Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt og karakterer OB - Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Dette øjeblik var måske det egentlige højdepunkt igår

    https://www.instagram.com/p/CDBN0sPnf0Z/

    Comment


      #32
      [ Jeg tror også det har hjulpet, at vi nu har en fodboldfagmand i rollen som sportschef, der kan give den nødvendige sparing og input som vi ikke har haft før. Men fundamentet for vores nuværende fremgang skal findes i akademiet, som er en del af det mere langsigtede arbejde, og det er stærkt gået af Hermansen og den øvrige stab
      [/QUOTE]

      Det kan sgu da egentlig godt være det har hjulpet en som Marco Lund at få Hemmingsens øjne på sig. Han har jo trænerfagligheden og var jo selv en rigtig dygtig spillende midtstopper. Marco Lund har især udviklet sig i spillet med bolden. Han træffer de rigtige beslutninger om hvornår han skal slå almindelige pasninger eller losse den langt, og derved undgår han sine sædvanlige fejl.
      jeg vil dog stadig se ham spille en klassekamp imod en spiller af samme fysiske kaliber som ham selv. Jeg synes f.eks. ikke han havde totalt styr på Brock Madsen igår, inden han blev skadet. Han var til gengæld stærk resten af kampen og de tre dernede virker i total sync med hinanden

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Dette øjeblik var måske det egentlige højdepunkt igår

        https://www.instagram.com/p/CDBN0sPnf0Z/
        Legende på godt og ondt, intet mindre - jeg rystede på hovedet over ham i starten, men nu smiler jeg, snakker med ham og elsker jeg at se ham og møde ham på stadion! Han er vel det tætteste vi pt har på en Lars Bo

        Så er jeg fløjtende ligeglad med, hvad andre klubbers fans og TV-seerne tænker om Ole - han er simpelthen bare en del af klubben, eod.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Det er logisk, men nu taler jeg om hvor vi især kan styrkes. Jeg skriver også han er bedre, men vi møder altså bundhold pt.
          min vurdering er at han ikke er god nok til som starter på et top 6 hold, og jeg har ikke set den gode venstre fod du omtaler.
          Skrev heller ikke at det er en flødefod Marco Lund render rundt med
          Men der er nogle pasningsmønstrer som er mere naturlige og som åbner banen mere op. Marco bliver aldrig JT mes bolden, så vil han være vild

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            [ Jeg tror også det har hjulpet, at vi nu har en fodboldfagmand i rollen som sportschef, der kan give den nødvendige sparing og input som vi ikke har haft før. Men fundamentet for vores nuværende fremgang skal findes i akademiet, som er en del af det mere langsigtede arbejde, og det er stærkt gået af Hermansen og den øvrige stab
            Det kan sgu da egentlig godt være det har hjulpet en som Marco Lund at få Hemmingsens øjne på sig. Han har jo trænerfagligheden og var jo selv en rigtig dygtig spillende midtstopper. Marco Lund har især udviklet sig i spillet med bolden. Han træffer de rigtige beslutninger om hvornår han skal slå almindelige pasninger eller losse den langt, og derved undgår han sine sædvanlige fejl.
            jeg vil dog stadig se ham spille en klassekamp imod en spiller af samme fysiske kaliber som ham selv. Jeg synes f.eks. ikke han havde totalt styr på Brock Madsen igår, inden han blev skadet. Han var til gengæld stærk resten af kampen og de tre dernede virker i total sync med hinanden[/QUOTE]

            Jo og imod de bedre hold. ML har været bedre, men det har modstanderne ikke. Jeg er også vild med Frø og Fengers fremgang, og håber at den er holdbar og ikke et udtryk for at vi kun har mødt bundhold og så Horsens som er udefinerbare. Får de lov til at gøre kampene til Horsens style så er de svære især når stadion er tomme og Bo både dømmer og kommentere kampene fra linjen.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Ikke enig. Lod mærke til flere lækre detaljer og opspil igår fra Marco. Og så var han god i luften igår også når man tænker hvilke 2 modstandere han oftest stod over for(Okusun,Brock). Jeg tror at han er kommet radaren i mange klubber i dette forår/sommer
              Det er helt sikkert blevet bedre, og i de seneste to kampe - særligt mod Randers - har det faktisk været en af de små nøgler til sejr. Det er meget tydeligt at både Horsens og Randers lagde et skævt første pres, for at lade Marco Lund føre bolden frem og så lægge maksimalt pres på når han havde bolden.

              mod Randers havde han bare nogle meget præcise flade længere afleveringer til Skjelvik, det tog brodden helt af Randers’ pres og på samme måde skilte han sig ofte godt af med bolden mod Horsens.

