Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

    Jeps men som jeg har forstået det er, er det spillerens valg hvad der må offentliggøres, men det er stadig torskedumt
    Det har jeg også forstået .. ikke underligt hvis der opstår rygter og konspirationsteorier

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Nicolai Poulsen er en bisse på en fodboldbane. Nu har AGF sat FCK i gang.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Nicolai Poulsen er en bisse på en fodboldbane. Nu har AGF sat FCK i gang.
        Og fck scorer på et VAR-straffe som er identisk med en situation i AGF-OB hvor vi naturligvis ikke fik straffe.

        Comment


          Men godt vi ikke har Helenius mere. Han blev skiftet ind for GF og har tabt 10 af 10 dueller. Endnu et skidt køb af JH i sin tid.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Og fck scorer på et VAR-straffe som er identisk med en situation i AGF-OB hvor vi naturligvis ikke fik straffe.
            Nå ok. Det er jo også fck

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Og fck scorer på et VAR-straffe som er identisk med en situation i AGF-OB hvor vi naturligvis ikke fik straffe.
              Jeg tænkte det samme

              Comment


                Er der nogen som har oddset på Vejle og Sønderjyske på toppen efter seks runder? Det er helt vildt.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Hvordan i en i helvede undgår Maxsø at få rødt på det overfald på dommeren? Det er jo simpelthen vanvittigt. Jeg har aldrig set noget lignende i alle de år jeg har set fodbold.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Hvordan i en i helvede undgår Maxsø at få rødt på det overfald på dommeren? Det er jo simpelthen vanvittigt. Jeg har aldrig set noget lignende i alle de år jeg har set fodbold.
                    Helt enig, det er helt sindsygt at han ikke blive udvist.

                    Comment


                      OC, JT og Okosun på rundens hold
                      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-rundens-hold/

                      Comment


                        Vi har haft en meget ærlig snak med Marco Lund om skuffelsen over at blive fravalgt i starten af sæsonen, og om overvejelserne omkring hans fremtid.

                        http://obstruktion.dk/marco-lund-om-...-gang-lige-nu/

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                          Vi har haft en meget ærlig snak med Marco Lund om skuffelsen over at blive fravalgt i starten af sæsonen, og om overvejelserne omkring hans fremtid.

                          http://obstruktion.dk/marco-lund-om-...-gang-lige-nu/
                          "Det er skrækkeligt, også i og med man ikke rigtigt forstod hvorfor, eller for den sags skyld fik at vide hvorfor."

                          Ikke første gang at det lyder som JM kommunikerer ikke så meget med spillere, det var vel også Sander Svendsen som ville gerne have haft en forklaring hvorfor han blev fravalgt. Synes det er ikke den bedste holdpleje JM viser.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            "Det er skrækkeligt, også i og med man ikke rigtigt forstod hvorfor, eller for den sags skyld fik at vide hvorfor."

                            Ikke første gang at det lyder som JM kommunikerer ikke så meget med spillere, det var vel også Sander Svendsen som ville gerne have haft en forklaring hvorfor han blev fravalgt. Synes det er ikke den bedste holdpleje JM viser.
                            Jeg kan godt forklare det. ML er ikke god nok som starter. Det har været tydeligt, at han falder igennem mod de gode hold, men hans duelstyrke er god mod bundhold.
                            Klart han ikke spiller. Er det JM der skal tage temperaturen, eller er det HH. Det er meget alm at assistent er den der har de overordnede snakke.
                            Han er en fin Horsens spiller så ser gerne han skifter til jul så der bliver plads til kvalitet. Han kan tage AjA med i samme omgang

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              "Det er skrækkeligt, også i og med man ikke rigtigt forstod hvorfor, eller for den sags skyld fik at vide hvorfor."

                              Ikke første gang at det lyder som JM kommunikerer ikke så meget med spillere, det var vel også Sander Svendsen som ville gerne have haft en forklaring hvorfor han blev fravalgt. Synes det er ikke den bedste holdpleje JM viser.
                              For mig er det tydeligt. Man gør plads til Daniel Høegh når FCM har brugt 6-8 måneder på at få ham i form

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                                Jeg kan godt forklare det. ML er ikke god nok som starter. Det har været tydeligt, at han falder igennem mod de gode hold, men hans duelstyrke er god mod bundhold.
                                Klart han ikke spiller. Er det JM der skal tage temperaturen, eller er det HH. Det er meget alm at assistent er den der har de overordnede snakke.
                                Han er en fin Horsens spiller så ser gerne han skifter til jul så der bliver plads til kvalitet. Han kan tage AjA med i samme omgang
                                Er du klar over hvem der skal hente den kvalitet?

                                Comment

                                Working...
                                X