Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Vrøvl fra ende til anden.
    Igen enig (for en gang skyld)

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

      Det kan være potentielt vildt positivt at have disse hold i staten, det er ofte der de bedste hold er svagest pga. Europa og nye spillere der skal spilles ind. En hæderlig start og se en række lidt blødere modstandere hvor vi har spillet nogle kampe på højt niveau forinden ser jeg som en spændende mulighed for at god start.
      Omvendt giver Europa kampene dem en tidlig opstart og mere kamptræning i betydende kampe inden starten. De får så mindre ferie. Det er svært at spå om, men jeg er ikke optimistisk for vores sæsonstart... Jeg håber så, at vi gør som i 18/19 hvor vi startede jammerligt, men spillede os op hen i efteråret

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Arghh det tror jeg dog alligevel ikke på
        Jeg håber da heller ikke på det, og VB bør vi vel kunne slå, men mod FC'erne og GF kan vi i min bog sagtens tabe alle 4

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Vrøvl fra ende til anden.
          Nå, hvad anser du så som godkendt?
          Vi har ligesom ikke for vane at hente ret mange point mod GF, Fck og Fcm, selvom vi vandt over FCM i denne sæson.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg

            Jeg håber da heller ikke på det, og VB bør vi vel kunne slå, men mod FC'erne og GF kan vi i min bog sagtens tabe alle 4
            Vejle er sikre point. Fcn hjemme plejer også at give point. Resten kan jo gå alle veje, så lad os nu se. Ingen grund til at være så negativ på forhånd.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
              Lidt træls med FCK i første kamp (igen) der er gode chancer for en rigtig dårlig start på næste sæson. Håber virkelig ferien bringer spillerne tilbage 100% fit oh klar til kamp. Orker ikke flere skader til f.eks. JD og Ryan. Det er meget vigtigt de er klar og i form til den nye sæson, under den forudsætning at alle de andre også er.
              Men jeg er godt nok spændt på hvordan holdet ser ud til den tid. Vi har en trup med mange unge spillere, krydret med 2-3 top 6 spillere , et par ok superliga spillere og et hav af 1. Divisions spillere. Der skal ryddes op og det håber jeg der bliver gjort. Men tvivler. For hvem vil købe AJA f.eks.?
              Men det kan også give en boost hvis vi vinder de to første hjemmekampe. En udfordring er altid også en chance.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Jelnegaard47 Se indlæg

                Omvendt giver Europa kampene dem en tidlig opstart og mere kamptræning i betydende kampe inden starten. De får så mindre ferie. Det er svært at spå om, men jeg er ikke optimistisk for vores sæsonstart... Jeg håber så, at vi gør som i 18/19 hvor vi startede jammerligt, men spillede os op hen i efteråret
                Jeg håber heller ikke, at vi er jammerlige hele næste sæson - gad vide om andre OB’ere gør?

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                  Jeg håber heller ikke, at vi er jammerlige hele næste sæson - gad vide om andre OB’ere gør?
                  Nu har klubben en chance for at få implementeret en ny strategi efter JH, hvis det er det MH er ansat til. Jeg har mine tvivl. Vi skal søge at komme af med så meget fyld som muligt, og det gør vi ikke uden økonomisk tab. Vi står bare desværre igen i en situation hvor der skal ryddes op, og det kræver erfarne folk i ledelsen.

                  https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...pe-job/8220975

                  Jeg faldt over følgende i artiklen. " Det er en god mulighed for at forbedre vores fodbolddrift. Vi glæder os til at arbejde direkte med Johan og holdet for at styrke vores analysearbejde,sportsvidenskab,talentrekrutering,o g spillerudviklings-programmer. "

