Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt og karakterer OB - Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Marco er blevet bedre, men tænker han kan erstattes af en bedre spiller. Set over en sæson så er han endnu ikke en top 6 holds stopper.
    ^This. Tror også det har gavnet Marcos niveau meget at vi har spillet nedrykningsspil og ikke top seks. Han har tidligere lavet meget graverende fejl mod de større modstandere. Men han har uden tvivl fået lagt på og er blevet bedre på det seneste. Jeg er bare stadig meget skeptisk over om han kan være en fast stopper i top seks - men overbevis mig da endelig gerne, Marco!

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Helt sikket bedre, men han har nogle mangler hvis vi skal hæve niveauet. Han kan ikke hjælpe JT fremad banen så vi bliver let lukket ned i opspillet. Han er ingen trussel på dødbolde. Så AJA og vel også ham skal erstattes af en ny kvalitets spiller.
      Synes faktisk at Marco er rimelig med fødderne, og så er han venstrebenet, så han kan ligge den op langs linjen og slå diagonaler som JT ikke kan, alene pga det.

      Han er ikke JT, og set skal han heller ikke være. JT har primært spillet bedst, når han har spillet med Marco.
      AJA skal fases ud og de unge tager hans plads.

      Sidst men ikke mindst, så kan alle spillere erstattes af bedre spilere

      Comment


        #18
        Marco har virkelig steppet op, og bliver kun bedre jo mere spilletid han får. Samtidig fik han jo også en assist igår på Hylles 3-1 scoring. Det viser bare at nogle spillere skal have flere chancer, og spilletid for at blive bedre, inden man dømmer dem ude som fejlkøb. Kan huske mange var efter Casper Nielsen i starten af hans tid i OB, men han blev senere også en vigtig spiller for holdet. Vent og se Jebali skal også nok steppe op, jo mere spilletid han får i en skadesfri periode.
        Last edited by Faurskov; 24-07-2020, 09:00.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

          Synes faktisk at Marco er rimelig med fødderne, og så er han venstrebenet, så han kan ligge den op langs linjen og slå diagonaler som JT ikke kan, alene pga det.

          Han er ikke JT, og set skal han heller ikke være. JT har primært spillet bedst, når han har spillet med Marco.
          AJA skal fases ud og de unge tager hans plads.

          Sidst men ikke mindst, så kan alle spillere erstattes af bedre spilere
          Han er altså højrebenet

          Comment


            #20
            Det var en god kamp, men så suveræne var vi heller ikke, og der var markante dårlige perioder i starten af begge halvlege. Men man må konstatere, at klubben i krisetiden har fundet nogle løsninger på de spillemæssige problemer, som jeg ikke havde set komme. Tverskovs gode form og lederskab i de bagerste rækker er vitalt, Frøkjærs opblomstring har givet overskud, og Fengers arbejdsraseri inspirerer. Jeg tror også det har hjulpet, at vi nu har en fodboldfagmand i rollen som sportschef, der kan give den nødvendige sparing og input som vi ikke har haft før. Men fundamentet for vores nuværende fremgang skal findes i akademiet, som er en del af det mere langsigtede arbejde, og det er stærkt gået af Hermansen og den øvrige stab omkring dem.

            Nu må tiden så vise, om det er langtidsholdbart. Jeg vil stadig ikke falde på halen over en sejr over Randers og Horsens, for vinder vi ikke kampen om den europæiske plads, er målsætningen stadig ikke opfyldt, og vi har stadig taget et skridt tilbage ift. sidste år. Dog synes potentialet til næste sæson at være styrket, og det er langt det vigtigste.

            Jeg vil ikke give karakterer, det er en umulig opgave, men blot kategorisere hvem der gjorde det bedst og værst

            Bedst:
            Tverskov
            Fenger

            Over middel
            Kasper Larsen
            M. Lund
            Jørgen
            Hyllegaard
            Jebali

            Middel
            Oliver Lund
            Kløve
            JJT
            Frøkjær
            Aron
            Svendsen
            Oliver C

            Jeg korrigerer mit syn på Jebalis indsats. Jeg så det ikke selv, men efterhånden har andre overbevist mig om, at han faktisk spillede en fin kamp, så retter ind og vil prøve at bemærke det gode han gør og ikke kun det dårlige.

