Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson opstartstråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    "Sjovt" som de har skåret en del af billederne i toppen... bl.a. Jeppe, Jørgen og Daniel ligner nogle, som har haft en brandepande stående i 30 minutter ovenpå deres pomadesatte hår inden billederne blev taget

    Det kræver altså ikke de store kundskaber, at få det sidste med
    Det gør det bestemt ikke .. det passer dog fint til Isaam Billederne er ok til mig når ansigter, det meste af håret, navne og trøjer er synligt. Der er rigeligt andet at være "utilfreds" med pt. i OB

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Det gør det bestemt ikke .. det passer dog fint til Isaam Billederne er ok til mig når ansigter, det meste af håret, navne og trøjer er synligt. Der er rigeligt andet at være "utilfreds" med pt. i OB
      Det ved jeg, men er lidt "miljøskadet" efter at have været korrekturlæser i den grafiske branche i tidernes morgen

      Comment


        #78
        Noget om OB i TV2 Fyn om lidt

        Det var Martin Davidsen om OBs sæsonopstart. Det var et meget konservativt interview med en ikke særlig optimistisk MD om OBs kommende sæson
        Last edited by fmprOB; 06-09-2020, 19:07.

        Comment


          #79
          Og Ryan med en begyndende far-mave
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #80
            Nå, det ligner at OB ikke forstærker midt/midt. Jeg er skuffet, men ikke overrasket. Der skal nyt blod til i toppen, der ved hvad det her går ud på.

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
              Nå, det ligner at OB ikke forstærker midt/midt. Jeg er skuffet, men ikke overrasket. Der skal nyt blod til i toppen, der ved hvad det her går ud på.
              Der er altså 4 uger tilbage af vinduet... Lad os nu se. Jeg er heller ikke optimist men syntes det er lige tidligt nok at konkludere

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Der er altså 4 uger tilbage af vinduet... Lad os nu se. Jeg er heller ikke optimist men syntes det er lige tidligt nok at konkludere
                Det er der, ja. Og tingene kan gå stærkt, det ved vi jo. Men synes godt nok ikke, der er noget der peger i retning af, at vi skal have rystet posen lidt.

                Det ligner mere og mere, at man rent faktisk ER tilfreds med truppen for nuværende. Det kan man jo godt blive lidt bekymret over. Var egentlig også ret sikker på, at vi ville have solgt nogle stykker på dette tidspunkt, men måske der skal folk ud, før der kommer folk ind - for antalsmæssigt (skader ikke medregnet) er vi vel ca. dér hvor vi skal være?

                Drømmer sådan om at vi får hældt AJA ud, og kørt Daniel Høegh i stilling. Og så ville jeg ikke have noget problem med at få fingre i en ny midtbanespiller også. MEN, de rygter der har været, har primært været centreret om angribere (Makienok og N'Doye), hvor vi i forvejen har rigeligt (Hylle, Lieder, Svendsen, Fenger, Jebali, Nissen, Sabbi (?)).

                Æv, at der ikke sker noget, og havde gerne set det ske tidligere for at give holdet mere tid sammen inden de gældende kampe, men sådan skulle det altså ikke være. Forbereder mig på endnu en sæson i mellemklassen, hvor vi ender alt mellem 6-10.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                  Det er der, ja. Og tingene kan gå stærkt, det ved vi jo. Men synes godt nok ikke, der er noget der peger i retning af, at vi skal have rystet posen lidt.

                  Det ligner mere og mere, at man rent faktisk ER tilfreds med truppen for nuværende. Det kan man jo godt blive lidt bekymret over. Var egentlig også ret sikker på, at vi ville have solgt nogle stykker på dette tidspunkt, men måske der skal folk ud, før der kommer folk ind - for antalsmæssigt (skader ikke medregnet) er vi vel ca. dér hvor vi skal være?

                  Drømmer sådan om at vi får hældt AJA ud, og kørt Daniel Høegh i stilling. Og så ville jeg ikke have noget problem med at få fingre i en ny midtbanespiller også. MEN, de rygter der har været, har primært været centreret om angribere (Makienok og N'Doye), hvor vi i forvejen har rigeligt (Hylle, Lieder, Svendsen, Fenger, Jebali, Nissen, Sabbi (?)).

                  Æv, at der ikke sker noget, og havde gerne set det ske tidligere for at give holdet mere tid sammen inden de gældende kampe, men sådan skulle det altså ikke være. Forbereder mig på endnu en sæson i mellemklassen, hvor vi ender alt mellem 6-10.
                  Jeg tror stadig på at MH har tilladelse til at hente en stor profil/navn hvis den rigtige dukker op. Men gør der ikke det lukker man tilfreds vinduet mm der kommer et par “profil” salg

                  Comment


                    #84
                    Vi stiller op et B-hold i aften:
                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-til-fcm-ob/
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Vi stiller op et B-hold i aften:
                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppen-til-fcm-ob/
                      Tror jeg også at FCM gør. Retfærdighedsvis har der hele tiden stået OB reserver mod FCM reserver.
                      Men det er jo nærmere forstærket OB U19 mod FCM reserver

                      Comment


                        #86
                        Nåh, der er da semigode nyheder i dag. Ifølge Fyens er Jeppe T måske klar, Drachmann træner med i et vist omfang og Ryan træner også udendørs med holdet.

                        lieder, Hylle og Fenger er til gengæld helt ude.

                        Jeg tror ikke på fremgang før vi ser den her udvikling over 3-4 uger uden der kommer nye skader til, men lidt positivt er der da.

                        Comment


                          #87
                          Nogen der har læst denne og kan give referat?

                          https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...g-kemi/8286836
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Nogen der har læst denne og kan give referat?

                            https://ekstrabladet.dk/plus/sportog...g-kemi/8286836
                            "
                            ​​​​Det sitrer af dårlig kemi, så alle kan mærke det mellem Jakob Michelsen og sportschef Michael Hemmingsen. At den korte opstart er blevet præget af skadesuro, Skjelvik-forvirring og problematisering af Michelsens forestående kontraktudløb er blot en forsmag på det, som venter. Ingen klubber kan præstere, når distraktionerne står i kø. Med de tre medaljevindere i de første fem kampe så ligner det en meget problematisk sæsonstart."

                            Det er alt hvad der står om det, de skriver i overskriften. Det er en clickbait artikel designet til at få folk til at oprette et abonnement. Der er ikke meget indhold af værdi i den artikel, det er ikke fordi at de har en saftig afsløring eller skriver noget vi ikke ved i forvejen.
                            ​​

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg

                              "
                              ​​​​Det sitrer af dårlig kemi, så alle kan mærke det mellem Jakob Michelsen og sportschef Michael Hemmingsen. At den korte opstart er blevet præget af skadesuro, Skjelvik-forvirring og problematisering af Michelsens forestående kontraktudløb er blot en forsmag på det, som venter. Ingen klubber kan præstere, når distraktionerne står i kø. Med de tre medaljevindere i de første fem kampe så ligner det en meget problematisk sæsonstart."

                              Det er alt hvad der står om det, de skriver i overskriften. Det er en clickbait artikel designet til at få folk til at oprette et abonnement. Der er ikke meget indhold af værdi i den artikel, det er ikke fordi at de har en saftig afsløring eller skriver noget vi ikke ved i forvejen.
                              ​​
                              Takker - Der skal jo sælges aviser ...

                              Men det sammenholdt med den sparsomme forstærkning og Hemme’s “uld i mund” (kan vel ikke dække kommunikationsstrategien) så er der da også rigeligt at tage fat i.
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment

                              Working...
                              X