Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

    Ja heldigvis. Ville ikke kunne klare Riddersholm som OB træner.
    Så havde jeg nok for første gang i mange år sat OB på pause og undladt at købe sæsonkort.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Så havde jeg nok for første gang i mange år sat OB på pause og undladt at købe sæsonkort.
      Samme her.

      Og har det lidt på samme måde med klubbens kommende strategi. Hvis jeg ikke kan købe ind på og virkelig tro en bedre fremtid for OB vil min passion lide et kæmpe knæk “without repair”. Det er ihverfald følelsen få timer før

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Samme her.

        Og har det lidt på samme måde med klubbens kommende strategi. Hvis jeg ikke kan købe ind på og virkelig tro en bedre fremtid for OB vil min passion lide et kæmpe knæk “without repair”. Det er ihverfald følelsen få timer før
        Jeg har absolut ingen forventninger forud for strategien, men har helt klart nogle håb i forhold til at klubben har endelig fået så meget føling med virkeligheden at det der kommer bliver troværdigt, for ellers har jeg det lige som dig. Jeg orker ikke mere arrogance og talen ned til fans mens man præsenterer et fatamorgana af ambitioner.

        Jeg bliver ikke skuffet over vi bliver nr 8 især ikke hvis jeg kan se vores unge får en reel chance og at de får vist en tillid også efter dårlige kampe, der hvos jeg begynder at brænde sammen er når ledelsen fastholder deres urealistiske snak om top 4-6 og når de presses en smule på deres egne udmeldinger så prøver de at tørre deres manglende realisme af på os fans ved at påstå vi har for høje forventninger.

        Realistiske udmeldinger også selvom det betyder vi pauser top 6 snakken og en genopbygning med stor fokus på at få flere unge til at slå igennem på ligaholdet.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...or-guldfejring surprise

          Comment


            Nu er de jo i familie med DBU, så det bliver nok en løftet pegefinger og et symbolsk beløb i bøde.

            Sikke et ramaskrig, hvis de bliver taberdømt 0 - 3.... men er nok kun et drømmescenarium for mig på en fredag

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Nu er de jo i familie med DBU, så det bliver nok en løftet pegefinger og et symbolsk beløb i bøde.

              Sikke et ramaskrig, hvis de bliver taberdømt 0 - 3.... men er nok kun et drømmescenarium for mig på en fredag
              De tager helt sikker ikke mesterskabet fra BIF. Det ville allerede være et stort fremskridt med er pointtab for næste sæson. Men tvivler, tror ikke de har modet at være konsekvent.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Nu er de jo i familie med DBU, så det bliver nok en løftet pegefinger og et symbolsk beløb i bøde.

                Sikke et ramaskrig, hvis de bliver taberdømt 0 - 3.... men er nok kun et drømmescenarium for mig på en fredag
                Haha ja :D man må jo være ca 1/3 på stadion. Da der var medajleoverækkelsen var der helt fyldt. Og i pricppet er afviklingen af "kampen" vel først færdig når hele arrangementet er slut.


                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  Nu er de jo i familie med DBU, så det bliver nok en løftet pegefinger og et symbolsk beløb i bøde.

                  Sikke et ramaskrig, hvis de bliver taberdømt 0 - 3.... men er nok kun et drømmescenarium for mig på en fredag
                  Helt enig. Der sker intet. Det er hele Danmarks darling.
                  De har gjort det før, de kommer til at gøre det igen.

                  Selvom jeg virkelig, virkelig ikke kan li den klub, så ville det at tage mesterskabet fra dem, måske også være liiiiige i overkanten. Men det kunne da være sjovt.

                  Comment


                    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...raener/8602300

                    Det er lige godt det sindssygeste jeg længe her læst.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...raener/8602300

                      Det er lige godt det sindssygeste jeg længe her læst.

                      Det vil jeg gerne se - men til gengæld vil jeg også se det, før jeg tror det. Det virker.... bizart

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...raener/8602300

                        Det er lige godt det sindssygeste jeg længe her læst.
                        I dag er den 29. maj, ikke den 1 april, eller?
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Bo Henriksen til FCM og Alm til os. ....

                          Vi endte som nr 9. Bedre kunne det ikke blive. Næste sæson skal blive markant bedre. Basta.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...raener/8602300

                            Det er lige godt det sindssygeste jeg længe her læst.
                            Det kommer ikke bagpå mig. Bo kan en ting eller to. Det samme med Glen.
                            så når de fleste afviser dem som trænere (en del af karrusellen), så ryster jeg på hovedet. De er begge faglig kompetente mennesker med en stor passion for spillet på banen.

                            jeg håber blot, at vi rammer hovedet på sømmet med AA og vi igen for europabold til odense

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                              Det kommer ikke bagpå mig. Bo kan en ting eller to. Det samme med Glen.
                              så når de fleste afviser dem som trænere (en del af karrusellen), så ryster jeg på hovedet. De er begge faglig kompetente mennesker med en stor passion for spillet på banen.

                              jeg håber blot, at vi rammer hovedet på sømmet med AA og vi igen for europabold til odense

                              Jeg da enig i at Bo og Glen selvfølgelig er dygtige, selvom de er lidt kantede. Simeone i athletico er jo også imponerende, selvom han heller ikke lige virker til at være typen for enhver. Derfor kan Bo jo også bag hans gakkede adfærd på sidelinjen til kampene vinde både stjerner og vandbæreres tillid og skabe den enhed som ser ud til at have slået lidt revner som FCM har præsteret her efter deres cl-eventyr. Har man i FCM-ledelsen vurderet at truppen ser mættet ud efter det eventyr, så forstår jeg egentlig godt det er Bo man ringer til.

                              Jeg vil dog stadig mene det er et sats for det er godt nok noget helt andet end Priske, Thorup og Andersens rolige gemytter og der er alt andet lige nogen andre personligheder i den trup end de knoldesparkere Bo senest har trænet i Horsens igennem en lang årrække

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg


                                Jeg da enig i at Bo og Glen selvfølgelig er dygtige, selvom de er lidt kantede. Simeone i athletico er jo også imponerende, selvom han heller ikke lige virker til at være typen for enhver. Derfor kan Bo jo også bag hans gakkede adfærd på sidelinjen til kampene vinde både stjerner og vandbæreres tillid og skabe den enhed som ser ud til at have slået lidt revner som FCM har præsteret her efter deres cl-eventyr. Har man i FCM-ledelsen vurderet at truppen ser mættet ud efter det eventyr, så forstår jeg egentlig godt det er Bo man ringer til.

                                Jeg vil dog stadig mene det er et sats for det er godt nok noget helt andet end Priske, Thorup og Andersens rolige gemytter og der er alt andet lige nogen andre personligheder i den trup end de knoldesparkere Bo senest har trænet i Horsens igennem en lang årrække
                                Tror egentlig at Bo mindst er lige så hyggelig som Priske til hverdag. Det er når kampen fløjtes op at Bo bliver en form for monster. Desuden har de BS som virkelig prædiker ærlighed frem for alt.
                                Jeg ved godt at Bo næppe anses som den fagligt mest kompetente, og om det er reelt, eller mere hans stil som har givet det indtryk ved jeg ikke, men jeg ved at han bliver omgivet af OP, BS, bak Back osv. Så sparringen er fin, men i sidste ende er det altid cheftræneren der træffer den endelige beslutning.

                                Det ser ud til at træner karrusellen ikke køre med den gamle faste besæting i samme grad som før i tiden.
                                Ser ikke Bo som en del af den idet han kun har trænet Horsens i superligaen

                                Comment

                                Working...
                                X