Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt og karakterer OB - Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nedtakt og karakterer OB - Horsens

    Sejr til OB på 3-1, som måske godt kunne være blevet 5 eller 6-1, uden at nogle kunne brokke sig over dét.

    Jeg synes faktisk ikke, at der er nogle der skiller sig ud i dag. Stort set alle leverer en godkendt indsats - og så vinder man over de fleste hold i Superligaen.

    Jeg synes faktisk at Jebali spiller en god kamp, men han skal lave 2 mål, og så ryger man ned på skalaen. Jeg mener, at Skjelvik til dels er skyld i det udlignende mål, hvis ikke kommer han op på 8, ligesom hans venner. Kløve får 8 fordi han løber og dækker rigtig meget, men han bliver aldrig ven med bolden.

    PS. Hvis man trækker sig i tacklingerne, så bliver man skadet.

    Jeg ved godt at Sander Svendsen er topscorer, men han er ikke en spiller, som jeg ser fremtid for i OB

    Oliver C - 8
    Oliver Lund 8
    Kasper Larsen 8
    Tverskov 8
    M. Lund 8
    Jørgen 7
    Kløve 8
    JJT 8
    Frøkjær 8
    Jebali 7
    Fenger 9
    Aron 8
    Hyllegaard 8
    Svendsen 7


    #2
    Meget enig i dine karakterer - man kunne måske rette et par spillere med +- 1, men generelt spiller alle godkendt med få der virkelig stikker ud positivt og ingen decideret negativt.

    Havde Jebali scoret havde det imo været hans bedste kamp for os. Jeg synes det er os der gør Horsens dårlige, mere end det er Horsens der bare har en off-day, og fra min plads var Jebali en stor del af årsagen til det. Men årets afbrænde skal naturligvis trække ned.

    De unge gør det glimrende, og Fenger er min MOM med en stor arbejdsindsats og et forrygende mål. Han kan score med hovedet, med begge fødder, i boksen og fra distancen - og han er kun 18 år. En potentiel kæmpe transfer hvis han kan fortsætte udviklingen.

    Forsvaret er som altid solidt med Tverskov som generalen - men jeg synes faktisk at Marco er vores bedste defensive spiller idag. Han har en del mangler i sit spil, men han er en udemærket duelspiller med en god fysik, og idag piller han flere gange pynten af Horsens offensiven.

    Comment


      #3
      Hold nu kæft hvor bandede jeg Jebali væk mange gange idag derude. Men jeg erkender også at han udfyldte en rolle som ingen af de andre angribere kunne have gjort(Måske Lieder). Men han var en god opspils station og lagde et godt tryk på deres forsvar.
      Havde han nu bare scoret i 1. Halvleg kunne jeg godt forestille mig at han var blevet MOM på stadion da ingen rigtig stak ud.
      Men man forventer altså bare mere af ham end det her

      Og så må jeg altså bare endnu engang give et shout out til Marco Lund. Hvor er han altså bare blevet god. Meget bedre på bolden og stort set ingen fejl mere.
      Og så er han altså bare et monster til at passe sin direkte modstander op og taber sjældent en duel mere.
      Jeg har ønsket dig væk fra OB så mange(flere end Jebali) og nu håber jeg bare at du forlænger med nogle år.
      Undskyld Marco. Jeg har virkelig taget fejl af dig

      Det jeg så frygter nu er at vores kære sportschef ikke lykkedes at forlænge med dig og at du forlader OB transferfrit næste sommer

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
        Meget enig i dine karakterer - man kunne måske rette et par spillere med +- 1, men generelt spiller alle godkendt med få der virkelig stikker ud positivt og ingen decideret negativt.

        Havde Jebali scoret havde det imo været hans bedste kamp for os. Jeg synes det er os der gør Horsens dårlige, mere end det er Horsens der bare har en off-day, og fra min plads var Jebali en stor del af årsagen til det. Men årets afbrænde skal naturligvis trække ned.

        De unge gør det glimrende, og Fenger er min MOM med en stor arbejdsindsats og et forrygende mål. Han kan score med hovedet, med begge fødder, i boksen og fra distancen - og han er kun 18 år. En potentiel kæmpe transfer hvis han kan fortsætte udviklingen.

        Forsvaret er som altid solidt med Tverskov som generalen - men jeg synes faktisk at Marco er vores bedste defensive spiller idag. Han har en del mangler i sit spil, men han er en udemærket duelspiller med en god fysik, og idag piller han flere gange pynten af Horsens offensiven.
        Enig ang. Marco. Jeg ser ikke forsvaret som det sted der skal forstærkes først. Jebali bliver også spillet helt blank på et frispark, hvor han ikke ved hvad han skal gøre med bolden. Og så kan man sige hvad man vil om Hyllegaard - han får altså lavet nogle mål - og det kunne være endnu bedre, hvis han fik nogle gode stikninger fra nogle midtbanespillere

