Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Europakamp mod AGF eller FCK - optakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

    jeg tror ikke at man skal undervurdere betydningen af at få 1-3 kampe, hvor der kommer nogle millioner ind på kontoen.

    Er helt enig med at det er vildt og ikke fair at nr 7 får chancen for Europa.
    Ligefremt vildt. Tja ... Man kendte præmissen før sæson start. Det er god underholdning. Agf kan jo bare vinde kampen hvis de er utilfredse. Klubberne har selv stemt strukturen igennem.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Kan godt følge dig og så alligevel ikke.
      Hvis vi havde opnået en 3. Plads og så havde tabt EL til feks Horsens så havde vi syntes det var vildt uretfærdigt
      Hvis vi havde tabt en hjemmekamp, om Europa, efter at have præsteret som AGF det sidste halve år. Så havde jeg rettet min vrede mod spillere, trænere og mentalitet, men ikke imod en struktur.

      Jeg havde også forbandet den dag, vi ikke vandt i Nordsjælland langt væk... Men strukturen.??? Det er sku da for billigt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

        Hvis vi havde tabt en hjemmekamp, om Europa, efter at have præsteret som AGF det sidste halve år. Så havde jeg rettet min vrede mod spillere, trænere og mentalitet, men ikke imod en struktur.

        Jeg havde også forbandet den dag, vi ikke vandt i Nordsjælland langt væk... Men strukturen.??? Det er sku da for billigt.
        Præcis...
        Når vi kigger på pokalturneringen, så er der også nogle hold der får en fordel der, af at spille hjemme mod bedre hold. Nogle hold har færre kampe end andre, og lodtrækningen kan også være med nogle hold. Er det også unfair at SE vinder pokalen selvom de ender som nummer 10? Når en turneringen er skruet sammen som den er, og man “vælger” at deltage i den, så kender man præmisssen. Så hold nu med alt det pjat om fair og unfair.

        Comment


          Har det ikke alle år med slutspil været sådan, at der spilles om EL-pladsen?
          Syntes alle i år har travlt med at udtale sig om hvor uretfærdigt det er - i modstætning til tidligere år. Tolker det som et udtryk for, at der er mange der mener det er en meget reel mulighed, at OB snyder AGF :-D

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
            Har det ikke alle år med slutspil været sådan, at der spilles om EL-pladsen?
            Syntes alle i år har travlt med at udtale sig om hvor uretfærdigt det er - i modstætning til tidligere år. Tolker det som et udtryk for, at der er mange der mener det er en meget reel mulighed, at OB snyder AGF :-D
            Det hænger også sammen med at det i år er nummer 3 og ikke nummer 4 der skal spille om pladsen, fordi SjE og ikke et tophold vandt pokalen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
              Har det ikke alle år med slutspil været sådan, at der spilles om EL-pladsen?
              Syntes alle i år har travlt med at udtale sig om hvor uretfærdigt det er - i modstætning til tidligere år. Tolker det som et udtryk for, at der er mange der mener det er en meget reel mulighed, at OB snyder AGF :-D
              Tror også det har lidt at gøre med at de øvrige år har et af topholdene også vundet pokalen. Derfor har det i stedet for nummer 3 været nummer 4, vinderne af nedrykningsspillet har spillet imod. I år er det så en bronzevinder, som indtil sidste spillerunde var med i spillet om sølv, der efter en kanonsæson pludselig kan risikere ikke at få en europaplads de utvivlsomt har fortjent. Uanset hvad har ingen i nedrykningsspillet aldrig fortjent det, men i år vil strukturen bare være særligt hård ved AGF, hvis de har en dårlig/uheldig kamp i morgen.
              Sådan er det skruet sammen og det skal vi da bare gå efter at udnytte. Situationen var den samme for GF sidste år, hvor de ''bare'' kunne have vundet, så de kender også gamet.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
                Har det ikke alle år med slutspil været sådan, at der spilles om EL-pladsen?
                Syntes alle i år har travlt med at udtale sig om hvor uretfærdigt det er - i modstætning til tidligere år. Tolker det som et udtryk for, at der er mange der mener det er en meget reel mulighed, at OB snyder AGF :-D
                Jo, og kigger jeg nøgternt på de to holds trupper, som de var da vi startede sæsonen, ville jeg mene vi var lige stærke.

