Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
    Er enig i at de 2-3 FCM/FCK niveau spillere vil hjælpe, men det kræver dog også lige en halv sæsons tålmodighed.
    Hvis det er meningen at de spillere skal være en form for stamme på holdet, så skal de spilles ind.
    Helt sikkert at vi ikke kommer til at se det fra første spille runde, men jeg syntes dog vores hold er et bedre sted, og er mere sammenspillet end sidste gang vi skulle gøre det samme forrige sommer, hvor vi hentede Drachmann og Kadrii, så jeg tror også at vi godt kan komme til at se det går hurtigere end i sæson 18/19, hvor vi først præsterede i flere kampe i trak i foråret. Så skal vi også stadig huske at Drachmann stadig er i truppen, så vi skal ikke bygge noget nyt helt op fra bunden, men tilføje noget mere.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      https://fyens.dk/artikel/ob-skal-t%C...ig-grundigt-om

      Transfervinduet er åbent på vid gab fra den 16/7 til 5/10 .. MH skal da bare gi' den gas
      https://fyens.dk/artikel/ob-skal-tænke-sig-grundigt-om Ikke noget nyt i artiklen. Men problemstillingen i OB sort på hvidt.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

        https://fyens.dk/artikel/ob-skal-tænke-sig-grundigt-om Ikke noget nyt i artiklen. Men problemstillingen i OB sort på hvidt.
        Det har du ret i. Det pågår sikkert efter alle sæsonslutninger og sikkert også løbende i sæsonen.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

          Det har du ret i. Det pågår sikkert efter alle sæsonslutninger og sikkert også løbende i sæsonen.
          Jeps. Men måske sådan en artikel kan anskueliggøre tingene, for en bredere skare en os her inde.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Jeg tror Okosun er bedre på alle andre parameter end klassisk islandsk vilje.
            Hvis Okosun skulle være hentet var det for 3 år siden da jeg foreslog det. Nu kan det være lige meget.

            Comment


              #81
              Nogen der ved noget om vores nye spillertrøjer???
              siden 1887

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                https://fyens.dk/artikel/ob-skal-t%C...ig-grundigt-om

                Transfervinduet er åbent på vid gab fra den 16/7 til 5/10 .. MH skal da bare gi' den gas
                Tænker ikke vi skal forvente det store det første stykke tid. Vi har en stor trup og vinduet er langt hvor man måske gerne lige vil se situationen an med de skadede spillere bla. Lidt uambitiøst men jeg tror det bliver scenariet mens mange klubber omkring handler ind og ud i stor stil

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Jeg har heller ikke så meget at kritisere Aron for, men det er jo også udslaget af de forventninger man må have, når man henter folk fra den hylde. Jeg synes også Aja, Oliver Lund og Marco Lund har gjort det fint. Det er bare samme sang om at de ikke rykker os nogen vegne og står i vejen for de 2-3 rigtig gode spillere vi skulle have haft i stedet for de 5. Det er forhåbentlig det der bliver set lidt mere ind i, nu når vi har set vi har en række unge folk, som faktisk kan gøre det ligeså fint og kan rykkes op som breddespillere i stedet for de navne jeg remsede op her.
                  De køber ind som vi er en klub der bare skal overleve samtidig med de stædigt prøver at fortælle omverdenen at de er et top 6 hold.

