Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Horsens-OB
Collapse
X
-
-
Jeg sidder på langsiden imorgen, hele svigermekanikken holder med Horsens, og det vil da glæde mig usigeligt at tage det sidste stik i morgen.
jeg tror JM satser på Aaron, Kløve og Frøkjær på
midten, Jebali og Fenger på toppen, Kasper Larsen, Tverskov og Obbekjær centralt, med skjelvik og Lund på hver WB. OC selvskreven på kassen..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlægJeg sidder på langsiden imorgen, hele svigermekanikken holder med Horsens, og det vil da glæde mig usigeligt at tage det sidste stik i morgen.
midten, Jebali og Fenger på toppen, Kasper Larsen, Tverskov og Obbekjær centralt, med skjelvik og Lund på hver WB. OC selvskreven på kassen..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlægJeg sidder på langsiden imorgen, hele svigermekanikken holder med Horsens, og det vil da glæde mig usigeligt at tage det sidste stik i morgen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
Obbekjær fra start i morgen kommer aldrig nogensinde til at ske. Hvorfor tror I det? Der var også en anden der skrev det. Jeg er målløs
Vil gerne se Obbekjær og Ostrøm i aktion og se hvordan de klarer sig i disse kampe.
Comment
-
OB skal lægge pres på Horsens bagkæde hele kampen, når de har bolden. De er meget lidt komfortable, når de skal spille den hurtigt rundt. Lige så snart vi slap presset og Horsens fik 3-4 sekunder på bolden hele tiden, kan de nå at kigge op og slå deres ubehagelige indlæg og lange bolde med adresse på. Hvis presset sidder i skabet, skal vi nok få vores chancer og holde dem væk fra det meste og så ses vi i Aarhus på onsdag :o)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes2 Se indlægOB skal lægge pres på Horsens bagkæde hele kampen, når de har bolden. De er meget lidt komfortable, når de skal spille den hurtigt rundt. Lige så snart vi slap presset og Horsens fik 3-4 sekunder på bolden hele tiden, kan de nå at kigge op og slå deres ubehagelige indlæg og lange bolde med adresse på. Hvis presset sidder i skabet, skal vi nok få vores chancer og holde dem væk fra det meste og så ses vi i Aarhus på onsdag :o)
spændende hvem der bliver klar. Robin kan hurtig få en rolle også fra start.
Comment
-
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/se-tru...od-ac-horsens/
JJT er med i truppen, men jeg tvivler på han klarer cuttetBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
27. Oliver Christensen
30. Sayouba Mandé
2. Oliver Lund
4. Ryan Johnson Laursen
5. Kasper Larsen
6. Jeppe Tverskov
7. Issam Jebali
10. Sander Svendsen
14. Jens Jakob Thomasen
15. Max Fenger
16. Jørgen Skjelvik
19. Aron Elís Thrándarson
22. Daniel Obbekjær
23. Troels Kløve
25. Moses Opondo
26. Mikkel Hyllegaard
29. Mads Frøkjær-Jensen
41. Rasmus Nissen
42. Robin Østrøm
43. Anders Klynge
44. Mathias Brems
Karantæne:
24. Marco Lund
Skader:
3. Alexander Juel Andersen
8. Janus Drachmann
9. Mart Lieder
3 skal sorteres fra. Gætter på JJ,Ryan og Nissen
Comment
-
https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-ob-returkamp/
Horsens får ikke Brock-Madsen klar, så der er i hvert fald et skur mindre at forholde sig til.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæghttps://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-ob-returkamp/
Horsens får ikke Brock-Madsen klar, så der er i hvert fald et skur mindre at forholde sig til.
Det er ikke der OB har deres styrke og Oliver Christensen har ikke set helt sikker ud på det seneste. Frygter lidt Okosun bliver en håndfuld så ham skal Kasper Larsen og Oliver Lund have et øje på i feltet.
Comment
-
Hold stand det første kvarters tid, kør langsomt kampen over på vores præmisser og scor et mål i første halvleg. Så er den ged barberet.
Vi kan selvfølgelig også bare gå ud at sidde på bolden med det samme. Tror dog Horsens går all in på at starte ud på deres præmisser, som de også til dels lykkedes med i anden halvleg af den første kamp.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Man kan frygte Horsens hælder den ene høje bold efter den anden i feltet i sådan en regnvejrs kamp.
Det er ikke der OB har deres styrke og Oliver Christensen har ikke set helt sikker ud på det seneste. Frygter lidt Okosun bliver en håndfuld så ham skal Kasper Larsen og Oliver Lund have et øje på i feltet.
Forhåbentligt er banen ikke nået at blive totalt sumpet, for så er det klart til Horsens forskel
Comment
Comment