Annoncering

Collapse
No announcement yet.

@ SFÅ og/eller OBstruktion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fremragende udsendelse generelt denne gang. Tak for det gode/hårde arbejde til SFÅ.

    Esben Hansen-interviewet var det klare højdepunkt, men jeg må også rose håndteringen af Ole OB; virkelig gode spørgsmål han bliver stillet og som journalist er man jo ikke forpligtet ud over sin interviewpersons evner; og hermed ikke et ondt ord om Ole OB - fantastisk OB-personlighed - intet mindre.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

      Hvis du havde overværet bare én træning under Lars Olsen, så ville det som Helveg sagde give mening i sig selv.

      Jeg citerer én af dem, der overværede træningen sammen med mig "Det ligner sgu, at vi kan snørre støvlerne, hoppe ind og være med".

      Der var sløvt med sløv på.

      MvH ChrisOB
      Ha ha wow, det er sgu bekymrende. Måske var man godt klar over det, men det reelt at indse det, kan godt tage lidt længere tid.

      Comment


        Kan kun tilslutte mig og sige, at det var en rigtigt god snak med Esben Hansen. Han siger nogle meget rammende ting som jeg ikke er i tvivl om også gør sig gældende i dag, for som han siger, så er det jo de samme der sidder i toppen og træffer beslutningerne.

        Comment


          Jeg var faktisk ved at slukke og opgive lidt midt i Ole OBs interview. Det var akavet, lidt pinligt og kæmpe stort på samme tid.
          De første 2 interviews gjorde ikke det store for mig. Men det tog ikke mange sekunder før Esben fangede mig og skabte et af de bedste interviews i SFÅ s historie. Hold nu kæft hvor den mand skarp, præcis og yderst veltalende. Han er for mig indbegrebet på en rigtig OB`er.

          Var jeg den eneste der tænke: Hvorfor hulen søgte han ikke den sportschef stilling?
          Last edited by fmprOB; 28-08-2020, 18:23.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Jeg var faktisk ved at slukke og opgive lidt midt i Ole OBs interview. Det var akavet, lidt pinligt og kæmpe stort på samme tid.
            De første 2 interviews gjorde ikke det store for mig. Men det tog ikke mange sekunder før Esben fangede mig og skabte et af de bedste interviews i SFÅ s historie. Hold nu kæft hvor den mand skarp, præcis og yderst veltalende. Han er for mig indbegrebet på en rigtig OB`er.

            Var jeg den eneste der tænke: Hvorfor hulen søgte han ikke den sportschef stilling?
            Han havde aldrig haft en chance, for at lande den stilling desværre. Folk der på den måde siger deres mening, er ikke velkomne som ledere i OB
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

              Han havde aldrig haft en chance, for at lande den stilling desværre. Folk der på den måde siger deres mening, er ikke velkomne som ledere i OB
              Det ligner det ihverfald ikke set udefra

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                Man må ikke udtale sig om han er syg eller skadet, hvis man ikke har hans tilladelse. Virker åndsvagt, men sådan er det, har haft en lignende sag på mit arbejde.
                Men man kan stadig håndtere det bedre end det man gør nu.
                Okay , men må man sige han er ukampdygtig?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Tak for interviewet med Esben Hansen. Jeg vidste jo godt at det var det jeg ville høre og så havde det hjulpet at vide, hvornår det begyndte. I stedet måtte jeg slide mig gennem store dele af interviews, jeg godt kunne undvære.
                  Om indholdet: Var glad for at få sat ord på hvad det var Bruce kunne. Jeg havde ham ikke så højt som Esben, men Esben ved det jo meget bedre. Fællesskabet. I skal elske hinanden når I spiller og træner osv. Tage konflikterne i stedet for at gå fynsk - konfliktsky.
                  Fedt at høre om Tobias Grahn, skriver en der både så pokalfinalen og var i Berlin.

                  Men jeg er skuffet over at SFÅ ikke fangede Esbens meget vigtige sætning, nemlig at OB nok kunne have vundet guld med en dygtig angriber. Jeg har flere gange - også lige efter det skete - gættet på at det var ledelsen manglende evne og vilje til at finde mindst en god angriber, der var grunden til Bruce tog sit gode tøj og skred - nej, flygtede fra inkompetencen. Som signatur havde jeg dengang (og senere) at rigtige fodboldhold har angribere.

