Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Nedtakt og karakterer OB - Horsens
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Helt sikket bedre, men han har nogle mangler hvis vi skal hæve niveauet. Han kan ikke hjælpe JT fremad banen så vi bliver let lukket ned i opspillet. Han er ingen trussel på dødbolde. Så AJA og vel også ham skal erstattes af en ny kvalitets spiller.
Han er ikke JT, og set skal han heller ikke være. JT har primært spillet bedst, når han har spillet med Marco.
AJA skal fases ud og de unge tager hans plads.
Sidst men ikke mindst, så kan alle spillere erstattes af bedre spilere
- Likes 1
Comment
-
Marco har virkelig steppet op, og bliver kun bedre jo mere spilletid han får. Samtidig fik han jo også en assist igår på Hylles 3-1 scoring. Det viser bare at nogle spillere skal have flere chancer, og spilletid for at blive bedre, inden man dømmer dem ude som fejlkøb. Kan huske mange var efter Casper Nielsen i starten af hans tid i OB, men han blev senere også en vigtig spiller for holdet. Vent og se Jebali skal også nok steppe op, jo mere spilletid han får i en skadesfri periode.Last edited by Faurskov; 24-07-2020, 09:00.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
Synes faktisk at Marco er rimelig med fødderne, og så er han venstrebenet, så han kan ligge den op langs linjen og slå diagonaler som JT ikke kan, alene pga det.
Han er ikke JT, og set skal han heller ikke være. JT har primært spillet bedst, når han har spillet med Marco.
Comment
-
Det var en god kamp, men så suveræne var vi heller ikke, og der var markante dårlige perioder i starten af begge halvlege. Men man må konstatere, at klubben i krisetiden har fundet nogle løsninger på de spillemæssige problemer, som jeg ikke havde set komme. Tverskovs gode form og lederskab i de bagerste rækker er vitalt, Frøkjærs opblomstring har givet overskud, og Fengers arbejdsraseri inspirerer. Jeg tror også det har hjulpet, at vi nu har en fodboldfagmand i rollen som sportschef, der kan give den nødvendige sparing og input som vi ikke har haft før. Men fundamentet for vores nuværende fremgang skal findes i akademiet, som er en del af det mere langsigtede arbejde, og det er stærkt gået af Hermansen og den øvrige stab omkring dem.
Nu må tiden så vise, om det er langtidsholdbart. Jeg vil stadig ikke falde på halen over en sejr over Randers og Horsens, for vinder vi ikke kampen om den europæiske plads, er målsætningen stadig ikke opfyldt, og vi har stadig taget et skridt tilbage ift. sidste år. Dog synes potentialet til næste sæson at være styrket, og det er langt det vigtigste.
Jeg vil ikke give karakterer, det er en umulig opgave, men blot kategorisere hvem der gjorde det bedst og værst
Bedst:
Tverskov
Fenger
Over middel
Kasper Larsen
M. Lund
Jørgen
Hyllegaard
Jebali
Middel
Oliver Lund
Kløve
JJT
Frøkjær
Aron
Svendsen
Oliver C
Jeg korrigerer mit syn på Jebalis indsats. Jeg så det ikke selv, men efterhånden har andre overbevist mig om, at han faktisk spillede en fin kamp, så retter ind og vil prøve at bemærke det gode han gør og ikke kun det dårlige.
Vores forsvar stod virkelig godt, og selvom Jørgen ikke så superheldig ud ved deres udligning, gjorde han meget andet godt, især offensivt. Oliver C. viste sine svaghedstegn i dominans af feltet og presence, han skal altså steppe op på det punkt, men han er ung. Svendsens straffespark var utrolig høj klasse, og mon ikke hans tap-ins er i lidt højere kurs nu når vi så Jebalis totale afbrænder ;-)Last edited by SU1978; 24-07-2020, 15:25.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægMarco har virkelig steppet op, og bliver kun bedre jo mere spilletid han får. Samtidig fik han jo også en assist igår på Hylles 3-1 scoring. Det viser bare at nogle spillere skal have flere chancer, og spilletid for at blive bedre, inden man dømmer dem ude som fejlkøb. Kan huske mange var efter Casper Nielsen i starten af hans tid i OB, men han blev senere også en vigtig spiller for holdet. Vent og se Jebali skal også nok steppe op, jo mere spilletid han får i en skadesfri periode.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægDet var en god kamp, men så suveræne var vi heller ikke, og der var markante dårlige perioder i starten af begge halvlege. Men man må konstatere, at klubben i krisetiden har fundet nogle løsninger på de spillemæssige problemer, som jeg ikke havde set komme. Tverskovs gode form og lederskab i de bagerste rækker er vitalt, Frøkjærs opblomstring har givet overskud, og Fengers arbejdsraseri inspirerer. Jeg tror også det har hjulpet, at vi nu har en fodboldfagmand i rollen som sportschef, der kan give den nødvendige sparing og input som vi ikke har haft før. Men fundamentet for vores nuværende fremgang skal findes i akademiet, som er en del af det mere langsigtede arbejde, og det er stærkt gået af Hermansen og den øvrige stab omkring dem.
