Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

    Rygtet vil også vide at JM stort siden efteråret 19 primært har praktiseret defensiv-træning og ladt de offensive kræfter gøre hvad der passer dem, til stor frustration for mange.
    Ikke at det er falske rygter men jeg undrer mig over sådanne rygter altid kommer efter trænerne er stoppet/fyret.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

      Rygtet vil også vide at JM stort siden efteråret 19 primært har praktiseret defensiv-træning og ladt de offensive kræfter gøre hvad der passer dem, til stor frustration for mange.
      Ikke fordi jeg ikke tror på dig hestbjerg. Men dette lyder næsten for dumt til at være sandt.... Syntes ikke der er nogen logisk grund til at “lade de offensive kræfter passe sig selv”...

      Men på den anden side så giver det god mening med det vi generelt ser på banen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Ikke fordi jeg ikke tror på dig hestbjerg. Men dette lyder næsten for dumt til at være sandt.... Syntes ikke der er nogen logisk grund til at “lade de offensive kræfter passe sig selv”...

        Men på den anden side så giver det god mening med det vi generelt ser på banen
        Det er måske også en sproglig stramning, men de rygter jeg høre er at de offensive kræfter har følt sig overladt til sig selv i forhold til den offensive træning og hvad der skal offensivt på banen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

          Det er måske også en sproglig stramning, men de rygter jeg høre er at de offensive kræfter har følt sig overladt til sig selv i forhold til den offensive træning og hvad der skal offensivt på banen.
          Okay. Men ja hvis man kun træner 1 time om dagen er det også svært at nå i alle kroge. Og det er vel et tegn på at vi måske også har manglet træner personale? En angrebstræner eller en ekstra assistent træner hvor alle får hvert sit fokusområde.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Ikke at det er falske rygter men jeg undrer mig over sådanne rygter altid kommer efter trænerne er stoppet/fyret.
            Det kan jeg godt forklare. Kilderne vil gerne sikre sig at de ikke kan blive straffet af den person de ytrer sig negativt om. Det er liiiiidt nemmere når den person de er uenige med er væk.

            Og specielt i OB, hvor der generelt kommer få/ingen rygter ud, så når der kommer noget ud kan det nemmere spores tilbage. Anonym eller ej.

            Comment


              Ser ud som der er allerede slut med Gymnastikklubbens herlighed. Efter at smide mesterskabschancen sidste weekend i Farum er de nu bagud med to i pokalkampen mod Randers hjemme.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Ser ud som der er allerede slut med Gymnastikklubbens herlighed. Efter at smide mesterskabschancen sidste weekend i Farum er de nu bagud med to i pokalkampen mod Randers hjemme.
                Og Randers kunne sagtens have ført 4-0 eller 5-0.. De er klasser bedre end GF

                Comment


                  Vi har haft en snak med Mikkel Hyllegaard om hans nuværende situation, hvor han ikke har været udtaget til truppen de seneste kampe.

                  http://obstruktion.dk/hyllegaard-er-...t-er-sur-roev/

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Vi har haft en snak med Mikkel Hyllegaard om hans nuværende situation, hvor han ikke har været udtaget til truppen de seneste kampe.

                    http://obstruktion.dk/hyllegaard-er-...t-er-sur-roev/
                    En dejlig ærlig knægt. Vi må se om han nogensinde lykkedes 100% i OB.
                    Jeg ser lidt Uhre i ham. Så måske brager han igennem på et tidspunkt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      En dejlig ærlig knægt. Vi må se om han nogensinde lykkedes 100% i OB.
                      Jeg ser lidt Uhre i ham. Så måske brager han igennem på et tidspunkt
                      Jeg er sikker på, han brager igennem på et tidspunkt, måske bare ikke i OB, hvis vi igen ikke kender vores besøgstid. Det er surt show, at se de spillere, vi kasserer, slå igennem i andre klubber, fordi OB ikke har haft tålmodighed nok til at give dem chancen / behandlet dem ordentligt .

                      Comment


                        Er strandet lidt i sofaen og ser Randers - FCN. hold da op hvor er der bare mere tenpo, tydelighed og ide i begge de hold.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Er strandet lidt i sofaen og ser Randers - FCN. hold da op hvor er der bare mere tenpo, tydelighed og ide i begge de hold.
                          Enig. Og Horsens hjælper os ikke ser det ud til

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            En dejlig ærlig knægt. Vi må se om han nogensinde lykkedes 100% i OB.
                            Jeg ser lidt Uhre i ham. Så måske brager han igennem på et tidspunkt
                            Han virker bestemte meget ærlig og lige til, men i forhold til de fodboldmæssige kvaliteter vil jeg mene at han er for endimensionel, meget hurtig og rimelige afslutninger og så slutter den brat der.
                            Husk på at han bliver 22 i maj, han er ikke et 17-årigt talent.
                            Mikkel Søfeldt, han virker som noget ekstraordinært, men det er så en helt anden sag.
                            Måske er der mere på jeres u-15, de scorer i hvert fald mange mål.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              Han virker bestemte meget ærlig og lige til, men i forhold til de fodboldmæssige kvaliteter vil jeg mene at han er for endimensionel, meget hurtig og rimelige afslutninger og så slutter den brat der.
                              Husk på at han bliver 22 i maj, han er ikke et 17-årigt talent.
                              Mikkel Søfeldt, han virker som noget ekstraordinært, men det er så en helt anden sag.
                              Måske er der mere på jeres u-15, de scorer i hvert fald mange mål.
                              Uhre var vel lige så endimensionel i den alder?. Med de samme kvaliteter? Så syntes altså ikke man kan udelukke noget.

                              Men han passer bare ikke pt ind i det langsomme, ensformige possionspil vi køre med pt. Tror sagtens han ville passe ind i en Brøndby lign stil

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Enig. Og Horsens hjælper os ikke ser det ud til
                                Vi kan jo ikkehjælpe os selv, så....

                                Comment

                                Working...
                                X