Oprindeligt indsendt af Bobolarsen
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Europakamp mod AGF eller FCK - optakt
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlægHvis jeg var Tingager ville jeg godt nok være lidt urolig ved at OB kan sætte Hyllegaard ind. Selvom Tingager virkelig er en god stopper og kun blevet bedre på det sidste, så er det jo ikke ligefrem hans fart og acceleration man husker ham for. Så hav Fenger og Jebali til at gøre ham og Hausner møre de første 60 min. også ind med Tryllegaard - bum. sejr.
Comment
-
3-5-2 igen:
Oliver
Kasper Tverskov M.Lund
O. Lund Kløve JJ frø Skjelvik
Max Jebali"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
Det her er en kamp hvor hyllegård skal starte inde! Med agfs overfaldsbold, kan han virkelig gøre ondt på dem hvis vi kan bryde det første press. Især på kanterne vil der være rum at løbe i. Hyllegård er så hurtig at han ikke behøver at modstanderen er træt, tværtimod kan han køre dem så trætte at de andre angribere også kan gappe dem i slutningen af kampen. Og kommer agf foran, så bliver der ikke nogen rum at løbe i. Så Hyllegård skal starte inde i dag!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlægCasper Højer er ikke med..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Mon ikke Obbekjær snart skal videre? Måske Vejle sammen med Klynge.
Han er jo stadig et stort talent i udvikling og som skal ud og spille YL næste sæson hvor der er mange scouts til stede.
Alt kan ske
Comment
Comment