Nu må tiden så vise, om det er langtidsholdbart. Jeg vil stadig ikke falde på halen over en sejr over Randers og Horsens, for vinder vi ikke kampen om den europæiske plads, er målsætningen stadig ikke opfyldt, og vi har stadig taget et skridt tilbage ift. sidste år. Dog synes potentialet til næste sæson at være styrket, og det er langt det vigtigste.
Jeg vil ikke give karakterer, det er en umulig opgave, men blot kategorisere hvem der gjorde det bedst og værst
Bedst:
Tverskov
Fenger
Over middel
Kasper Larsen
M. Lund
Jørgen
Hyllegaard
Middel
Oliver Lund
Kløve
JJT
Frøkjær
Aron
Svendsen
Mindre god
Oliver C
Jebali
Nej, jeg synes ikke Jebali spiller specielt godt. Det var klart bedre end mod Randers, hvor han var decideret pinlig, men det kunne næsten kun gå fremad. Men alt alt for mange boldtab, alt for langsom i tanke-handling, tåbelige småfiduser midt på banen. Han gør en indsats og løber sine meter, fint nok, men farvel og tak til ham. Vores forsvar stod virkelig godt, og selvom Jørgen ikke så superheldig ud ved deres udligning, gjorde han meget andet godt, især offensivt. Oliver C. viste sine svaghedstegn i dominans af feltet og presence, han skal altså steppe op på det punkt, men han er ung. Svendsens straffespark var utrolig høj klasse, og mon ikke hans tap-ins er i lidt højere kurs nu når vi så Jebalis totale afbrænder ;-)
Oliver laver desværre igen en fejl ved deres mål. Men ellers var han god, lavede lidt gode redninger og deltog i spillet. Han var klart til middel IMO
Men han skal altså til at blive bedre ude i feltet og i vurderingerne hvornår han skal gå ud eller blive på stregen. Ellers står det på superliga i mange år
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Man ser altid forskelligt på fodbold kamp. Men jeg syntes klart at Frøkjær var over middel. Nogle af de ting han laver i maskinrummet og drives han har med bolden er klasse. Han lykkedes ikke med det hele men syntes virkelig han var god. Og han er også på ugens hold i Tipsbladet
Oliver laver desværre igen en fejl ved deres mål. Men ellers var han god, lavede lidt gode redninger og deltog i spillet. Han var klart til middel IMO
Men han skal altså til at blive bedre ude i feltet og i vurderingerne hvornår han skal gå ud eller blive på stregen. Ellers står det på superliga i mange år
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Tjaa, jeg synes han virkede træt, og forsvandt ud af kampen i lange perioder. Mod slutningen kom han bedre ind i kampen, og blev en afgørende drivkraft, men jeg var lidt skuffet set over de samlede 90 min. Forventninger spiller jo også en rolle i sin subjektive vurdering.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Man ser altid forskelligt på fodbold kamp. Men jeg syntes klart at Frøkjær var over middel. Nogle af de ting han laver i maskinrummet og drives han har med bolden er klasse. Han lykkedes ikke med det hele men syntes virkelig han var god. Og han er også på ugens hold i Tipsbladet
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
Synes faktisk at Marco er rimelig med fødderne, og så er han venstrebenet, så han kan ligge den op langs linjen og slå diagonaler som JT ikke kan, alene pga det.
min vurdering er at han ikke er god nok til som starter på et top 6 hold, og jeg har ikke set den gode venstre fod du omtaler.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Tjaa, jeg synes han virkede træt, og forsvandt ud af kampen i lange perioder. Mod slutningen kom han bedre ind i kampen, og blev en afgørende drivkraft, men jeg var lidt skuffet set over de samlede 90 min. Forventninger spiller jo også en rolle i sin subjektive vurdering.Last edited by Københavnstinker; 24-07-2020, 09:40.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægMarco har virkelig steppet op, og bliver kun bedre jo mere spilletid han får. Samtidig fik han jo også en assist igår på Hylles 3-1 scoring. Det viser bare at nogle spillere skal have flere chancer, og spilletid for at blive bedre, inden man dømmer dem ude som fejlkøb. Kan huske mange var efter Casper Nielsen i starten af hans tid i OB, men han blev senere også en vigtig spiller for holdet. Vent og se Jebali skal også nok steppe op, jo mere spilletid han får i en skadesfri periode.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
Frøkjær kom bedre med til sidst i kampen, i første halvleg var han den svageste, med dårlige beslutninger og mistede bolde. Så han ender samlet på en middelkarakter. Men han har et drev med bolden - han skal bare lære hvornår han skal køre på, og hvornår han skal spille bolden. Men han skal bare have masser af kampe, og forhåbentlig, udvikle sig yderligere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
Frøkjær kom bedre med til sidst i kampen, i første halvleg var han den svageste, med dårlige beslutninger og mistede bolde. Så han ender samlet på en middelkarakter. Men han har et drev med bolden - han skal bare lære hvornår han skal køre på, og hvornår han skal spille bolden. Men han skal bare have masser af kampe, og forhåbentlig, udvikle sig yderligere
- Likes 1
Comment
Comment