Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæson opstartstråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Truppen til i morgen

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...-ac-horsens-1/

    17 fra A-truppen og 6 fra U19.

    8 skader og Mandé væk på landsholdsopgaver
    Hvor finder man status på skades situationen?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Hvor finder man status på skades situationen?
      Ingen steder

      Comment


        #33
        Er det kun mig eller hører jeg JM ikke svare på om OB har en Top 6 trup?

        http://obstemmer.dk/interview-jakob-...-saesonoptakt/

        Comment


          #34
          Jamen det er jo meget simpelt egentlig. Vi har ikke en top 6 trup. Vi har en 6-12 trup

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Er det kun mig eller hører jeg JM ikke svare på om OB har en Top 6 trup?

            http://obstemmer.dk/interview-jakob-...-saesonoptakt/
            Nej det er ikke kun dig. Jeg høre og "ser" det samme. Både hans svar og hans "ansigtsudtryk" afspejler med tydelighed at han ikke mener at han har truppen til at være SIKKER på top 6. Om det så skyldes skaderne eller det generelle niveau, ved kun JM.
            “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
            Lou Holtz

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Er det kun mig eller hører jeg JM ikke svare på om OB har en Top 6 trup?

              http://obstemmer.dk/interview-jakob-...-saesonoptakt/
              Han er til mindst meget tilbageholdende der. "Vi skal jagte Top6" betyder ja ikke vi har en Too-6-truo.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg

                Nej det er ikke kun dig. Jeg høre og "ser" det samme. Både hans svar og hans "ansigtsudtryk" afspejler med tydelighed at han ikke mener at han har truppen til at være SIKKER på top 6. Om det så skyldes skaderne eller det generelle niveau, ved kun JM.
                Han snakker jo udenom på alle spørgsmål.

                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Han snakker jo udenom på alle spørgsmål.
                  En lille irriterende mand på skulderen begynder at hviske ting i ørerne på mig som “dette er starten på slutningen for JM” og “gad vide om JM også er ved at være lidt træt af ledelsens måde at lede og agere på”....

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    En lille irriterende mand på skulderen begynder at hviske ting i ørerne på mig som “dette er starten på slutningen for JM” og “gad vide om JM også er ved at være lidt træt af ledelsens måde at lede og agere på”....
                    Jeg holder stadig på at skaderne var JM’s redning i sidste sæson uden de unges gejst og sult havde det set meget anderledes ud tror jeg.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Jeg holder stadig på at skaderne var JM’s redning i sidste sæson uden de unges gejst og sult havde det set meget anderledes ud tror jeg.
                      Min tanke gik på om JM snart gider det her fatamorgana halløj mere

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Min tanke gik på om JM snart gider det her fatamorgana halløj mere
                        Ja det er også et godt spørgsmål, men mon dog han kan forvente at komme tilen større klub dertil har han ikke vist nok, så han indgår nok i den karrusel med danske trænere dom skifter rundt fordi klubberne herhjemme oftest satser på gammel kendte trænere.
                        Hvis han kører træt i OB er det forståligt da den sportslige ledelse lader til stadig at være håbløse.
                        Hvor OB vil kigge hen efter en ny træner kan næsten være ligegyldigt så længe magten ligger hvor den ligger, trupper er middelmådig og der ikke er handling bag ambitions meldingerne .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Ja det er også et godt spørgsmål, men mon dog han kan forvente at komme tilen større klub dertil har han ikke vist nok, så han indgår nok i den karrusel med danske trænere dom skifter rundt fordi klubberne herhjemme oftest satser på gammel kendte trænere.
                          Hvis han kører træt i OB er det forståligt da den sportslige ledelse lader til stadig at være håbløse.
                          Hvor OB vil kigge hen efter en ny træner kan næsten være ligegyldigt så længe magten ligger hvor den ligger, trupper er middelmådig og der ikke er handling bag ambitions meldingerne .
                          Enig. Vi har en 5-11 trup og ender sandsynlig som nummer 8 mm der kommer markante forstærkninger til.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Ja det er også et godt spørgsmål, men mon dog han kan forvente at komme tilen større klub dertil har han ikke vist nok, så han indgår nok i den karrusel med danske trænere dom skifter rundt fordi klubberne herhjemme oftest satser på gammel kendte trænere.
                            Hvis han kører træt i OB er det forståligt da den sportslige ledelse lader til stadig at være håbløse.
                            Hvor OB vil kigge hen efter en ny træner kan næsten være ligegyldigt så længe magten ligger hvor den ligger, trupper er middelmådig og der ikke er handling bag ambitions meldingerne .
                            Meget enig

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Ingen steder
                              Er der så nogen der ved hvad status ca. er?
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                Er der så nogen der ved hvad status ca. er?
                                Drach og AJA er vidst tæt på snart at komme igang med lidt bold
                                Vestergaard genoptræner stadig efter korsbånd operation. Går efter planen
                                Sabbi spares lidt efter et forsigtigheds princip
                                Lider ude i flere måneder endnu
                                Ibrahimagic har haft springerknæ og spares/behandles for at få det helt væk
                                Ryan og Aron ligner ikke nogen der bliver klar til træning forløbigt

                                Faktisk friske oplysninger fra LR her
                                https://fyens.dk/artikel/sabbi-virke...-en-startplads
                                Last edited by fmprOB; 30-08-2020, 13:21.

                                Comment

                                Working...
                                X