                  Det er lidt som når min gamle mor køber 2 trøjer for 100 kr af en tvivlsom kvalitet og pasform fremfor 1 for 120 kr som sidder godt og holder længere. Efter få vaske finder hun ud af at de 2 billige kan hun ikke være bekendt at vise sig frem i og de ryger derfor ind i skabet til det så generer hende at de ligger der til ingen nytte og så smides de ud.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Tænker ikke vi skal forvente det store det første stykke tid. Vi har en stor trup og vinduet er langt hvor man måske gerne lige vil se situationen an med de skadede spillere bla. Lidt uambitiøst men jeg tror det bliver scenariet mens mange klubber omkring handler ind og ud i stor stil
                    Tror du har ret. Der er antalsmæssigt spillere nok, og der er kun et fåtal som er salgsbare , og så er der de uafklarede spillere som grundet skader er svære at vurdere.
                    Men jeg syntes det ville være klædeligt at få defineret en fast spillestil inden man henter flere ind.
                    Skal vi spille med Wingbacks i 3-5-2 eller med klassiske backs i 4-4-2 og ligedan på midten hvor der skal kigges efter afløseren for JD.
                    Så skal der kigges på de spillere med snarlig kontraktudløb, har de kvalitet til at blive, passer de ind hvis vi lægger os fast på 4-4-2, vil de i givet fald være reserver/breddespillere og dermed måske have en lønnedgang hvis der skal forlænges?
                    Last edited by Magge; 01-08-2020, 09:47.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      De køber ind som vi er en klub der bare skal overleve samtidig med de stædigt prøver at fortælle omverdenen at de er et top 6 hold.

                      Det er lidt som når min gamle mor køber 2 trøjer for 100 kr af en tvivlsom kvalitet og pasform fremfor 1 for 120 kr som sidder godt og holder længere. Efter få vaske finder hun ud af at de 2 billige kan hun ikke være bekendt at vise sig frem i og de ryger derfor ind i skabet til det så generer hende at de ligger der til ingen nytte og så smides de ud.
                      Det er en meget præcis beskrivelse af JHs måde at købe spillere på. Billige uden pasform, som han så selv måtte afhænde igen i en genbrugsbutik.
                      håber Hemme kan se, at det er bedre at købe kvalitet som man stolt kan vise frem. Det kan godt være der ikke på den korte bane er råd til et helt skab, men så må man fylde op med de unge.
                      på den lange bane er kvalitet vejen frem. De kan sælges igen med fortjeneste og hiver folk på stadion og skaber forbilleder, som skaber omsætning i den webshop og klub Victor som SKAL genopstå.
                      Last edited by tOrnBjerg; 01-08-2020, 11:00.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                        Hvis Okosun skulle være hentet var det for 3 år siden da jeg foreslog det. Nu kan det være lige meget.
                        Okosun skal på ingen måde hentes, præcis som han heller ikke skulle det for 3 år siden.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          De køber ind som vi er en klub der bare skal overleve samtidig med de stædigt prøver at fortælle omverdenen at de er et top 6 hold.

                          Det er lidt som når min gamle mor køber 2 trøjer for 100 kr af en tvivlsom kvalitet og pasform fremfor 1 for 120 kr som sidder godt og holder længere. Efter få vaske finder hun ud af at de 2 billige kan hun ikke være bekendt at vise sig frem i og de ryger derfor ind i skabet til det så generer hende at de ligger der til ingen nytte og så smides de ud.
                          Det er en meget god sammenligning og til dels har det nok desværre været nødvendigt, da vi ikke har haft midlerne til at handle bedre kvalitet ind og ungdomsspillerne ikke har haft kvaliteten til at træde til. F. eks. Forsvarsmæssigt trækker Ryan, KL, tverskov og Jørgen sikkert tunge lønninger. Ungdomsspillerne til at gardere her er 17/18 år, så jeg forstår vi bliver nødt til at have billige reserver, når ungdomsspillerne stadig nok lige mangler et års tid inden de for alvor kan træde til. Til gengæld er der en skævvridning længere fremme på banen. Nogen får for meget i løn, når der ikke er til mere end Aron på en vital plads centralt på midtbanen. Det er umiddelbart her vi skal forsøge at få luget lidt ud og finde de 1/2 markante forstærkninger, som virkelig kan give os et skub i den rigtige retning. Forhåbentligt kan vi få lidt for Svendsen, måske skal man takke Drachmann for indsatsen og konstatere han har toppet. Jebali kan stadig have et navn visse steder. Hvem ved om Hylle måske har trukket lidt opmærksomhed omkring sin fart. Nogen skal i hvert fald skydes af og det bliver i virkeligheden nok den største udfordring ift. at finde penge til kvalitet, hvis ikke Thorborg skruer lidt op for budgettet.
                          ​​​​​

