Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Europakamp AGF-OB 29.7.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Okay, det er ikke mount everest vi skal bestige for at komme tilbage i kampen. Den gf defensiv ser absolut ikke usårlig ud. Deres målmand har ikke haft noget at arbejde med endnu. Jeg håber vi går ind og prøver noget andet i anden halvleg.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Ertuğrul Se indlæg

      Jeg fortryder stadig den dag i dag, at jeg ikke købte den stribede sort-neongule udebanetrøje...den var sandelig en skønhed. Alle udebanetrøjer siden da har været grimme, den seneste dog "blot" kedelig i mine øjne
      Hvis du normalt er large er her et tilbud: https://www.ebay.co.uk/itm/333333740050

      Fandt samme model med Timm på ryggen sidste år
      på eBay
      OB: Danske mestre i 2075/6

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Syntes bestemt også han lavede mange af dem sidste år
        I så fald har jeg glemt dem, fordi han var så glimrende sidste sæson i år har de i hvert fald været mere iøjnefaldende

        Comment


          Nå vi skal bare til pause og så ud og give fuld skrald i anden halvleg
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Usmageligt af Jebali
            Han bliver sparket i hovedet din klovn...

            Comment


              Skidt 1.halvleg. OB bliver smadret rent fysisk. Er der snart nogen der ikke har fået skrammer.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Hvad mener du?
                At uroen stammer fra Lunds fejl og efterfølgende hasardtackling, der bringer ubalance.

                men jeg synes nu det er en ok kamp. Som forventet og der skal lidt held til, men afskrevet er vi ikke endnu.

                Comment


                  Hvor der sindsygt de kommentator sidder og siger jebali og tunesisk skuespiller skole. Og det så kort tid efter viser sig at jebali faktisk fik et ben i hovedet

                  Comment


                    Ting at tage med efter 1. Halvleg

                    1. Vi skal ikke spille den op, det er læst og går lige i AGFs styrker
                    2. Kommentatorerne er meget meget dårlige. Mon de har et hold de holder med?
                    3. Total hjemmebanedommer. AGF med mange frispark der bare ikke bliver dømt og modsat dømmes der hvergang vinden blæser mod en AGF’er
                    4. AGF er meget bedre.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                      Sig mig, hvad fanden tænker Jebali på at ligge der og tage sig til hovedet, hvad er det for en gang ynkeligt skuespil.
                      Han fik et spark ved baghovedet. Det er ikke skuespil.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        AGF er bare en klasse over os. I tempo og agrresivitet. Længere er den ikke

                        Comment


                          Det har godt nok været "velkommen til top 6" i de første 45. Venstresiden med Skjelvik og Frøkjær har været helt skidt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                            Hvor der sindsygt de kommentator sidder og siger jebali og tunesisk skuespiller skole. Og det så kort tid efter viser sig at jebali faktisk fik et ben i hovedet
                            Det er forrykt at Graulund får lov at kommentere kampen. Han er næsten lige så meget AGF’er som Tøffe i min bog.
                            OB: Danske mestre i 2075/6

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Båtnak Se indlæg
                              Det må være Michelsens mål det der. Han bliver jo taktisk udstillet i denne kamp.

                              Det ligner ikke et spillervalg at trække den op gennem midten, men en del af et taktisk oplæg.

                              AGF's pres sidder fuldstændigt og vi har ikke noget modsvar lige nu. Wings'ene er helt lukket ned og hver gang, vi spiller den gennem midten, kommer de med fuld pres. Det virker tilmed som om hele venstresiden er sat ud af spil.

                              Håber JM har et modsvar til de sidste 45.
                              Det er nu ikke nogen overraskelse. Det er det, der maker eller breaker mange af OBs kampe i 3-5-2. Vi skal spille os ud af presset, for at skabe noget - det går vis cf/wingbacks til midtbanefolk. I denne kamp er det kun lykkedes få gange, men til gengæld har vi smidt bolden 4-5 gange, som alle kunne have givet mål.

                              Det hjælper heller ikke når Kløve igen må på wingback og Aron skal tage imod bolden midt på banen.

                              Jeg har meget svært ved at se hvordan vi skal vende det her kampbillede. Vi kan heller ikke bringe Hylle på den måde kampen har udviklet sig.

                              Comment


                                Det er helt utroligt, hvor hadske folk kan være mod Jebali - han er ingen engel (eller OBs nye goalgetter), det har vi set, men det gør ham ikke til en djævel (eller en dårlig fodboldspiller)

                                Comment

                                Working...
                                X