Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Jeg vil sgu være rigtigt nervøs ved at skulle spille med Lund og Skjelvik på backerne, med de modstandere vi har i de første fem kampe. Jeg synes de er alt for ukoncentrerede og satsede i deres spil begge to, til at jeg ville turde spiller med 4 nede bag ved. Det gør det bestemt heller ikke bedre, at Drachmann ikke er der til at beskytte forsvaret, og at vi ikke har et reelt alternativ til det han kan. Jeg tænker 5 mandsforsvar godt kan blive nødvendigt med det startprogram og indtil vi får styr på den skadessituation.
    Meget enig. Men så er jeg ude i noget 3-4-3 for at får Sabbi med og det ligner ikke noget vi træner

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Meget enig. Men så er jeg ude i noget 3-4-3 for at får Sabbi med og det ligner ikke noget vi træner
      Nej, det gør det ikke, og jeg forstår heller ikke, at vi ikke har testet Tverskov som 6er endnu i træningskampene. For det første ser jeg ham som det klart bedste alternativ til Drachmann, og for det andet så giver han os muligheden for at ændre system i løbet af kampen, uden at skulle skifte ud. Jeg kan godt være lidt bange på JMs vegne for, at han er lidt for optimistisk omkring holdets formåen i starten af sæsonen, ligesom han var det i starten af 18/19, og vi ender med at få en grim start på den konto. I så fald, tror jeg hurtigt at NT kan få smidt kontraktforlængelsen ned i skuffen og sende et tilbud på 200k+ om måneden i retning af Jess Thorup.

      Comment


        Hvordan gik det med den nye trøje? Spillede de i den?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
          Hvordan gik det med den nye trøje? Spillede de i den?
          Måske har de været for optimistiske og glemt at cleare den af med Hummel så der er ingen ny trøje endnu
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Måske har de været for optimistiske og glemt at cleare den af med Hummel så der er ingen ny trøje endnu
            Endnu mere sjovt faktisk ..... de havde kun trykt forsiden af trøjen. Den var bare hvid på bagsiden hummel og OB i en nøddeskal.

            Comment


              https://twitter.com/DenMrHemmingsen/...063928320?s=09

              Comment


                Nu med krave men ingen bagside

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Endnu mere sjovt faktisk ..... de havde kun trykt forsiden af trøjen. Den var bare hvid på bagsiden hummel og OB i en nøddeskal.
                  Seriøst??
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Nu med krave men ingen bagside
                    Hvad med det begrænsede antal trøjer der var til salg, skal man så komme ned med trøjen om to uger og få bagsiden?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Det er alt virkelig pinligt.
                      Kom lige hjem fra fodboldtræning med mit old-boys-hold og de spørger som næsten hver gang hvordan det går med min dansk klub. De er ret interesseret og vi overvejede en holdtur til Fyn før Corona ødelæggede idéen. Men tabte ikke mange ord om det i aften. Hvad skulle jeg sige?
                      Vi havde en testkamp på hjemmebanen men den blev vel kun streamet for modstanderens fans?
                      De præsenterede i dag de nye trøjer men bagsiden var endnu ikke klaret?
                      Næsten den halve trup er skadet siden flere måneder men vi løber det bare væk?
                      Vores sportschef ved desværre ikke med hvilke spiller vi skrev kontrakt?
                      Nej, blev helt stille i aften og sparkede bolden så hård jeg kunne...
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Det er alt virkelig pinligt.
                        Kom lige hjem fra fodboldtræning med mit old-boys-hold og de spørger som næsten hver gang hvordan det går med min dansk klub. De er ret interesseret og vi overvejede en holdtur til Fyn før Corona ødelæggede idéen. Men tabte ikke mange ord om det i aften. Hvad skulle jeg sige?
                        Vi havde en testkamp på hjemmebanen men den blev vel kun streamet for modstanderens fans?
                        De præsenterede i dag de nye trøjer men bagsiden var endnu ikke klaret?
                        Næsten den halve trup er skadet siden flere måneder men vi løber det bare væk?
                        Vores sportschef ved desværre ikke med hvilke spiller vi skrev kontrakt?
                        Nej, blev helt stille i aften og sparkede bolden så hård jeg kunne...
                        Det bedrøver mig virkelig at læse dette andlox. Du skal jo være den glade tysker der kommer uanset hvad når han har tid. Ham der tror lidt mere på det end vi andre tosser.
                        Men du har desværre ret. Det er svært at være optimistisk og se noget positivt i alt det der sker pt.

                        Tør slet ikke at tænke på hvad der sker hvis vi får en historisk dårlig start. Modsat vil meget være glemt hvis vi får en rigtig god

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Seriøst??
                          https://fyens.dk/artikel/ob-tr%C3%B8...an-p%C3%A5-dem

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Det bedrøver mig virkelig at læse dette andlox. Du skal jo være den glade tysker der kommer uanset hvad når han har tid. Ham der tror lidt mere på det end vi andre tosser.
                            Men du har desværre ret. Det er svært at være optimistisk og se noget positivt i alt det der sker pt.

                            Tør slet ikke at tænke på hvad der sker hvis vi får en historisk dårlig start. Modsat vil meget være glemt hvis vi får en rigtig god
                            Nåååå, kommer selvfølgelig også i fremtiden så ofte jeg kan. Aktuelt bliver jeg kun hjemme pga covid. Det ændrer ja ikke mit forhold til klubben at ledelsen dummer sig aktuelt. Er bare en lorte dag og der bliver ja også håbet at de tager sig tilsammen. De kan ja ikke undgå at mærke hvor amatøragtigt det er. Mest ærgrer mig hvis det virkelig er sådan at Brøndbyfansene havde en mulighed at streame kampen og vi ikke. Det ville kræve en forklaring!
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Ærgerligt .. er ikke fan af striber for og ensfarvet bag .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Ærgerligt .. er ikke fan af striber for og ensfarvet bag .
                                Den er ikke færdig.

                                Comment

                                Working...
                                X