Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Blogindlæg fra Martin Davidsen

    http://obstemmer.dk/blog-uden-rytme-...paeiske-droem/

    Han ser og skriver mange af de samme ting som vi andre gør her inde

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Blogindlæg fra Martin Davidsen

      http://obstemmer.dk/blog-uden-rytme-...paeiske-droem/

      Han ser og skriver mange af de samme ting som vi andre gør her inde
      Jep. Især pointen med at vi mangler 2-3 klassespillere med lederegenskaber. Det er nærmest kun Jeppe og Drachmann vi har af disse typer, og Drachmann er jo på vej nedad, eller i hvert fald meget tvivlsom til fremtiden. Jeg må jo sige at jeg er én af dem der føler at vores angrebskonstellation er fin til at starte næste sæson op med (har stadig en tiltro til at Jebali slår igennem). Så som jeg ser det er det som minimum én klasse midtbane/defensiv/midtbanegeneral og én klasse forsvarsspiller til at erstatte Marco og AJA vi mangler - så ville jeg i hvertfald være rimelig nogenlunde tryg ved den trup vi har.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Blogindlæg fra Martin Davidsen

        http://obstemmer.dk/blog-uden-rytme-...paeiske-droem/

        Han ser og skriver mange af de samme ting som vi andre gør her inde
        Fuldstændig enig med Davidsen her. Det er let nok at sige, men det handler om Hemme har gjort sit hjemmearbejde og har en klar plan for hvad der skal ud, og hvilke typer der skal ind. Det bliver ikke nemt, men det er mandens job.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Blogindlæg fra Martin Davidsen

          http://obstemmer.dk/blog-uden-rytme-...paeiske-droem/

          Han ser og skriver mange af de samme ting som vi andre gør her inde
          Dejligt at Davidsen har smidt de naive briller.
          som han nævner så er vi nummer 7, og der skal forstærkninger til hvis vi skal klatre op i tabellen.
          mellem linjerne peger han på at bolden især ligger hos NT.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

            Jep. Især pointen med at vi mangler 2-3 klassespillere med lederegenskaber. Det er nærmest kun Jeppe og Drachmann vi har af disse typer, og Drachmann er jo på vej nedad, eller i hvert fald meget tvivlsom til fremtiden. Jeg må jo sige at jeg er én af dem der føler at vores angrebskonstellation er fin til at starte næste sæson op med (har stadig en tiltro til at Jebali slår igennem). Så som jeg ser det er det som minimum én klasse midtbane/defensiv/midtbanegeneral og én klasse forsvarsspiller til at erstatte Marco og AJA vi mangler - så ville jeg i hvertfald være rimelig nogenlunde tryg ved den trup vi har.
            Overordnet enig. Det er efterhånden en gammel traver, men vi mangler altså ledere på det hold. Der er mange måder at lede på, men vi mangler altså lidt flere hardhitters. Da Fenger og Poulsen var en lille infight i kampen forleden, var jeg helt ærgerlig over, at Oliver Lund ikke var på banen længere. Det er muligt, jeg husker forkert, men Fenger stod sgu ret alene i den situation, og da Nicolai Poulsen spillede op, burde der være bare én af de mere rutinerede spillere, der løb over og tog Fenger i forsvar og skubbede det mindreværdsramte skvat langt pokker i vold.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

