Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæson opstartstråd
Collapse
X
-
Er det kun mig eller hører jeg JM ikke svare på om OB har en Top 6 trup?
http://obstemmer.dk/interview-jakob-...-saesonoptakt/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEr det kun mig eller hører jeg JM ikke svare på om OB har en Top 6 trup?
http://obstemmer.dk/interview-jakob-...-saesonoptakt/Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.
― Lou Holtz
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEr det kun mig eller hører jeg JM ikke svare på om OB har en Top 6 trup?
http://obstemmer.dk/interview-jakob-...-saesonoptakt/"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
Nej det er ikke kun dig. Jeg høre og "ser" det samme. Både hans svar og hans "ansigtsudtryk" afspejler med tydelighed at han ikke mener at han har truppen til at være SIKKER på top 6. Om det så skyldes skaderne eller det generelle niveau, ved kun JM.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Han snakker jo udenom på alle spørgsmål.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
En lille irriterende mand på skulderen begynder at hviske ting i ørerne på mig som “dette er starten på slutningen for JM” og “gad vide om JM også er ved at være lidt træt af ledelsens måde at lede og agere på”....817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 2
Comment
-
Min tanke gik på om JM snart gider det her fatamorgana halløj mere
Hvis han kører træt i OB er det forståligt da den sportslige ledelse lader til stadig at være håbløse.
Hvor OB vil kigge hen efter en ny træner kan næsten være ligegyldigt så længe magten ligger hvor den ligger, trupper er middelmådig og der ikke er handling bag ambitions meldingerne .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 2
Comment
-
Ja det er også et godt spørgsmål, men mon dog han kan forvente at komme tilen større klub dertil har han ikke vist nok, så han indgår nok i den karrusel med danske trænere dom skifter rundt fordi klubberne herhjemme oftest satser på gammel kendte trænere.
Hvis han kører træt i OB er det forståligt da den sportslige ledelse lader til stadig at være håbløse.
Hvor OB vil kigge hen efter en ny træner kan næsten være ligegyldigt så længe magten ligger hvor den ligger, trupper er middelmådig og der ikke er handling bag ambitions meldingerne .
Comment
-
Ja det er også et godt spørgsmål, men mon dog han kan forvente at komme tilen større klub dertil har han ikke vist nok, så han indgår nok i den karrusel med danske trænere dom skifter rundt fordi klubberne herhjemme oftest satser på gammel kendte trænere.
Hvor OB vil kigge hen efter en ny træner kan næsten være ligegyldigt så længe magten ligger hvor den ligger, trupper er middelmådig og der ikke er handling bag ambitions meldingerne .
Comment
-
Ingen steder"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Er der så nogen der ved hvad status ca. er?
Vestergaard genoptræner stadig efter korsbånd operation. Går efter planen
Sabbi spares lidt efter et forsigtigheds princip
Lider ude i flere måneder endnu
Ibrahimagic har haft springerknæ og spares/behandles for at få det helt væk
Ryan og Aron ligner ikke nogen der bliver klar til træning forløbigt
Faktisk friske oplysninger fra LR her
https://fyens.dk/artikel/sabbi-virke...-en-startpladsLast edited by fmprOB; 30-08-2020, 13:21.
Comment
Comment