Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Stort tillykke til tosserne:
    https://www.lokalavisen.dk/112/ECE13...-med-at-stige/
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Tror egentlig at Bo mindst er lige så hyggelig som Priske til hverdag. Det er når kampen fløjtes op at Bo bliver en form for monster. Desuden har de BS som virkelig prædiker ærlighed frem for alt.
      Jeg ved godt at Bo næppe anses som den fagligt mest kompetente, og om det er reelt, eller mere hans stil som har givet det indtryk ved jeg ikke, men jeg ved at han bliver omgivet af OP, BS, bak Back osv. Så sparringen er fin, men i sidste ende er det altid cheftræneren der træffer den endelige beslutning.

      Det ser ud til at træner karrusellen ikke køre med den gamle faste besæting i samme grad som før i tiden.
      Ser ikke Bo som en del af den idet han kun har trænet Horsens i superligaen
      Tror bestemt også han er endda endnu mere hyggelig det meste af tiden, men det er mere hans udstråling. I Horsens køber man ind på den slags træner, fordi alle spillere er på et niveau, hvor de vil slå ihjel for at spille superliga. I FCM skal han have hele holdet med, for får han ikke det, så vil de underpræsterer velvidende at de stadig er så højt profilerede at de kan finde klubber og lønninger i Ca. samme klasse som FCM. Det lægger der en opgave i, og så er det rigtigt at han har en stab at læne sig op af, men det er til gengæld også nyt for Bo H. I Horsens var han jo i bund og grund hovedfiguren i hele klubben. Nu bliver han en del af et stort setup og her kunne man godt forestille sig at han vil have svært ved ikke at komme til at fylde for meget som man kender ham.

      Men det er selvfølgelig bare sådan som jeg ser ham. Det kan også være han bare er exceptionelt god til at indordne sig efter de forhold han bliver en del af og så bare brænder igennem.
      Jeg er i hvert fald rigtig overrasket over han ryger til FCM af alle hold. Jeg var helt overbevist om at han qua sin bopæl i Aarhus bare sad og hyggede på viasat imens han ventede på David Nielsen fandt en større adresse i AGF og overtog der. Det hang meget bedre sammen i mit hoved som jeg oplever Bo H som person og AGF som klub.

      Comment


        92% beder ikke om sæsonkorts refusion

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/tusind...tte-opbakning/

        Comment

        Working...
        X