Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2020/2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Det er fint. Men de kørte allerede en afløser i stilling og den fik de endda transferfri. Vi greb ja ikke chancen at hente Daniel Høegh til OB....
    Ja det var træls. Men uanset hvad er han en spiller de ikke kan erstatte

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Det er fint. Men de kørte allerede en afløser i stilling og den fik de endda transferfri. Vi greb ja ikke chancen at hente Daniel Høegh til OB....
    Spørgsmålet er endda om han er udset til at være afløseren .. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sk-midtstopper

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ahhhhhhhahahaha lorte FCM får kun 3,75 mill for deres bedste og vigtigste spiller. Det er satme perfekt. Ham kommer de godt nok til at mangle

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...apenge/8593049
    Det er fint. Men de kørte allerede en afløser i stilling og den fik de endda transferfri. Vi greb ja ikke chancen at hente Daniel Høegh til OB....

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ahhhhhhhahahaha lorte FCM får kun 3,75 mill for deres bedste og vigtigste spiller. Det er satme perfekt. Ham kommer de godt nok til at mangle

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...apenge/8593049
    He he

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ahhhhhhhahahaha lorte FCM får kun 3,75 mill for deres bedste og vigtigste spiller. Det er satme perfekt. Ham kommer de godt nok til at mangle

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...apenge/8593049
    For satan da en dum klausul

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Ahhhhhhhahahaha lorte FCM får kun 3,75 mill for deres bedste og vigtigste spiller. Det er satme perfekt. Ham kommer de godt nok til at mangle

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...apenge/8593049

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    igen - det er jo hvad man mener profiler er. Bjarke Jacobsen fra Horsens - erfaren suppe spiller - kunne nok hentes relativt billigt, og ikke trække den største løn - men er det den slags profiler vi taler om? De bedste fra nedrykkerne - eller skulle vi et par hylder op?
    Mht profiler snakker jeg om Bashkims,Tverskovs og Jebalis. Det kunne have været Tibbling(ved ikke om han passer ind). Ellers ville man nok heller ikke bruge 2,5-3 mill på dem. Men de skal selvfølgelig også passe ind i den måde man vil gøre det på

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    De er sikret gruppespil. Hvis kval til EL glipper ryger den nye Conferens leauge gruppespil
    Okay. Jammen så håber jeg det. Mindst mulig penge og mest mulig belastning

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Man kunne jo også prøve at leje et par store kanoner og se om det kan rykke lidt. Så er det kun lønnen. Så det kunne jo være 2 lejeaftaler, 2 på fri transfer og 1 køb.
    Noget skal ske. Og hvis man tror at en højreback kan gøre det bliver de nok klogere. For de unge der nu skal køres ind skal nogle profiler at læne sig op ad. Og dem er der ikke for mange af

    Jeg forventer minimum 3 spillere. Jeg er bare i tvivl om kvaliteten af dem der nu hentes
    igen - det er jo hvad man mener profiler er. Bjarke Jacobsen fra Horsens - erfaren suppe spiller - kunne nok hentes relativt billigt, og ikke trække den største løn - men er det den slags profiler vi taler om? De bedste fra nedrykkerne - eller skulle vi et par hylder op?

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg håber nu på at de er ude efter et par kampe så der ikke bliver så meget at balancere imellem
    De er sikret gruppespil. Hvis kval til EL glipper ryger den nye Conferens leauge gruppespil

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg hørte i VIP`n idag at mange ville blive overrasket over ambitionsniveauet i den nye strategi og den skulle indeholde flere konkrete målsætninger.

    Men det vil det muligvis også for Hr og Fru OB. Jeg tvivler bare på vi hardcore der følger OB tæt og kan sortere lidt i guldet og de grønne skove ligefrem bliver blæst bag over
    spændende...mest af alt glæder jeg mig så til at høre hvordan ambitionerne skal indfries. Bliver det sådan noget; "vi skal i top 6 - ved at arbejde hårdere end de andre" - så giver jeg ikke meget for det.

    En klub af OBs størrelse skal da have ambitioner - og i mine øjne også større end bare at gå i top 6....men det klare man naturligvis ikke bare lige på en sæson - medmindre der kommer nogle med en kæmpe pose penge. Så håber på store ambitioner og tager også gerne flere mellemsæsoner med hvis bare der er noget fremgang at spore

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Vil undre mig hvis hele ligaen kan finde fem profiler til den pris men det bliver interessant at følge ...
    Man kunne jo også prøve at leje et par store kanoner og se om det kan rykke lidt. Så er det kun lønnen. Så det kunne jo være 2 lejeaftaler, 2 på fri transfer og 1 køb.
    Noget skal ske. Og hvis man tror at en højreback kan gøre det bliver de nok klogere. For de unge der nu skal køres ind skal nogle profiler at læne sig op ad. Og dem er der ikke for mange af

    Jeg forventer minimum 3 spillere. Jeg er bare i tvivl om kvaliteten af dem der nu hentes

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Og det bliver ikke sidste gang. Sådan går det alle klubber. Vi gør det bare kostant

    Men det er såre simpelt. Hvis vi ikke snart får et væsentligt større budget kommer vi bagerst i bussen og inden længe er der tvunget udstigning uden en omstigning
    Det var den kontinuitet JH sværmede til ;-)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    I OB har mottoet de sidste 10 år været :
    En målsætning er til for at blive brudt.
    ;-)
    Og det bliver ikke sidste gang. Sådan går det alle klubber. Vi gør det bare kostant

    Men det er såre simpelt. Hvis vi ikke snart får et væsentligt større budget kommer vi bagerst i bussen og inden længe er der tvunget udstigning uden en omstigning

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ja det burde du kunne i en samlet pakke. Tag fx Tibbling. Randers køber ham for 1,5 mill der kan splittes over 4 år. Det er 375.000 plus en årsløn på 1,8-2,2 max.
    Så 2,175-2,575*5= 10,875-12,875 mill.
    Der bliver masser af spillere i overskud til sommer efter en hård Corona og det burde være muligt.

    Men det kommer selvfølgelig ikke til at ske i OB. Den er jeg med på.
    Vil undre mig hvis hele ligaen kan finde fem profiler til den pris men det bliver interessant at følge ...

    Leave a comment:

Working...
X