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Det er en meget god sammenligning og til dels har det nok desværre været nødvendigt, da vi ikke har haft midlerne til at handle bedre kvalitet ind og ungdomsspillerne ikke har haft kvaliteten til at træde til. F. eks. Forsvarsmæssigt trækker Ryan, KL, tverskov og Jørgen sikkert tunge lønninger. Ungdomsspillerne til at gardere her er 17/18 år, så jeg forstår vi bliver nødt til at have billige reserver, når ungdomsspillerne stadig nok lige mangler et års tid inden de for alvor kan træde til. Til gengæld er der en skævvridning længere fremme på banen. Nogen får for meget i løn, når der ikke er til mere end Aron på en vital plads centralt på midtbanen. Det er umiddelbart her vi skal forsøge at få luget lidt ud og finde de 1/2 markante forstærkninger, som virkelig kan give os et skub i den rigtige retning. Forhåbentligt kan vi få lidt for Svendsen, måske skal man takke Drachmann for indsatsen og konstatere han har toppet. Jebali kan stadig have et navn visse steder. Hvem ved om Hylle måske har trukket lidt opmærksomhed omkring sin fart. Nogen skal i hvert fald skydes af og det bliver i virkeligheden nok den største udfordring ift. at finde penge til kvalitet, hvis ikke Thorborg skruer lidt op for budgettet.
                            ​​​​​
                            Det hænger naturligvis samnen med at budgettet ikke har været prangende men rekrutteringen har været uhyggelig ringe, med færre penge kræver det folk som er væsenligt over JH’s , det sportslige udvalg og vores scouts niveau for at finde de rette spillere.
                            Da JH udtalte at vi fans var for krævende fordi vi forventede sølvmedaljer viste han jo med alt ønskelig tydelighed at han var helt væk fra vinduet og ikke havde det der lignede føling med fansene, for der var vel ikke et eneste normalt tænkende individ som forventede sølv og da slet ikke med de håbløse indkøb der blev foretaget, jeg tænker der på det tidspunkt vel kun var et fåtal som forventede top 6. Det jeg ønsker mest af alt er troværdighed med procjektet både hvad angår spillestil og rekruttering men ikke mindst også med udmeldingerne, der skal Hemme træde varsomt for ikke at falde i samme hul.

                            Der skal imo både større budget og bedre scouting og sportsligt udvalg til at vi kommer ud af det dødvande vi er i og har været i seden 2010.

                            Det er muligt at Desler, Eske og Greve ikke ville flytte os frem i tabellen men det gør/gjorde Opondo , AJA , Ludwig, Lund, COB, Kirkeskov og hvad den endeløse række af ligegyldige køb ellers hedder bestemt heller ikke. Jeg er om nogen glad for succesen for vores knægte og der ser heldigvis ud til at være mere på vej fra akademiet, men jeg tænker da også at det måske kunne have set anderledes ud hvis Lieder, JD, Opondo og andre ikke havde været skadet , ville JM så have brugt Klynge, Frø og Fenger?
                            Last edited by Magge; 01-08-2020, 12:08.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #89
                              Tror altså godt vi kan ende med at spille om nedrykning i næste sæson.
                              Vejle, Lyngby, Sønderjyske, Randers, Horsens og OB er imo alle kandidater til nedrykning. Nok mest Vejle og Lyngby.
                              siden 1887

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                                Tror altså godt vi kan ende med at spille om nedrykning i næste sæson.
                                Vejle, Lyngby, Sønderjyske, Randers, Horsens og OB er imo alle kandidater til nedrykning. Nok mest Vejle og Lyngby.
                                Randers, Sønderjyske og Horsens er alle 50/50 kampe, og så skal der ikke gå meget galt før vi er med i kampen om nedrykning.
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X