              Fuldstændig enig med Davidsen her. Det er let nok at sige, men det handler om Hemme har gjort sit hjemmearbejde og har en klar plan for hvad der skal ud, og hvilke typer der skal ind. Det bliver ikke nemt, men det er mandens job.
              Jovist, men jeg synes nu mest Davidsen peger pilen imod Thorborg. Skal vi rykke os, så skal der afsættes penge til dygtigere spillere. Det skreg til himlen at vi manglede en kvalitetsspiller på midtbanen i vinters. Aron hentes til. Det skriger stadig til himlen at vi mangler kvalitet på midtbanen. Aron synes jeg egentlig er den rigtige type. Stor, fysisk stærk og kan løbe dybt. Men han er hentet i Norges næstbedste række og det ses på kvaliteten. Hvis ikke der afsættes flere penge end at spillerne skal findes i de lavere rækker i Norden, så kan hemme og hans venner scoute hele jordkloden tynd 10 gange. Ind imellem rammer man guld, men oftest ender man med en Aron og ind imellem det der er værre. Men ellers enig. Det er nu vi kan begynde at skyde efter Hemme. Vi har kunne konstatere at han vrøvler i floskler som sin forgænger, men nu skal han vise at han har tæft for at handle spillere. Det er jeg spændt på

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Jovist, men jeg synes nu mest Davidsen peger pilen imod Thorborg. Skal vi rykke os, så skal der afsættes penge til dygtigere spillere. Det skreg til himlen at vi manglede en kvalitetsspiller på midtbanen i vinters. Aron hentes til. Det skriger stadig til himlen at vi mangler kvalitet på midtbanen. Aron synes jeg egentlig er den rigtige type. Stor, fysisk stærk og kan løbe dybt. Men han er hentet i Norges næstbedste række og det ses på kvaliteten. Hvis ikke der afsættes flere penge end at spillerne skal findes i de lavere rækker i Norden, så kan hemme og hans venner scoute hele jordkloden tynd 10 gange. Ind imellem rammer man guld, men oftest ender man med en Aron og ind imellem det der er værre. Men ellers enig. Det er nu vi kan begynde at skyde efter Hemme. Vi har kunne konstatere at han vrøvler i floskler som sin forgænger, men nu skal han vise at han har tæft for at handle spillere. Det er jeg spændt på
                Helt enig. Aron har efter min mening også gjort det fint, og af type passer han også fint ind, han kan godt udvikle sig mere og blive en god spiller for OB, men superliga profil tror jeg aldrig han bliver. Jeg tænker man bliver nød til at kigge syd for grænsen for at finde de spillere vi har brug for f.eks i Holland, Belgien eller Tyskland

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg

                  Helt enig. Aron har efter min mening også gjort det fint, og af type passer han også fint ind, han kan godt udvikle sig mere og blive en god spiller for OB, men superliga profil tror jeg aldrig han bliver. Jeg tænker man bliver nød til at kigge syd for grænsen for at finde de spillere vi har brug for f.eks i Holland, Belgien eller Tyskland
                  Afhænger af ambitioner. Er det fast i top 6 så er Aron maksimalt en indskifter.
                  Der skal købes tre til start 11, det vil gøre holdet bedre og så har vi fået Tre nye til bænken.
                  En fræk strategi kunne være at bygge holdet på OC, KL, JT, Fenger, Robin og Frø. Tilsat spillere på FCK/FCM niveau.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Afhænger af ambitioner. Er det fast i top 6 så er Aron maksimalt en indskifter.
                    Der skal købes tre til start 11, det vil gøre holdet bedre og så har vi fået Tre nye til bænken.
                    En fræk strategi kunne være at bygge holdet på OC, KL, JT, Fenger, Robin og Frø. Tilsat spillere på FCK/FCM niveau.
                    Også endnu en grund til jeg ikke synes vi skal købe Okosun, vi har allerede Aron i truppen som er lidt samme type spiller (omend ikke lige så god på låget). Tilgengæld vil jeg vurdere ham som værende bedre teknisk.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                      Også endnu en grund til jeg ikke synes vi skal købe Okosun, vi har allerede Aron i truppen som er lidt samme type spiller (omend ikke lige så god på låget). Tilgengæld vil jeg vurdere ham som værende bedre teknisk.
                      Jeg tror Okosun er bedre på alle andre parameter end klassisk islandsk vilje.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Afhænger af ambitioner. Er det fast i top 6 så er Aron maksimalt en indskifter.
                        Der skal købes tre til start 11, det vil gøre holdet bedre og så har vi fået Tre nye til bænken.
                        En fræk strategi kunne være at bygge holdet på OC, KL, JT, Fenger, Robin og Frø. Tilsat spillere på FCK/FCM niveau.
                        Jeg ser heller ikke Aron god nok til at starte inde på et top 6 hold, han ligger vel ca på samme niveau om Kløve eller Fisker i Brøndby. Forhåbentlig bliver det sådan, at vi på sigt vil hente færre spillere på niveau med Aron, men bedre spillere( FCM-FCK niveau) og at ungdomsspillerne så kommer ind som trupspillere som Aron vel ret beset er.

