Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Europakamp mod AGF eller FCK - optakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi har snakket med Jakob Michelsen om kampen i morgen, og hvad det vil betyde for både OB og ham at komme ud i Europa.

    http://obstruktion.dk/michelsen-hvis...g-nogle-doere/

    Comment


      Tverskov inden kampen i morgen

      https://fyens.dk/artikel/der-bliver-...nding-i-aarhus

      Han afviser desuden også at der pt er interesse fra udlandet

      Comment


        De seneste 3 års finaler

        De seneste Europa-finaler


        Det er fjerde gang i den nye struktur, at nummer syv får chancen for at besejre nummer tre og fire og gå i Europa. Hver gang har nummer syv tabt:

        2017: FC Midtjylland-Randers 3-0

        2018: FCK-AGF 4-1

        2019: Brøndby-Randers 4-2

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          De seneste 3 års finaler

          De seneste Europa-finaler


          Det er fjerde gang i den nye struktur, at nummer syv får chancen for at besejre nummer tre og fire og gå i Europa. Hver gang har nummer syv tabt:

          2017: FC Midtjylland-Randers 3-0

          2018: FCK-AGF 4-1

          2019: Brøndby-Randers 4-2
          AGF er selvfølgelig favorit, men det kunne muligvis blive den bedste mulighed nr. 7 har haft for at stjæle pladsen i Europa. Det afhænger nok mest af AGF.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

            AGF er selvfølgelig favorit, men det kunne muligvis blive den bedste mulighed nr. 7 har haft for at stjæle pladsen i Europa. Det afhænger nok mest af AGF.
            På et tidspunkt indtræffer "skandalen" og nr. 7 vinder pladsen til euro-kampene. Jeg er ikke specielt optimistisk på OBs vejne i aften alene vurderet på OBs meget humpende og urytmiske sæson med skader, og spillere der ikke kan klare 90 min.

            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Kæft jeg glæder mig. Sjovt som jeg har et helt andet mindset inden denne kamp. Inden næsten alle de andre kampe i nedrykningsgrundspillet og kampene mod Randers og Horsens havde jeg en lille knude i maven. Den der overhængende fare for en ydmygelse mod bunden af ligaen.

              Til aftenens kampe har vi alt at vinde, og jeg tror til gengæld, at alle GF'ere må have en lille nervøs knude i maven. Jeg er slet ikke nervøs, men glæder mig bare helt vildt. Vi har alle odds mod os med mangel på kontinuitet, skader og unge folk. Enten går det som forventet, eller også laver vi en overraskelse, og booker en billet i det forjættede land.

              Kom så, for faen. Lad os nu lige ødelægge AGFs bedste sæson i mands minde.

              Comment


                https://twitter.com/Odense_Boldklub/...291561474?s=09

                Comment


                  Elsker den kommentar "En hvid AGF trøje er jo dybest set bare en halvfærdig OB-trøje"

                  Comment


                    Det bliver spændende at se hvordan AGF’s overfaldsfodbold på kanterne - der plejer at fungere godt mod 3-5-2 - bliver med Oliver Lund og Skjelvik på wingbackerne. Vi har jo fin fart, men også visse placeringsvanskeligheder og tendens til oversatsninger.

                    Comment


                      Nu får vi fra alle sider tudet ørene fulde af, hvor uretfærdig en kamp det er, der skal spilles i dag.

                      Jeg kan desværre ikke se hvad der gemmer sig bag overskriften “AGF deltager i en bastard af en fodboldkamp” på stiften.dk, men der bar ingen kritiske røster om kampen for to år siden.


                      https://stiften.dk/artikel/agf-repor...ur-ud-i-europa

                      https://stiften.dk/artikel/david-nielsen-fck-har-da-ikke-mere-behov-for-en-plads-i-europa-end-vi-har

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af klebgjelp Se indlæg
                        Nu får vi fra alle sider tudet ørene fulde af, hvor uretfærdig en kamp det er, der skal spilles i dag.

                        Jeg kan desværre ikke se hvad der gemmer sig bag overskriften “AGF deltager i en bastard af en fodboldkamp” på stiften.dk, men der bar ingen kritiske røster om kampen for to år siden.


                        https://stiften.dk/artikel/agf-repor...ur-ud-i-europa

                        https://stiften.dk/artikel/david-nielsen-fck-har-da-ikke-mere-behov-for-en-plads-i-europa-end-vi-har
                        Det er under ingen omstændigheder uretfærdigt.

                        klubberne har selv ændret strukturen og stemt for det. Alle klubber kender præmissen inden sæsonen starter.

                        det andet bullshit, er bare AGF, der på forhånd dækker et evt nederlag af med undskyldninger og taber-retorik.

                        jeg gentager: det her er klubbernes egen opfindelse, og alle vidste det kunne ske.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                          Det er under ingen omstændigheder uretfærdigt.

                          klubberne har selv ændret strukturen og stemt for det. Alle klubber kender præmissen inden sæsonen starter.

                          det andet bullshit, er bare AGF, der på forhånd dækker et evt nederlag af med undskyldninger og taber-retorik.

                          jeg gentager: det her er klubbernes egen opfindelse, og alle vidste det kunne ske.
                          Enig...Men det er nok ligeså meget JM der har pustet til hele den her debat, med hans udtalelser. Der findes mange “uretfærdige” “playoffs” rundt omkring. Man kunne jo også argumentere for, at Fulham og Brentford har fortjent oprykning til PL mere end de to walisiske klubber. Men som du skriver, det er klubberne der har været med til det her.

                          Comment


                            Bundu er ude af dagens opgør, han blev ikke clearet til at kunne starte.

                            Comment


                              Hvis jeg var Tingager ville jeg godt nok være lidt urolig ved at OB kan sætte Hyllegaard ind. Selvom Tingager virkelig er en god stopper og kun blevet bedre på det sidste, så er det jo ikke ligefrem hans fart og acceleration man husker ham for. Så hav Fenger og Jebali til at gøre ham og Hausner møre de første 60 min. også ind med Tryllegaard - bum. sejr.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
                                Hvis jeg var Tingager ville jeg godt nok være lidt urolig ved at OB kan sætte Hyllegaard ind. Selvom Tingager virkelig er en god stopper og kun blevet bedre på det sidste, så er det jo ikke ligefrem hans fart og acceleration man husker ham for. Så hav Fenger og Jebali til at gøre ham og Hausner møre de første 60 min. også ind med Tryllegaard - bum. sejr.
                                Hvis GF er foran så få Hylle ikke plads til at løbe på. Så det afhænger helt af forløbet. Men skal GF jage så er han fantastisk at sætte ind.

                                Comment

                                Working...
                                X