Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Vi spiller godt, og det ser spændende ud. Men pointudbyttet er ikke så godt. Vi score for lidt, og laver fejl eller passive i forsvarsspillet.
    Ville gerne se Max i start opstillingen og så må Frø lidt længere tilbage på banen, så kan vi også udnytte hans energi. Så må vi spille med mere flydende placeringer i angrebsspillet.
    Jeg er enig med dig. Men skal man så bevare 4-3-3-formationen, og skal Fenger eller Jebali ud på wingpositionen? Jeg ville være ked af få Jebali væk fra frontpositionen.

    Går man over til 4-4-2 med Jebali og Fenger i front, hvilket lyder som en spændende duo, så skal Frø og Sabbi spille kanter, og det efterlader os med JJT og Opondo/Kløve som central akse, hvilket ikke er betryggende.

    Der er lidt at tygge på.

    Comment


      I har med stor sandsynlighed en starter til top 6, det bliver mere og mere tydeligt, men jeg tror I bliver udfordret på behovet for at sælge og andre klubbers lyst til at købe, samt defensiven og bredden i truppen.
      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

      Jeg er ikke fan.
      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Jeg er enig med dig. Men skal man så bevare 4-3-3-formationen, og skal Fenger eller Jebali ud på wingpositionen? Jeg ville være ked af få Jebali væk fra frontpositionen.

        Går man over til 4-4-2 med Jebali og Fenger i front, hvilket lyder som en spændende duo, så skal Frø og Sabbi spille kanter, og det efterlader os med JJT og Opondo/Kløve som central akse, hvilket ikke er betryggende.

        Der er lidt at tygge på.
        Du har ret i at Jebali har været god centralt, det er også derfor jeg vil have at han og Max flyder lidt rundt og skifter pladser. Ved at rykke Frø tilbage får en mulighed for at skifte ud på midten uden, at vi skal have Aron ind. Aron er en god arbejdskraft hvis vi har et resultat, men en katastrofe hvis vi skal jagte et.

        Comment


          En trio med Sabbi - Jebali - Fenger er på papiret meget spændende. Ingen tvivl. Samtidig så jeg - som dig - også gerne Frø et nøk dybere og mere spilinvolveret. Kan det lykkes med at Fenger og Jebali flakker og bytter lidt løbende, så er det et spændende våben.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Jeg er enig med dig. Men skal man så bevare 4-3-3-formationen, og skal Fenger eller Jebali ud på wingpositionen? Jeg ville være ked af få Jebali væk fra frontpositionen.

            Går man over til 4-4-2 med Jebali og Fenger i front, hvilket lyder som en spændende duo, så skal Frø og Sabbi spille kanter, og det efterlader os med JJT og Opondo/Kløve som central akse, hvilket ikke er betryggende.

            Der er lidt at tygge på.
            Kunne man eventuelt tænke i en 3-4-3,

            Så ville JJT kunne få noget mere støtte helt centralt. Og så kunne JT træde op bag den def midtbane lettere, da der så er to yderligere stoppede, til at klemme sammen.

            Jeg tænker en potentiel optimal opstillingen kunne se således ud:

            ———————OC——————-
            ​​———KL———-JT———ML——-
            -RJL——-JD/TK——JJ———-JS-
            ​​​​​​——-ES———-IJ———-MF——-

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Schrøder Se indlæg

              Kunne man eventuelt tænke i en 3-4-3,

              Så ville JJT kunne få noget mere støtte helt centralt. Og så kunne JT træde op bag den def midtbane lettere, da der så er to yderligere stoppede, til at klemme sammen.

              Jeg tænker en potentiel optimal opstillingen kunne se således ud:

              ———————OC——————-
              ​​———KL———-JT———ML——-
              -RJL——-JD/TK——JJ———-JS-
              ​​​​​​——-ES———-IJ———-MF——-
              Du mangler Frø. Jeg tror vi bliver styrket ved at Frø rykkes tilbage. Sabbi er også flink til returløb når det er påkrævet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Du mangler Frø. Jeg tror vi bliver styrket ved at Frø rykkes tilbage. Sabbi er også flink til returløb når det er påkrævet.
                Mon ikke MF står for Mads Frøkjær? Og ikke Max Fenger

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Mon ikke MF står for Mads Frøkjær? Og ikke Max Fenger
                  Ja, det er Frø på den venstre offensive....

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Schrøder Se indlæg

                    Ja, det er Frø på den venstre offensive....
                    Ok, men der står i tråden at det var for at bringe Max, så kunne Frø flyttes tilbage og bruge energien. Det sender Opondo på bænken og dermed får vi en rimelig indskifter.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Jeg er enig med dig. Men skal man så bevare 4-3-3-formationen, og skal Fenger eller Jebali ud på wingpositionen? Jeg ville være ked af få Jebali væk fra frontpositionen.

                      Går man over til 4-4-2 med Jebali og Fenger i front, hvilket lyder som en spændende duo, så skal Frø og Sabbi spille kanter, og det efterlader os med JJT og Opondo/Kløve som central akse, hvilket ikke er betryggende.

                      Der er lidt at tygge på.
                      Vi skal holde fast i opstillingen vi har nu, som fungerer. Hvis vi skal have nogen ud og andre ind, så skal det være 1:1.
                      Kampen mod AGF taber man 1-1,5 ud af 10, og man vinder de 7. Vi spiller godt, vi laver stadig fejl vi kan forbedre på.
                      Det vil være alt for risikabelt at ændre strukturen som får det bedste frem i spillerne. Det er ikke givet at vi får det samme fra spillerne i 3-4-3 eller 4-4-2.

                      Spillet faldt lidt fra hinanden, da vi skiftede rundt. Det er svært, og jeg forstår godt at man vil have Fenger eller andre ind. Det er en positiv situation at vi nu taler om hvordan vi kan optimere på et hold i stedet for at tale om at der er spillere som ikke har niveau.

                      Comment


                        Jebali nomineret til månedens spiller

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...mper-om-titlen

                        Comment


                          Så kom der penge til heden

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Så kom der penge til heden
                            fucking lort

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              fucking lort
                              Ulideligt
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Så kom der penge til heden
                                Røv.

                                Comment

                                Working...
                                X