                De har ramt topniveau og spillet op til spillernes bedste, og hævet deres bundniveau. Jeg nægter at tro på de spiller 85% så godt næste år

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                  Jo, og kigger jeg nøgternt på de to holds trupper, som de var da vi startede sæsonen, ville jeg mene vi var lige stærke.

                  De har ramt topniveau og spillet op til spillernes bedste, og hævet deres bundniveau. Jeg nægter at tro på de spiller 85% så godt næste år
                  Det er jeg slet ikke enig i. De har flere spillere der har stabil top 6 niveau, men vores kun er det når de topper. Lige nu er vi vel kun foran på målmandsposten og måske Ryan hvis man ser bort fra de mange skader. Måske kan JT også komme på et hold af fællesmængden. Frø kan måske også i dag, men ikke da sæsonnen startede.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Jeg tror ikke, at man skal overvurdere betydningen af de kampe og de penge. Som AGFs direktør også siger i dag, så flytter de penge man får i kvalifikationskampene ikke særligt meget for klubber på AGFs og OBs niveau økonomisk. De penge vi kan tjene i de første kvalrunder svarer nok meget godt til dem vi har tabt ved ikke at komme i top 6.

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...det-ikke-meget
                    Som sagt får man ca 2 mill pr kamp fra Uefa de første 3 runder.
                    Når udgifter og bonusser er fratrukken er det langt fra en økonomisk guldgruppe

                    Comment


                      Gad godt se vi spillede 3-4-3 som mod ACH og dele af kampene mod Randers. Måske et sats med Aron på midten, men mener han er fysisk stærkere end både JJ og Kløve som er tvivlsomme.

                      OC
                      K.Larsen - Tver - M.Lund
                      O. Lund - Aron - Frø - Jørgen
                      Hylle - Fenger - Jebali

                      Edit: Ryan er ude til i morgen. https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...or-ob-mod-agf/
                      siden 1887

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                        Gad godt se vi spillede 3-4-3 som mod ACH og dele af kampene mod Randers. Måske et sats med Aron på midten, men mener han er fysisk stærkere end både JJ og Kløve som er tvivlsomme.

                        OC
                        K.Larsen - Tver - M.Lund
                        O. Lund - Aron - Frø - Jørgen
                        Hylle - Fenger - Jebali

                        Edit: Ryan er ude til i morgen. https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...or-ob-mod-agf/
                        En fræk opstilling mod et stærkt kontrahold. Vi har spillere som godt kan smide bolden uheldige steder. Det kan gøre ondt. Ser GF som 70/30 favorit men bolden er rund og der er sket større overraskelser end hvis vi vinder.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                          Gad godt se vi spillede 3-4-3 som mod ACH og dele af kampene mod Randers. Måske et sats med Aron på midten, men mener han er fysisk stærkere end både JJ og Kløve som er tvivlsomme.

                          OC
                          K.Larsen - Tver - M.Lund
                          O. Lund - Aron - Frø - Jørgen
                          Hylle - Fenger - Jebali

                          Edit: Ryan er ude til i morgen. https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...or-ob-mod-agf/
                          Det der kommer ikke til at ske - heldigvis

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                            Det der kommer ikke til at ske - heldigvis
                            Hvad sker så?
                            siden 1887

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                              Hvad sker så?
                              Det ved jeg ikke, det kommer også meget an på, hvem der er klar, men det der bliver for tyndt og udisciplineret. Mon ikke Kløve eller JJT kommer ind, og hvis alle er klar, så bliver det nok begge to igen. Har godt nok også svært ved at se, at han starter med Hylle, Fenger og Jebali på en gang

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                                Det ved jeg ikke, det kommer også meget an på, hvem der er klar, men det der bliver for tyndt og udisciplineret. Mon ikke Kløve eller JJT kommer ind, og hvis alle er klar, så bliver det nok begge to igen. Har godt nok også svært ved at se, at han starter med Hylle, Fenger og Jebali på en gang
                                Du har nok ret. Synes bare det kunne være meget frækt at spille offensivt, mod et hold der har alt at tabe.
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X