Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Europakamp mod AGF eller FCK - optakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Hvis jeg var Tingager ville jeg godt nok være lidt urolig ved at OB kan sætte Hyllegaard ind. Selvom Tingager virkelig er en god stopper og kun blevet bedre på det sidste, så er det jo ikke ligefrem hans fart og acceleration man husker ham for. Så hav Fenger og Jebali til at gøre ham og Hausner møre de første 60 min. også ind med Tryllegaard - bum. sejr.
    Det afgørende er vel hvor højt de står? Hvis der ikke er plads at løbe i bag Tingager, hvor Hyllegaard kan løbe uden bold, så er det formentlig nemt at bruge sin fysik mod ham.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
      Hvis jeg var Tingager ville jeg godt nok være lidt urolig ved at OB kan sætte Hyllegaard ind. Selvom Tingager virkelig er en god stopper og kun blevet bedre på det sidste, så er det jo ikke ligefrem hans fart og acceleration man husker ham for. Så hav Fenger og Jebali til at gøre ham og Hausner møre de første 60 min. også ind med Tryllegaard - bum. sejr.
      Det her er en kamp hvor hyllegård skal starte inde! Med agfs overfaldsbold, kan han virkelig gøre ondt på dem hvis vi kan bryde det første press. Især på kanterne vil der være rum at løbe i. Hyllegård er så hurtig at han ikke behøver at modstanderen er træt, tværtimod kan han køre dem så trætte at de andre angribere også kan gappe dem i slutningen af kampen. Og kommer agf foran, så bliver der ikke nogen rum at løbe i. Så Hyllegård skal starte inde i dag!

      Comment


        Kom så gutter!

        ps. Jeg orker ikke, at høre mere om hvor uretfærdigt det er at nr 7, kan komme i Europa. Det er jo den måde strukturen er lavet.

        Comment


          3-5-2 igen:
          Oliver
          Kasper Tverskov M.Lund
          O. Lund Kløve JJ frø Skjelvik
          Max Jebali
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg

            Det her er en kamp hvor hyllegård skal starte inde! Med agfs overfaldsbold, kan han virkelig gøre ondt på dem hvis vi kan bryde det første press. Især på kanterne vil der være rum at løbe i. Hyllegård er så hurtig at han ikke behøver at modstanderen er træt, tværtimod kan han køre dem så trætte at de andre angribere også kan gappe dem i slutningen af kampen. Og kommer agf foran, så bliver der ikke nogen rum at løbe i. Så Hyllegård skal starte inde i dag!
            Max Fenger bringer os foran. Hylle lukker kampen. :-)
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Casper Højer er ikke med..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                Casper Højer er ikke med..
                Det var en rigtig god nyhed - også for OC :-)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                  Casper Højer er ikke med..
                  Nice

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                    Det var en rigtig god nyhed - også for OC :-)
                    Og for os, han har virkelig været god og lagt mange farlige bolde. Det øger vores chancer en del.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                      Casper Højer er ikke med..
                      Lige før man kan tillade sig at have lidt forventninger. Vi stiller stort set stærkest muligt op og AGF mangler 2 af de nok største profiler de har. Det ville være skuffende, hvis ikke vi spiller fint med i dag, uden jeg dog på nogen måde vil gøre os til favorit

                      Comment


                        Obbekjær og Klynge frasorteret den endelige trup

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Obbekjær og Klynge frasorteret den endelige trup
                          Mon ikke Obbekjær snart skal videre? Måske Vejle sammen med Klynge.

                          Comment


                            Var det ikke lidt en sviner Ankersen sendte afsted mod ledelsen/PC?

                            Comment


                              Har både genoplivet min gamle konto her på debatten og købt Viaplay for at kunne følge stribernes vej til sejr... Krydser alt der krydses kan, og luner mig allerede ved at det er blevet lettere med de spillere AGF har ude.
                              ​​​​​​

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Mon ikke Obbekjær snart skal videre? Måske Vejle sammen med Klynge.
                                Lad os håbe Brighton vender tilbage med et bud på et tidspunkt.
                                Han er jo stadig et stort talent i udvikling og som skal ud og spille YL næste sæson hvor der er mange scouts til stede.
                                Alt kan ske

                                Comment

                                Working...
                                X