                        Jeg er helt enig i at der skal 2-3 nye FCM-FCK niveau spillere ind hvis vi vil gøre os i top 6 næste sæson, og som kan gå forrest og vise vejen for de unge. At Fenger, Frø og Hylle selv tog ansvar i foråret er jeg super imponeret af, men jeg tror de er for unge til at få lagt ansvaret over på dem, det er bedre at de selv har mulighed for at tage det.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Jovist, men jeg synes nu mest Davidsen peger pilen imod Thorborg. Skal vi rykke os, så skal der afsættes penge til dygtigere spillere. Det skreg til himlen at vi manglede en kvalitetsspiller på midtbanen i vinters. Aron hentes til. Det skriger stadig til himlen at vi mangler kvalitet på midtbanen. Aron synes jeg egentlig er den rigtige type. Stor, fysisk stærk og kan løbe dybt. Men han er hentet i Norges næstbedste række og det ses på kvaliteten. Hvis ikke der afsættes flere penge end at spillerne skal findes i de lavere rækker i Norden, så kan hemme og hans venner scoute hele jordkloden tynd 10 gange. Ind imellem rammer man guld, men oftest ender man med en Aron og ind imellem det der er værre. Men ellers enig. Det er nu vi kan begynde at skyde efter Hemme. Vi har kunne konstatere at han vrøvler i floskler som sin forgænger, men nu skal han vise at han har tæft for at handle spillere. Det er jeg spændt på
                          Enig. Det fremgik ikke lige explicit i mit indlæg. Hjemmearbejdet består også i at fortælle Thorborg og det forkvaklede sportsudvalg, hvad der virkelig er behov for. Det kræver en mand med mere pondus, end jeg tror Hemme har.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg

                            Helt enig. Aron har efter min mening også gjort det fint, og af type passer han også fint ind, han kan godt udvikle sig mere og blive en god spiller for OB, men superliga profil tror jeg aldrig han bliver. Jeg tænker man bliver nød til at kigge syd for grænsen for at finde de spillere vi har brug for f.eks i Holland, Belgien eller Tyskland
                            Jeg har heller ikke så meget at kritisere Aron for, men det er jo også udslaget af de forventninger man må have, når man henter folk fra den hylde. Jeg synes også Aja, Oliver Lund og Marco Lund har gjort det fint. Det er bare samme sang om at de ikke rykker os nogen vegne og står i vejen for de 2-3 rigtig gode spillere vi skulle have haft i stedet for de 5. Det er forhåbentlig det der bliver set lidt mere ind i, nu når vi har set vi har en række unge folk, som faktisk kan gøre det ligeså fint og kan rykkes op som breddespillere i stedet for de navne jeg remsede op her.

                            Comment


                              #74
                              Er enig i at de 2-3 FCM/FCK niveau spillere vil hjælpe, men det kræver dog også lige en halv sæsons tålmodighed.
                              Hvis det er meningen at de spillere skal være en form for stamme på holdet, så skal de spilles ind.

                              Comment


                                #75
                                https://fyens.dk/artikel/ob-skal-t%C...ig-grundigt-om

                                Transfervinduet er åbent på vid gab fra den 16/7 til 5/10 .. MH skal da bare gi' den gas
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X