Annoncering

Collapse
No announcement yet.

AGF - OB Nedtakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Tingager blev ekstra motiveret af KLs udtalelser

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...e-hav-respekt/

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
      En kamp tabt på taktikbrættet ligner det. Vi bliver lokket til at spille op gennem midten, hvor AGF åbner op for os, for bagefter at gå i hårdt pres i ryggen på boldholder. Allerede i 1 halvleg burde vi have ændret til 4-4-2, det gjorde det meget nemmere for os at spille os ud af deres høje pres.

      Samtidig med at vi er udmanøvret spiller Frøkjær en usandsynlig dårlig kamp, Jebali får heller ikke fat i noget som helst. JJT lignede en der spillede skadet og han var slet ikke hurtigt nok, så vi kunne slet ikke få sat noget sammen.

      God kamp af Oliver og de 3 bagerste, AGF så meget ufarlige ud i det etablerede spil, takket være dem. Flot assist af Fenger. Kasper Larsen med et ægte angribermål. Det var vidst det positive i dag. Kan også godt lide at Frøkjær bliver ved med at forsøge, på trods af at han er elendig i dag. Det viser en stærk mentalitet.
      Fuldstændig enig, JM valgte endnu engang det sikre, hvilket nærmest var naivt, i hvert fald utilstrækkeligt. AGF vidste præcist hvordan de skulle håndtere os, og gjorde det helt perfekt, tilsat en masse hårdhed, men sådan er gamet. Vi var meget langt fra et resultat, håber alle i OB ser alvoren og forstår hvor meget der mangles. Hvis fortællingen bliver, at vi er meget tæt på top-6 og medaljespil på baggrund af de sidste runder her, så kan vi se frem til endnu en elendig sæson.

      Comment


        #18
        Patrick Mortensen mener at de var klasser bedre end OB

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-bedre-end-ob/

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Patrick Mortensen mener at de var klasser bedre end OB

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-bedre-end-ob/
          jeg er enig med Hr. Mortensen, der er meget lang vej hjem for OB. Mens vi har kludret rundt på transfermarkedet og købt ind med bind for øjnene, uden strategi eller retning, har AGF arbejdet langt mere strategisk og bygget noget op, som er langt mere holdbart end vores 5. plads sidste år, der reelt var et fatamorgana.

          Comment


            #20
            Om OL hovedskade igår

            https://www.bt.dk/superligaen/ob-spi...vde-signaleret

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

              jeg er enig med Hr. Mortensen, der er meget lang vej hjem for OB. Mens vi har kludret rundt på transfermarkedet og købt ind med bind for øjnene, uden strategi eller retning, har AGF arbejdet langt mere strategisk og bygget noget op, som er langt mere holdbart end vores 5. plads sidste år, der reelt var et fatamorgana.
              Ja det virker sådan når det efterhånden kun er de unge der slår til

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Ja det virker sådan når det efterhånden kun er de unge der slår til
                Men det er til gengæld også ekstremt positivt. Hvor ville jeg ønske, at man gik ind på den præmis, at holdet skal bygges op omkring ungdommen. Det kræver at man vælger en spillestil fremafrettet og så kiggede på, hvor det er man har brug for at supplere med rutinerede kræfter, men kom af med alt fyldet. Lige nu virker AJA f.eks. som et totalt fejlkøb og spild af penge.

                Comment


                  #23
                  Men hold da op hvor har Kasper dog spillet på et dejligt højt niveau det seneste stykke tid. Ham og Tverskov begynder da at fungere bedre og bedre sammen i forsvaret. Jeg synes tilgengæld at Marco viste i går, at hans mangel på teknik kan komme til at koste når vi møder hold der ikke er i nedrykningsspillet. Hvis vi fra næste sæson kører med tre mand i forsvaret, burde man bare give Østrøm chancen for start ved siden af Kasper og Jeppe.
                  Desuden blev jeg meget bekrymret over Jørgens manglende 'offside-trækning' ved flere tilfælde (bla. ved Patrick Mortensens mål) - håber da ikke det er vanlig standard.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                    Men det er til gengæld også ekstremt positivt. Hvor ville jeg ønske, at man gik ind på den præmis, at holdet skal bygges op omkring ungdommen. Det kræver at man vælger en spillestil fremafrettet og så kiggede på, hvor det er man har brug for at supplere med rutinerede kræfter, men kom af med alt fyldet. Lige nu virker AJA f.eks. som et totalt fejlkøb og spild af penge.
                    Enig. Jeg kan nu godt se at AJA er en udemærket forsvarer. Oliver Lund er også udemærket. Drachmann. Kløve. Lieder. Jebali. Udemærket udemærket udemærket
                    Der er bare for meget udemærket. Udemærket kan vi få direkte fra akademiet og de er 10 år yngre. Salgsbare og klar på udvikling.

