det kun er de spillere dom Hemmingsen ved vi har kontrakt med der kan blive trykt ;-)

                Det er lidt fesent at udvalget er begrænset og igen virker det som en halv løsning.
                Hvad er det iøvrigt der gør at trøjen markedsføres som “ eksklusivt “ derinde?
                At den vel ikke ikke kan købes andre steder end der pt?

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                  Synes jeg læste et sted at det ville blive muligt at vælge mellem alle spillerne
                  Måske det er kun navne af de spillere som er kampklar man kan få tryk på trøjen. Det er til mindst stadig syv. Vælg hurtigt, det kan blive mindre...
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Måske det er kun navne af de spillere som er kampklar man kan få tryk på trøjen. Det er til mindst stadig syv. Vælg hurtigt, det kan blive mindre...
                    Så vi er klar til indendørssæsonen

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      At den vel ikke ikke kan købes andre steder end der pt?
                      Nårh ja .. selvfølgelig
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #26
                        Så er der lidt nye varer på hylderne

                        https://www.unisport.dk/search/?q=Ob

                        Comment


                          #27
                          Så er der sgu lige 2 trøjer på vej til far her

                          Comment


                            #28
                            Sørme om de ikke også har udvidet udvalget af mulige spiller-tryk til den nye trøje. Fra 7 til 12 .. (hvor svært kan det være at lade “kunderne” vælge et personligt tryk - eller som minimum lade os vælge mellem alle spillere i truppen?)
                            Når, men nu kan jeg ihvertfald få min trøje med nummer 21 så ikke alt det brok fra mig af.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                              Sørme om de ikke også har udvidet udvalget af mulige spiller-tryk til den nye trøje. Fra 7 til 12 .. (hvor svært kan det være at lade “kunderne” vælge et personligt tryk - eller som minimum lade os vælge mellem alle spillere i truppen?)
                              Når, men nu kan jeg ihvertfald få min trøje med nummer 21 så ikke alt det brok fra mig af.
                              Fatter det heller ikke. Jeg undlod i denne omgang at betale 2*150kr oveni

                              Comment


                                #30
                                Hvad sker der for, at man ikke har en sponsor til børnetrøjerne? Ja, uha, Albani sælger øl... Men de sælger da også sodavand? Hvis ikke man kunne reklamere med et underbrand fra Unibrew, Faxe kondi fx, så kunne man da overveje at få en helt særskilt sponsor tip børnene.

                                Har flere gange oplevet børn, der ikke forstår at deres trøjer ikke er "de rigtige" og ikke har noget på, ligesom de voksne.

                                I det mindste har man dog forbedret, at børnetrøjerne ikke bare har et tomt hvidt felt, men at det nu er fyldt ud med striber.

                                Comment

                                Working...
                                X