                  Jeg nød da du, Martin, var i gang med at stille et af dine for lange og omstændige spørgsmål og så slog over til en kort version. Rigtig godt. Så mangler du lige at undlade research for åben mikrofon. Du har vel tid nok til lige at få fakta på plads om Esben før interviewet. Ingen grund til at spilde vores tid med det.

                  Esben er selvfølgelig bare en stemme blandt de mange spillere, men kan vi ikke være enige om, at han har langt mere tyngde end stort set alle andre.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                    Han havde aldrig haft en chance, for at lande den stilling desværre. Folk der på den måde siger deres mening, er ikke velkomne som ledere i OB
                    Så må vi få en ledelse, der passer til ham
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Jeg nød også interviewet med Esben. Dér var den ærlighed jeg ofte savner i programmerne. Og så fik det næsten tårerne frem da han remsede de gode tider med Grahn mv. op. Dels fordi jeg er glad for at have oplevet OB’s opgangstid fra ca. ‘93 og frem til blodbadet. Dels pga. raseri over den misrøgt klubben er blevet udsat for siden. Der er så meget der er spildt på gulvet at det er til at tude over.

                      Til gengæld fik jeg hurtigt nok af snik-snakken med Jack. Der var ikke meget uafhængig journalistisk over det “interview”. Det irriterer mig også at Martin siger “det er en udsendelse for sig selv” når der endelig kommer lidt substantiel debat i gang.
                      OB: Danske mestre i 2075/6

                      Comment


                        Fantastisk interview med Esben. Ham bliver I nødt til at lave en eneudsendelse med, hvor I bare giver ham plads til at udfolde sig.

                        Han bekræfter kun, hvor elendigt ledet en klub OB er.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Okay , men må man sige han er ukampdygtig?
                          Det tænker, eller han er ikke til rådighed. Alt andet end det man gør pt

                          Comment


                            Enig med jer andre - Esben er interessant. Syntes han var en del anti OB som kommentator, men jeg mener han siger mange rigtige ting.
                            Problemet var LO og tilgangen på direktørgangen. MH pokalsejr var den sidste hvor der var et hold. Siden har ingen lavet team sammenhold ledelse og kulturen er væk.
                            MD var i hans bedste form, bortset fra at han selv tænker, at de har stillet kritiske spørgsmål. Det er muligt, men så er der ikke fulgt op på ikke svarerne. Men godt han vil lave en udsendelse om direktionen og bestyrelsen, men bliver der som benovet MD så behøver han ikke forsøge det.
                            Det med at lave et team kan BO. Måske bør han have et par år og skabe en vinderkultur. Han skal så have en stærk taktiker som assistent. Hvis JM ikke får hul på holdet og vi viser nte sider så kunne Bo være næste træner.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Enig med jer andre - Esben er interessant. Syntes han var en del anti OB som kommentator, men jeg mener han siger mange rigtige ting.
                              Problemet var LO og tilgangen på direktørgangen. MH pokalsejr var den sidste hvor der var et hold. Siden har ingen lavet team sammenhold ledelse og kulturen er væk.
                              MD var i hans bedste form, bortset fra at han selv tænker, at de har stillet kritiske spørgsmål. Det er muligt, men så er der ikke fulgt op på ikke svarerne. Men godt han vil lave en udsendelse om direktionen og bestyrelsen, men bliver der som benovet MD så behøver han ikke forsøge det.
                              Det med at lave et team kan BO. Måske bør han have et par år og skabe en vinderkultur. Han skal så have en stærk taktiker som assistent. Hvis JM ikke får hul på holdet og vi viser nte sider så kunne Bo være næste træner.
                              Men interessant, at EH lige sender en lille sviner til MH også. Da MH overtog efter BR, kørte holdet videre på det han havde opbygget, hvilket gjorde at man kunne vinde pokalfinalen. Efter sommerferien var alt væk. Som jeg hører det, siger EH at MH på ingen måde kunne holde gang i det BR havde opbygget. Derouten var startet med MHs overtagelse af holdet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                                Men interessant, at EH lige sender en lille sviner til MH også. Da MH overtog efter BR, kørte holdet videre på det han havde opbygget, hvilket gjorde at man kunne vinde pokalfinalen. Efter sommerferien var alt væk. Som jeg hører det, siger EH at MH på ingen måde kunne holde gang i det BR havde opbygget. Derouten var startet med MHs overtagelse af holdet.
                                Sådan hører jeg det også.

                                Comment

                                Working...
                                X