Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

    Jeg har svært ved at se nogle positive aspekter ved en nedrykning, andet end at vi er nød til at bruge de unge. Budgettet vil blive kraftigt minimeret , det er stadig Thorborg og det sportslige udvalg der træffer beslutningerne, sportschefen vil stadig hedde Michael Hemmingsen. Jeg håber inderligt vi klarer skærerne.
    Du har helt ret, også bliver Hemme måske ikke rækkens dårligste chef - den løber Esbjerg med

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
      Vi har haft en snak med Troels Kløve om den kommende kamp mod Lyngby.

      http://obstruktion.dk/kloeve-klar-ov...eget-paa-spil/
      Det er også netop derfor vi som fans nok skal være lidt varsomme med at dømme Hemmingsens stil for OBs spil. Vi er jo altså i et nedrykningsspil og der kommer grimt spil og 'krige den hjem' altså til at herske. Dog kan vi godt kræve at indstillingen er der og det har været sløjt de seneste kampe - dog trods alt lidt mere vilje i seneste kamp

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

        Det er også netop derfor vi som fans nok skal være lidt varsomme med at dømme Hemmingsens stil for OBs spil. Vi er jo altså i et nedrykningsspil og der kommer grimt spil og 'krige den hjem' altså til at herske. Dog kan vi godt kræve at indstillingen er der og det har været sløjt de seneste kampe - dog trods alt lidt mere vilje i seneste kamp
        Selvfølgelig skal vi respektere vi er i nedrykningsspillet og den skal kriges hjem...osv.
        Men Hemmingsen skal Altså stå til ansvar for " vi er bedre end AGF....vi har en top 6 trup...bare bruge mere tid sammen ...træne hårdere..osv..." han har sat sig i stolen pilen peger på ham
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

          Selvfølgelig skal vi respektere vi er i nedrykningsspillet og den skal kriges hjem...osv.
          Men Hemmingsen skal Altså stå til ansvar for " vi er bedre end AGF....vi har en top 6 trup...bare bruge mere tid sammen ...træne hårdere..osv..." han har sat sig i stolen pilen peger på ham
          Helt enig. 2 point ud af fire kampe i nedrykningsspillet! Pointsnit 0,5! Målsætning er overlevelsen i Superligaen nu! Med en trup som efter Hemmes mening er på niveau med den aktuelle nummer 3...
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

            Helt enig. 2 point ud af fire kampe i nedrykningsspillet! Pointsnit 0,5! Målsætning er overlevelsen i Superligaen nu! Med en trup som efter Hemmes mening er på niveau med den aktuelle nummer 3...
            Jeg kan simpelthen bare ikke få mig selv til at kalde den trup vi har for dårlig - for det synes jeg vitterligt ikke den er. Men der mangler krigere og ledertyper det er der absolut ingen tvivl om.. men hvis de rigtige 1-2 spillere kom til, så tror jeg også hele holdet ville blive løftet betragteligt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

              Jeg kan simpelthen bare ikke få mig selv til at kalde den trup vi har for dårlig - for det synes jeg vitterligt ikke den er. Men der mangler krigere og ledertyper det er der absolut ingen tvivl om.. men hvis de rigtige 1-2 spillere kom til, så tror jeg også hele holdet ville blive løftet betragteligt
              Jo Messi og Van dijk.

              Truppen er på niveau med Randers, Haderslev, FCN, lidt under Aalborg og lidt over Vejle.
              Den er ikke god fordi der er mange spillere med lavt bund niveau og spillere som ikke har ambitioner om ret meget andet end at få en god løn.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Jo Messi og Van dijk.

                Truppen er på niveau med Randers, Haderslev, FCN, lidt under Aalborg og lidt over Vejle.
                Den er ikke god fordi der er mange spillere med lavt bund niveau og spillere som ikke har ambitioner om ret meget andet end at få en god løn.
                Er self ikke enig. Synes vi har en trup der er bedre end Randers', de har tilgengæld en træner med et klart koncept og trives under det. Synes også vores trup er på niveau med AAB
                Har så heller aldrig rigtig været fan af den der kategorisering af spillere med for lavt 'bundniveau', alle spilleres niveau kan hæves betragteligt med den rigtige strategi og taktik så de performer mere jævnligt
                Last edited by Bobolarsen; 24-04-2021, 21:56.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                  Er self ikke enig. Synes vi har en trup der er bedre end Randers', de har tilgengæld en træner med et klart koncept og trives under det. Synes også vores trup er på niveau med AAB
                  Randers har nok en lidt smaller trup end os, men mindst en ens start 11.som du skriver hsr de en klar spillestil og ikke spillere med lige så lavt bund niveau som vores og når de rammer den i år er det fordi deres angribere er blevet skarpe.
                  Hvis vi mikser Obs og Aabs trup ville de få 7 og os 4 spillere i stærkeste opstilling.

                  Comment


                    Der er skrevet meget her på Forum om OB`s problemer og årsagerne til dem. Der er ingen grund til, at jeg gentager dem. Det er faktisk meget enkelt at beskrive OB`s største problem : sammenlignet med vores konkurrenter i nedrykningsspillet fremstår OB ikke som ‘et hold, hvor alle kæmper for logoet og for hinanden.
                    Bedre kamp søndag ???
                    Last edited by pnl; 24-04-2021, 22:57.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
                      Der er skrevet meget her på Forum om OB`s problemer og årsagerne til dem. Der er ingen grund til, at jeg gentager dem. Det er faktisk meget enkelt at beskrive OB`s største problem : sammenlignet med vores konkurrenter i nedrykningsspillet fremstår OB ikke som ‘et hold, hvor alle kæmper for logoet og for hinanden.
                      Bedre kamp søndag ???
                      Og det skræmmende er, at det også var tilfældet i 98. Der havde OB også en trup, der på papiret var for gode til at rykke ud. Håber ikke historien gentager sig selv...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                        Det er også netop derfor vi som fans nok skal være lidt varsomme med at dømme Hemmingsens stil for OBs spil. Vi er jo altså i et nedrykningsspil og der kommer grimt spil og 'krige den hjem' altså til at herske. Dog kan vi godt kræve at indstillingen er der og det har været sløjt de seneste kampe - dog trods alt lidt mere vilje i seneste kamp
                        Sidste år spillede vi fornuftig fodbold i nedrykningsspillet og fik godt med points ud af det. Lyngby spiller fornuftig fodbold i dette nedrykningsspil og er det hold, der skraber flest points sammen. AaB er vel også begyndt at spille noget nogenlunde pæn bold og deres pointhøst er også så småt begyndt at se pænere ud. Jeg kan vitterligt ikke se, hvorfor alt skal lægges an på fight og vi ikke må ligne et hold med en nogenlunde plan for, hvordan vores offensive udtryk skal være.

                        Comment


                          Så er Horsens ved at gøre kål på AAB. Og AAB spiller godt nok en ringe kamp.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                            Så er Horsens ved at gøre kål på AAB. Og AAB spiller godt nok en ringe kamp.
                            Når hverken modstander eller dommer forærer AaB chancer som var tilfældet i onsdags, så er AaB også et ganske ordinært hold, ligesom resten af holdene i bund 6.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
                              Så er Horsens ved at gøre kål på AAB. Og AAB spiller godt nok en ringe kamp.
                              Hvordan spillede Buus?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                                Hvordan spillede Buus?
                                Havde lidt problemer defensivt i første halvleg, men spillede sig op. Han var god til at bryde bolden, og var fornuftig offensivt.

                                Comment

                                Working...
                                X