                    Akademiet er det eneste der holder mig oppe på troen om noget godt fremover. Ikke alle de dyre indkøb der virker som som utallige forskellige krydderier der skal tilsættes suppen. De bliver bare tilført vilkårligt og den samlede smag bliver aldrig god. Det kræver en mesterkok til at holde styr på det. Og han findes ikke i OB

                    Comment


                      #25
                      En kamp hvor vi halter bagefter, særlig i starten af kampen. Vi skulle lige bruge en halvleg som tilvænning til det højere tempo, som der bliver spillet i, når man som AGF har været en del af top 6 slutspillet. Dog er der enkelte spillere, blandt andet Skjelvik, Frøkjær, JJT som ikke kunne følge med det meste af kampen. Jeg er dog fortrøstningsfuld til at vi kan nå top 6 næste sæson, såfremt de skadede spillere kommer tilbage i fulde omdrejninger.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                        Men hold da op hvor har Kasper dog spillet på et dejligt højt niveau det seneste stykke tid. Ham og Tverskov begynder da at fungere bedre og bedre sammen i forsvaret. Jeg synes tilgengæld at Marco viste i går, at hans mangel på teknik kan komme til at koste når vi møder hold der ikke er i nedrykningsspillet. Hvis vi fra næste sæson kører med tre mand i forsvaret, burde man bare give Østrøm chancen for start ved siden af Kasper og Jeppe.
                        Desuden blev jeg meget bekrymret over Jørgens manglende 'offside-trækning' ved flere tilfælde (bla. ved Patrick Mortensens mål) - håber da ikke det er vanlig standard.
                        Jørgens blunder var ganske enkelte fuldstændig uacceptabel, det er en børnefejl på lilleput niveau. Synes godt nok det er meget op og ned med ham Jørgen.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                          Men hold da op hvor har Kasper dog spillet på et dejligt højt niveau det seneste stykke tid. Ham og Tverskov begynder da at fungere bedre og bedre sammen i forsvaret. Jeg synes tilgengæld at Marco viste i går, at hans mangel på teknik kan komme til at koste når vi møder hold der ikke er i nedrykningsspillet. Hvis vi fra næste sæson kører med tre mand i forsvaret, burde man bare give Østrøm chancen for start ved siden af Kasper og Jeppe.
                          Desuden blev jeg meget bekrymret over Jørgens manglende 'offside-trækning' ved flere tilfælde (bla. ved Patrick Mortensens mål) - håber da ikke det er vanlig standard.
                          Jeg føler mig overbevist om at Tverskov eller Marco sælges i løbet af vinduet så tror ikke det bliver et scenarie

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            En kamp hvor vi halter bagefter, særlig i starten af kampen. Vi skulle lige bruge en halvleg som tilvænning til det højere tempo, som der bliver spillet i, når man som AGF har været en del af top 6 slutspillet. Dog er der enkelte spillere, blandt andet Skjelvik, Frøkjær, JJT som ikke kunne følge med det meste af kampen. Jeg er dog fortrøstningsfuld til at vi kan nå top 6 næste sæson, såfremt de skadede spillere kommer tilbage i fulde omdrejninger.
                            Muligheden er til stede. Jeg giver os 20-25% chance. Med dette hold ville vi komme i Top 6 ca hver 4. År IMO

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Enig. Jeg kan nu godt se at AJA er en udemærket forsvarer. Oliver Lund er også udemærket. Drachmann. Kløve. Lieder. Jebali. Udemærket udemærket udemærket
                              Der er bare for meget udemærket. Udemærket kan vi få direkte fra akademiet og de er 10 år yngre. Salgsbare og klar på udvikling.

                              Akademiet er det eneste der holder mig oppe på troen om noget godt fremover. Ikke alle de dyre indkøb der virker som som utallige forskellige krydderier der skal tilsættes suppen. De bliver bare tilført vilkårligt og den samlede smag bliver aldrig god. Det kræver en mesterkok til at holde styr på det. Og han findes ikke i OB
                              Meget enig. Det er leverpostej. Vi skal sammensætte holdet med en akse af profiler op igennem midten på en 4-5 spillere, have 3-4 talenter under 23, og resten kan så være mere jævne superligaspillere (og den fordeling kan så afspejle sig i truppen iøvrigt. Humlen er at have en klar strategi hvor man får en trup til at hænge sammen som en enhed og optimere relationerne, og det kræver en klar plan.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                                En kamp hvor vi halter bagefter, særlig i starten af kampen. Vi skulle lige bruge en halvleg som tilvænning til det højere tempo, som der bliver spillet i, når man som AGF har været en del af top 6 slutspillet. Dog er der enkelte spillere, blandt andet Skjelvik, Frøkjær, JJT som ikke kunne følge med det meste af kampen. Jeg er dog fortrøstningsfuld til at vi kan nå top 6 næste sæson, såfremt de skadede spillere kommer tilbage i fulde omdrejninger.
                                Det er jeg ikke, og tror det er farligt at fastholde de gode momenter og tro det kan strækkes over en sæson. Ville Lieder i stedet for Max gøre holdet bedre, AJA på bænken for Robin? Anføren kan han rykke holdet? Ryan kan hvis han får en sæson hvor han ikke er skadet 1/3 af tiden.
                                Jeg ville hurtigt skille mig af med Aron, Lund, lund,Opondo, AJA, Drachmann og Lieder, og erstatte dem med 2-3 gode spillere til start 11.samt begynde at kigge på længere kontrakter og lave afskydningsplaner som FCK.
                                Hvis der kommer bud på Sander eller Jebali så skal de seriøs overvejes.

                                Comment

                                Working...
                                X