            Vores forsvar stod virkelig godt, og selvom Jørgen ikke så superheldig ud ved deres udligning, gjorde han meget andet godt, især offensivt. Oliver C. viste sine svaghedstegn i dominans af feltet og presence, han skal altså steppe op på det punkt, men han er ung. Svendsens straffespark var utrolig høj klasse, og mon ikke hans tap-ins er i lidt højere kurs nu når vi så Jebalis totale afbrænder ;-)
            Last edited by SU1978; 24-07-2020, 15:25.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
              Marco har virkelig steppet op, og bliver kun bedre jo mere spilletid han får. Samtidig fik han jo også en assist igår på Hylles 3-1 scoring. Det viser bare at nogle spillere skal have flere chancer, og spilletid for at blive bedre, inden man dømmer dem ude som fejlkøb. Kan huske mange var efter Casper Nielsen i starten af hans tid i OB, men han blev senere også en vigtig spiller for holdet. Vent og se Jebali skal også nok steppe op, jo mere spilletid han får i en skadesfri periode.
              Det handler også om relationer og kontekster. Da vi var på røven var Marco Lunds no nonsense stil virkelig tiltrængt, og med den selvtillid, kombineret med Tverskovs genkomst som leder, er han virkelig vokset. Fodbold er et holdspil, det må man aldrig glemme.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Det var en god kamp, men så suveræne var vi heller ikke, og der var markante dårlige perioder i starten af begge halvlege. Men man må konstatere, at klubben i krisetiden har fundet nogle løsninger på de spillemæssige problemer, som jeg ikke havde set komme. Tverskovs gode form og lederskab i de bagerste rækker er vitalt, Frøkjærs opblomstring har givet overskud, og Fengers arbejdsraseri inspirerer. Jeg tror også det har hjulpet, at vi nu har en fodboldfagmand i rollen som sportschef, der kan give den nødvendige sparing og input som vi ikke har haft før. Men fundamentet for vores nuværende fremgang skal findes i akademiet, som er en del af det mere langsigtede arbejde, og det er stærkt gået af Hermansen og den øvrige stab omkring dem.

                Nu må tiden så vise, om det er langtidsholdbart. Jeg vil stadig ikke falde på halen over en sejr over Randers og Horsens, for vinder vi ikke kampen om den europæiske plads, er målsætningen stadig ikke opfyldt, og vi har stadig taget et skridt tilbage ift. sidste år. Dog synes potentialet til næste sæson at være styrket, og det er langt det vigtigste.

                Jeg vil ikke give karakterer, det er en umulig opgave, men blot kategorisere hvem der gjorde det bedst og værst

                Bedst:
                Tverskov
                Fenger

                Over middel
                Kasper Larsen
                M. Lund
                Jørgen
                Hyllegaard

                Middel
                Oliver Lund
                Kløve
                JJT
                Frøkjær
                Aron
                Svendsen

                Mindre god
                Oliver C
                Jebali

                Nej, jeg synes ikke Jebali spiller specielt godt. Det var klart bedre end mod Randers, hvor han var decideret pinlig, men det kunne næsten kun gå fremad. Men alt alt for mange boldtab, alt for langsom i tanke-handling, tåbelige småfiduser midt på banen. Han gør en indsats og løber sine meter, fint nok, men farvel og tak til ham. Vores forsvar stod virkelig godt, og selvom Jørgen ikke så superheldig ud ved deres udligning, gjorde han meget andet godt, især offensivt. Oliver C. viste sine svaghedstegn i dominans af feltet og presence, han skal altså steppe op på det punkt, men han er ung. Svendsens straffespark var utrolig høj klasse, og mon ikke hans tap-ins er i lidt højere kurs nu når vi så Jebalis totale afbrænder ;-)
                Man ser altid forskelligt på fodbold kamp. Men jeg syntes klart at Frøkjær var over middel. Nogle af de ting han laver i maskinrummet og drives han har med bolden er klasse. Han lykkedes ikke med det hele men syntes virkelig han var god. Og han er også på ugens hold i Tipsbladet

                Oliver laver desværre igen en fejl ved deres mål. Men ellers var han god, lavede lidt gode redninger og deltog i spillet. Han var klart til middel IMO
                Men han skal altså til at blive bedre ude i feltet og i vurderingerne hvornår han skal gå ud eller blive på stregen. Ellers står det på superliga i mange år

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Man ser altid forskelligt på fodbold kamp. Men jeg syntes klart at Frøkjær var over middel. Nogle af de ting han laver i maskinrummet og drives han har med bolden er klasse. Han lykkedes ikke med det hele men syntes virkelig han var god. Og han er også på ugens hold i Tipsbladet