                  Gad vide hvor meget af dette der står i jobbeskrivelsen, for en sportsdirektør/Sportschef i OB.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                    Lidt træls med FCK i første kamp (igen) der er gode chancer for en rigtig dårlig start på næste sæson. Håber virkelig ferien bringer spillerne tilbage 100% fit oh klar til kamp. Orker ikke flere skader til f.eks. JD og Ryan. Det er meget vigtigt de er klar og i form til den nye sæson, under den forudsætning at alle de andre også er.
                    Men jeg er godt nok spændt på hvordan holdet ser ud til den tid. Vi har en trup med mange unge spillere, krydret med 2-3 top 6 spillere , et par ok superliga spillere og et hav af 1. Divisions spillere. Der skal ryddes op og det håber jeg der bliver gjort. Men tvivler. For hvem vil købe AJA f.eks.?
                    Jeg har desværre meget svært ved at tro, at JD, Mart L og AJA efter 3 ugers ferie er klar og i form, når jeg tænker på, hvor længe de har været ude. Derudover skranter RJL gevaldigt - spiller lidt - bliver skadet - og er pt. langt fra sit topniveau. Et par af dem kom for tidligt i kamp, og måtte udgå tidligt igen. Svært at spå om, hvor længe sådan noget varer, når man ikke kender deres skadesomfang.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                      Nu har klubben en chance for at få implementeret en ny strategi efter JH, hvis det er det MH er ansat til. Jeg har mine tvivl. Vi skal søge at komme af med så meget fyld som muligt, og det gør vi ikke uden økonomisk tab. Vi står bare desværre igen i en situation hvor der skal ryddes op, og det kræver erfarne folk i ledelsen.

                      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...pe-job/8220975

                      Jeg faldt over følgende i artiklen. " Det er en god mulighed for at forbedre vores fodbolddrift. Vi glæder os til at arbejde direkte med Johan og holdet for at styrke vores analysearbejde,sportsvidenskab,talentrekrutering,o g spillerudviklings-programmer. "

                      Gad vide hvor meget af dette der står i jobbeskrivelsen, for en sportsdirektør/Sportschef i OB.
                      Og gad vide hvor mange af områderne, MH har erfaring med ??

                      Comment


                        #56
                        Kan de ikke handle lidt i OB? Koster gratis

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...i-soenderjyske

                        Comment


                          #57
                          1. Holdet holder ferie indtil 18. August

                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/velfor...foersteholdet/

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                            Vejle er sikre point. Fcn hjemme plejer også at give point. Resten kan jo gå alle veje, så lad os nu se. Ingen grund til at være så negativ på forhånd.
                            Vejle skal vi slå. FcN kan gå begge veje. AGF har det med at starte dårligt ud. FcM og FcK er der ikke rigtig noget argument for at erklære som kampe der kan gå alle veje.

                            Får vi over 6 point, betyder det vi maks taber to af de 5 kampe. Det er sgu ikke specielt negativt.


                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                              Vejle skal vi slå. FcN kan gå begge veje. AGF har det med at starte dårligt ud. FcM og FcK er der ikke rigtig noget argument for at erklære som kampe der kan gå alle veje.

                              Får vi over 6 point, betyder det vi maks taber to af de 5 kampe. Det er sgu ikke specielt negativt.

                              Tror bestemt ikke det bliver en formsag at slå Vejle, især ikke i starten af sæsonen. Tror mange undervurderer, hvor gode de kan blive, bare se på ham Milosevic de signede i går. Havde vi signet ham i vinter, ville der have været folk der krævede en statue af Jesper Hansen foran det nye Superligahus.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                                Tror bestemt ikke det bliver en formsag at slå Vejle, især ikke i starten af sæsonen. Tror mange undervurderer, hvor gode de kan blive, bare se på ham Milosevic de signede i går. Havde vi signet ham i vinter, ville der have været folk der krævede en statue af Jesper Hansen foran det nye Superligahus.
                                Det tror jeg heller ikke det gør.

                                Og de argumenter der er for OB i de 5 kampe, de vil jo også være der for Vejle. Altså, hvis man fx. kan sige, at vores kampe mod FcM og FcK jo kan gå alle veje, så kan Vejle også sige det til en kamp mod OB.

                                Det skulle da heller ikke være første gang, hvis vi taber til en oprykker lige i starten. Men det er da en af de kampe hvor vi gerne skulle hive alle point hjem.

                                ​​​​​
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X