Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Horsens-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeps, det er det der står. Det kan dog ikke helt udelukkes at JJT bliver klar, han var blevet i Odense og trænede ikke med. Det står også at Oliver Lund trænede med så han er sikkert klar til kamp, og erstatter Marco i cf. Ryan trænede med men varmede op på cykel så det er lidt tvivlsomt om han kan klare en hel kamp, alternativt hedder erstatningen Østrøm
    Det er dejligt Oliver er klar til de bøvlede slåskampe med Okosun og de andre store Horsens-drenge. Det giver også muligheden for at fortsætte i 3-5-2 og der virker vi bare mest defensivt komfortable, hvilet jo bliver den vigtigste opgave i morgen. Mon ikke også Ryan starter. Det er nok for at gå med livrem og seler han måtte varme op på cyklen.

    Comment


      #32
      Jeg sidder på langsiden imorgen, hele svigermekanikken holder med Horsens, og det vil da glæde mig usigeligt at tage det sidste stik i morgen.

      jeg tror JM satser på Aaron, Kløve og Frøkjær på
      midten, Jebali og Fenger på toppen, Kasper Larsen, Tverskov og Obbekjær centralt, med skjelvik og Lund på hver WB. OC selvskreven på kassen..

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
        Jeg sidder på langsiden imorgen, hele svigermekanikken holder med Horsens, og det vil da glæde mig usigeligt at tage det sidste stik i morgen.

        jeg tror JM satser på Aaron, Kløve og Frøkjær på
        midten, Jebali og Fenger på toppen, Kasper Larsen, Tverskov og Obbekjær centralt, med skjelvik og Lund på hver WB. OC selvskreven på kassen..
        Obbekjær er lidt ude i kulden pt og er klart overhalet af Robin Østrøm. Så er pænt sikker på han ikke starter i morgen

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
          Jeg sidder på langsiden imorgen, hele svigermekanikken holder med Horsens, og det vil da glæde mig usigeligt at tage det sidste stik i morgen.

          jeg tror JM satser på Aaron, Kløve og Frøkjær på
          midten, Jebali og Fenger på toppen, Kasper Larsen, Tverskov og Obbekjær centralt, med skjelvik og Lund på hver WB. OC selvskreven på kassen..
          Obbekjær fra start i morgen kommer aldrig nogensinde til at ske. Hvorfor tror I det? Der var også en anden der skrev det. Jeg er målløs

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

            Obbekjær fra start i morgen kommer aldrig nogensinde til at ske. Hvorfor tror I det? Der var også en anden der skrev det. Jeg er målløs
            Fordi der er mange skader i forsvaret, og han er forsvarsspiller. OB tror på ham (i en eller anden grad), så hvorfor ikke? Hvis han er så dårlig, så skal han ikke være her. Han skal have chancen, måske ikke som starter. Jeg havde glemt OL, som kan tage pladsen i stedet for Obbekjær.
            Vil gerne se Obbekjær og Ostrøm i aktion og se hvordan de klarer sig i disse kampe.

            Comment


              #36
              OB skal lægge pres på Horsens bagkæde hele kampen, når de har bolden. De er meget lidt komfortable, når de skal spille den hurtigt rundt. Lige så snart vi slap presset og Horsens fik 3-4 sekunder på bolden hele tiden, kan de nå at kigge op og slå deres ubehagelige indlæg og lange bolde med adresse på. Hvis presset sidder i skabet, skal vi nok få vores chancer og holde dem væk fra det meste og så ses vi i Aarhus på onsdag :o)

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af claudes2 Se indlæg
                OB skal lægge pres på Horsens bagkæde hele kampen, når de har bolden. De er meget lidt komfortable, når de skal spille den hurtigt rundt. Lige så snart vi slap presset og Horsens fik 3-4 sekunder på bolden hele tiden, kan de nå at kigge op og slå deres ubehagelige indlæg og lange bolde med adresse på. Hvis presset sidder i skabet, skal vi nok få vores chancer og holde dem væk fra det meste og så ses vi i Aarhus på onsdag :o)
                Det er jeg enig i. Det er også derfor at Sander skal starte ude.
                spændende hvem der bliver klar. Robin kan hurtig få en rolle også fra start.

                Comment


                  #38
                  https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...nd-i-eget-felt
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #39
                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/se-tru...od-ac-horsens/

                    JJT er med i truppen, men jeg tvivler på han klarer cuttet
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #40
                      27. Oliver Christensen
                      30. Sayouba Mandé

                      2. Oliver Lund
                      4. Ryan Johnson Laursen
                      5. Kasper Larsen
                      6. Jeppe Tverskov
                      7. Issam Jebali
                      10. Sander Svendsen
                      14. Jens Jakob Thomasen
                      15. Max Fenger
                      16. Jørgen Skjelvik
                      19. Aron Elís Thrándarson
                      22. Daniel Obbekjær
                      23. Troels Kløve
                      25. Moses Opondo
                      26. Mikkel Hyllegaard
                      29. Mads Frøkjær-Jensen
                      41. Rasmus Nissen
                      42. Robin Østrøm
                      43. Anders Klynge
                      44. Mathias Brems

                      Karantæne:
                      24. Marco Lund

                      Skader:
                      3. Alexander Juel Andersen
                      8. Janus Drachmann
                      9. Mart Lieder

                      3 skal sorteres fra. Gætter på JJ,Ryan og Nissen

                      Comment


                        #41
                        https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-ob-returkamp/

                        Horsens får ikke Brock-Madsen klar, så der er i hvert fald et skur mindre at forholde sig til.
                        ​​​​

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-ob-returkamp/

                          Horsens får ikke Brock-Madsen klar, så der er i hvert fald et skur mindre at forholde sig til.
                          ​​​​
                          Man kan frygte Horsens hælder den ene høje bold efter den anden i feltet i sådan en regnvejrs kamp.
                          Det er ikke der OB har deres styrke og Oliver Christensen har ikke set helt sikker ud på det seneste. Frygter lidt Okosun bliver en håndfuld så ham skal Kasper Larsen og Oliver Lund have et øje på i feltet.

                          Comment


                            #43
                            Er lige stået op, og der er kun 2 timer til bold. Kæmp

                            Comment


                              #44
                              Hold stand det første kvarters tid, kør langsomt kampen over på vores præmisser og scor et mål i første halvleg. Så er den ged barberet.

                              Vi kan selvfølgelig også bare gå ud at sidde på bolden med det samme. Tror dog Horsens går all in på at starte ud på deres præmisser, som de også til dels lykkedes med i anden halvleg af den første kamp.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Man kan frygte Horsens hælder den ene høje bold efter den anden i feltet i sådan en regnvejrs kamp.
                                Det er ikke der OB har deres styrke og Oliver Christensen har ikke set helt sikker ud på det seneste. Frygter lidt Okosun bliver en håndfuld så ham skal Kasper Larsen og Oliver Lund have et øje på i feltet.
                                Jeg kan slet ikke se, hvordan Horsens ellers skulle skrue taktikken sammen. I spillet på græsset synes jeg klart vi viste at vi var Horsens overlegne, så de smider garanteret Okosun frem i angrebet til duel og håber på en masse frispark, indkast og hjørnespark de så kan presse os tilbage qua. Også derfor det er positivt at en spiller som Brock-Madsen ikke er klar til at være et våben derinde også. Erstatningerne for ham har ikke forcer i lige den del af spillet.
                                Forhåbentligt er banen ikke nået at blive totalt sumpet, for så er det klart til Horsens forskel

                                Comment

                                Working...
                                X