              Men igen - det er Randers og Horsens. Den virkelige prøve skal stå mod bedre hold.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                Det er helt sikkert blevet bedre, og i de seneste to kampe - særligt mod Randers - har det faktisk været en af de små nøgler til sejr. Det er meget tydeligt at både Horsens og Randers lagde et skævt første pres, for at lade Marco Lund føre bolden frem og så lægge maksimalt pres på når han havde bolden.

                mod Randers havde han bare nogle meget præcise flade længere afleveringer til Skjelvik, det tog brodden helt af Randers’ pres og på samme måde skilte han sig ofte godt af med bolden mod Horsens.

                Men igen - det er Randers og Horsens. Den virkelige prøve skal stå mod bedre hold.
                Det virker også til at være en stor hjælp at have to midtbanefolk (JJT og Kløve), som er gode til at finde rum og plads til at gøre sig spilbare, og samtidigt være gode til at modtage bolden under pres. Tror det er en stor hjælp, at man i højere grad stoler på, at de kan håndtere at modtage bolden.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                  Legende på godt og ondt, intet mindre - jeg rystede på hovedet over ham i starten, men nu smiler jeg, snakker med ham og elsker jeg at se ham og møde ham på stadion! Han er vel det tætteste vi pt har på en Lars Bo

                  Så er jeg fløjtende ligeglad med, hvad andre klubbers fans og TV-seerne tænker om Ole - han er simpelthen bare en del af klubben, eod.
                  Typer som ham gør at det er meget mere sjovt at gå til bold - så 1.000 tak for det

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

                    Legende på godt og ondt, intet mindre - jeg rystede på hovedet over ham i starten, men nu smiler jeg, snakker med ham og elsker jeg at se ham og møde ham på stadion! Han er vel det tætteste vi pt har på en Lars Bo

                    Så er jeg fløjtende ligeglad med, hvad andre klubbers fans og TV-seerne tænker om Ole - han er simpelthen bare en del af klubben, eod.
                    På min første udebaneture med De Stribede - turen gik til Brøndby - havde fornøjelsen at sidde ved siden af Ole. Bare fedt når han synger for os i bussen. Det var kæmpestort og gjorde hele oplevelsen endnu større, da han fortalte om klubben. I øvrigt husker også at jeg var meget imponeret om de gigantiske sandwicher han havde med. ;-)
                    Sådan typer har man bare brug for i en ægte fodboldklub.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                      Det er helt sikkert blevet bedre, og i de seneste to kampe - særligt mod Randers - har det faktisk været en af de små nøgler til sejr. Det er meget tydeligt at både Horsens og Randers lagde et skævt første pres, for at lade Marco Lund føre bolden frem og så lægge maksimalt pres på når han havde bolden.

                      mod Randers havde han bare nogle meget præcise flade længere afleveringer til Skjelvik, det tog brodden helt af Randers’ pres og på samme måde skilte han sig ofte godt af med bolden mod Horsens.

                      Men igen - det er Randers og Horsens. Den virkelige prøve skal stå mod bedre hold.
                      Enig. Men der tror jeg stadig at han kommer til at se bedre ud end Kasper Larsen selvom han også har spillet et par gode kampe efter sin skade.
                      Hans forbedring på bolden har været stærkt medvirkende til at vi i lange perioder af en kamp kan spille bolden op nede fra med succes da de ikke bare kan nøjes med at dække Tverskov af
                      Vi ser ad om 5 dages tid på Århus stadion

                      Comment


                        #41
                        5 min højdepunkter fra kampen igår

                        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/se-hoe...od-ac-horsens/

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Hvis dette var en af hans dårlige kampe må jeg sige at så er vi pænt godt stillet mht ham
                          Han var dårlig i 1. Halvleg. Jeg sad og tænkte, at det var irriterende, at jeg skulle give ham 7, når alle de andre skulle have 8 og 9. Men han spillede sig op til et fint 8-tal set over hele kampen. Man skal jo ikke kun se på spillernes gode perioder

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                            Han var dårlig i 1. Halvleg. Jeg sad og tænkte, at det var irriterende, at jeg skulle give ham 7, når alle de andre skulle have 8 og 9. Men han spillede sig op til et fint 8-tal set over hele kampen. Man skal jo ikke kun se på spillernes gode perioder
                            Jeg ser på hans offensive aktioner og og hvor mange farlige situationer han var med i. Og det tænker jeg var flest af alle. Han brændte ikke banen af igår men var igen med i det meste frem ad banen

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              5 min højdepunkter fra kampen igår

                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/se-hoe...od-ac-horsens/
                              Det er lige så flotte mål dagen efter.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Det er lige så flotte mål dagen efter.
                                Sæt den på repeat. Man kan se den hele aftenen

                                Comment

                                Working...
                                X