                  Oliver laver desværre igen en fejl ved deres mål. Men ellers var han god, lavede lidt gode redninger og deltog i spillet. Han var klart til middel IMO
                  Men han skal altså til at blive bedre ude i feltet og i vurderingerne hvornår han skal gå ud eller blive på stregen. Ellers står det på superliga i mange år
                  Tjaa, jeg synes han virkede træt, og forsvandt ud af kampen i lange perioder. Mod slutningen kom han bedre ind i kampen, og blev en afgørende drivkraft, men jeg var lidt skuffet set over de samlede 90 min. Forventninger spiller jo også en rolle i sin subjektive vurdering.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                    Tjaa, jeg synes han virkede træt, og forsvandt ud af kampen i lange perioder. Mod slutningen kom han bedre ind i kampen, og blev en afgørende drivkraft, men jeg var lidt skuffet set over de samlede 90 min. Forventninger spiller jo også en rolle i sin subjektive vurdering.
                    Ja det gør det helt sikkert

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Man ser altid forskelligt på fodbold kamp. Men jeg syntes klart at Frøkjær var over middel. Nogle af de ting han laver i maskinrummet og drives han har med bolden er klasse. Han lykkedes ikke med det hele men syntes virkelig han var god. Og han er også på ugens hold i Tipsbladet

                      Oliver laver desværre igen en fejl ved deres mål. Men ellers var han god, lavede lidt gode redninger og deltog i spillet. Han var klart til middel IMO
                      Men han skal altså til at blive bedre ude i feltet og i vurderingerne hvornår han skal gå ud eller blive på stregen. Ellers står det på superliga i mange år
                      Jeg er meget enig Frø er det vi har savnet. Da vi bobler ( tror det var mod Randers) og lige pludselig var i en 2 mod 4 fordi de tog et frispark hurtigt da strøg Frø og var en af 2 forsvarsspillere. Ser ham som en rigtig OBer der arbejder og dør for holdet. Ikke alt lykkedes men isæt ham, Tverskov og Fenger har været stærke efter vi var såret oven på 0-6 kampen.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                        Synes faktisk at Marco er rimelig med fødderne, og så er han venstrebenet, så han kan ligge den op langs linjen og slå diagonaler som JT ikke kan, alene pga det.

                        Han er ikke JT, og set skal han heller ikke være. JT har primært spillet bedst, når han har spillet med Marco.
                        AJA skal fases ud og de unge tager hans plads.

                        Sidst men ikke mindst, så kan alle spillere erstattes af bedre spilere
                        Det er logisk, men nu taler jeg om hvor vi især kan styrkes. Jeg skriver også han er bedre, men vi møder altså bundhold pt.
                        min vurdering er at han ikke er god nok til som starter på et top 6 hold, og jeg har ikke set den gode venstre fod du omtaler.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                          Tjaa, jeg synes han virkede træt, og forsvandt ud af kampen i lange perioder. Mod slutningen kom han bedre ind i kampen, og blev en afgørende drivkraft, men jeg var lidt skuffet set over de samlede 90 min. Forventninger spiller jo også en rolle i sin subjektive vurdering.
                          Frøkjær kom bedre med til sidst i kampen, i første halvleg var han den svageste, med dårlige beslutninger og mistede bolde. Så han ender samlet på en middelkarakter. Men han har et drev med bolden - han skal bare lære hvornår han skal køre på, og hvornår han skal spille bolden. Men han skal bare have masser af kampe, og forhåbentlig, udvikle sig yderligere
                          Last edited by Københavnstinker; 24-07-2020, 09:40.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Marco har virkelig steppet op, og bliver kun bedre jo mere spilletid han får. Samtidig fik han jo også en assist igår på Hylles 3-1 scoring. Det viser bare at nogle spillere skal have flere chancer, og spilletid for at blive bedre, inden man dømmer dem ude som fejlkøb. Kan huske mange var efter Casper Nielsen i starten af hans tid i OB, men han blev senere også en vigtig spiller for holdet. Vent og se Jebali skal også nok steppe op, jo mere spilletid han får i en skadesfri periode.
                            Marco havde også to oplæg til skud på mål. Det er altså ret imponerende af en midterforsvarer.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                              Frøkjær kom bedre med til sidst i kampen, i første halvleg var han den svageste, med dårlige beslutninger og mistede bolde. Så han ender samlet på en middelkarakter. Men han har et drev med bolden - han skal bare lære hvornår han skal køre på, og hvornår han skal spille bolden. Men han skal bare have masser af kampe, og forhåbentlig, udvikle sig yderligere
                              Helt enig.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                                Frøkjær kom bedre med til sidst i kampen, i første halvleg var han den svageste, med dårlige beslutninger og mistede bolde. Så han ender samlet på en middelkarakter. Men han har et drev med bolden - han skal bare lære hvornår han skal køre på, og hvornår han skal spille bolden. Men han skal bare have masser af kampe, og forhåbentlig, udvikle sig yderligere
                                Hvis dette var en af hans dårlige kampe må jeg sige at så er vi pænt godt stillet mht ham

                                Comment

                                Working...
                                X