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Hold nu kæft hvor bandede jeg Jebali væk mange gange idag derude. Men jeg erkender også at han udfyldte en rolle som ingen af de andre angribere kunne have gjort(Måske Lieder). Men han var en god opspils station og lagde et godt tryk på deres forsvar.
          Havde han nu bare scoret i 1. Halvleg kunne jeg godt forestille mig at han var blevet MOM på stadion da ingen rigtig stak ud.
          Men man forventer altså bare mere af ham end det her

          Og så må jeg altså bare endnu engang give et shout out til Marco Lund. Hvor er han altså bare blevet god. Meget bedre på bolden og stort set ingen fejl mere.
          Og så er han altså bare et monster til at passe sin direkte modstander op og taber sjældent en duel mere.
          Jeg har ønsket dig væk fra OB så mange(flere end Jebali) og nu håber jeg bare at du forlænger med nogle år.
          Undskyld Marco. Jeg har virkelig taget fejl af dig

          Det jeg så frygter nu er at vores kære sportschef ikke lykkedes at forlænge med dig og at du forlader OB transferfrit næste sommer
          Marco er blevet bedre, men tænker han kan erstattes af en bedre spiller. Set over en sæson så er han endnu ikke en top 6 holds stopper.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Marco er blevet bedre, men tænker han kan erstattes af en bedre spiller. Set over en sæson så er han endnu ikke en top 6 holds stopper.
            Hvis han spiller som han gør nu vil han starte inde på samtlige hold i superligaen minus FCK og FCM. Det er min påstand.
            Han er så god pt at han har en god chance for at skifte til en større klub. Vi må se
            Bare vi får en god transfer for ham går det også nok

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Hvis han spiller som han gør nu vil han starte inde på samtlige hold i superligaen minus FCK og FCM. Det er min påstand.
              Han er så god pt at han har en god chance for at skifte til en større klub. Vi må se
              Bare vi får en god transfer for ham går det også nok
              Marco har været god for os i en længere periode, men en stor del af det skal tilskrives et godt samspillet forsvar med Tverskov som den toneangivende spiller. Min påstand er at du kan sætte Tverskov ind i et hvilket som helst suppe forsvar i morgen og han vil gøre en god figur. Det samme tror jeg ikke er tilfældet med Marco som har nogle mangler i sit spil. Men han er brølstærk i duellerne og relativt hurtig hvilket gør at han virkelig kan shine mod den rigtige modstander, eksempelvis Horsens.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                Marco har været god for os i en længere periode, men en stor del af det skal tilskrives et godt samspillet forsvar med Tverskov som den toneangivende spiller. Min påstand er at du kan sætte Tverskov ind i et hvilket som helst suppe forsvar i morgen og han vil gøre en god figur. Det samme tror jeg ikke er tilfældet med Marco som har nogle mangler i sit spil. Men han er brølstærk i duellerne og relativt hurtig hvilket gør at han virkelig kan shine mod den rigtige modstander, eksempelvis Horsens.
                Alt er selvfølgelig et samspil. Man kunne også give Marco æren for at Tverskov præsterer så godt lige nu?...

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Hold nu kæft hvor bandede jeg Jebali væk mange gange idag derude. Men jeg erkender også at han udfyldte en rolle som ingen af de andre angribere kunne have gjort(Måske Lieder). Men han var en god opspils station og lagde et godt tryk på deres forsvar.
                  Havde han nu bare scoret i 1. Halvleg kunne jeg godt forestille mig at han var blevet MOM på stadion da ingen rigtig stak ud.
                  Men man forventer altså bare mere af ham end det her

                  Og så må jeg altså bare endnu engang give et shout out til Marco Lund. Hvor er han altså bare blevet god. Meget bedre på bolden og stort set ingen fejl mere.
                  Og så er han altså bare et monster til at passe sin direkte modstander op og taber sjældent en duel mere.
                  Jeg har ønsket dig væk fra OB så mange(flere end Jebali) og nu håber jeg bare at du forlænger med nogle år.
                  Undskyld Marco. Jeg har virkelig taget fejl af dig

                  Det jeg så frygter nu er at vores kære sportschef ikke lykkedes at forlænge med dig og at du forlader OB transferfrit næste sommer
                  Jebali spillede den bedste halvleg for os jeg har set fra ham. Stor løbepensum og rigtig gode bolderobringer. Det gør en kæmpe forskel for vores genpress om han er 100% med eller har en af hans sløje dage. Og vi kan vel trøste os: sådan en chance brænder en spiller næppe en anden gang.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Alt er selvfølgelig et samspil. Man kunne også give Marco æren for at Tverskov præsterer så godt lige nu?...
                    Hvis ikke det var fordi at Tverskov har præsteret godt med et utal af forskellige forsvarsmakkere, så kunne man sikkert godt give Marco æren ja. Forstå mig ret, jeg forsøger ikke at tale Marco ned, han er glimremde for tiden og komplimentere Tverskov rigtigt godt, ligesom han er en spiller som jeg er helt enig med dig i skal enten sælges eller forlænges (gerne det sidste), men på trods af hans meget klare styrker ser jeg stadig en del mangler i hans spil. Han har været stærk i nedryknings slutspillet, men hans mangler har det med at blive udstillet mod stærkere modstandere og derfor ser jeg ham heller ikke som en starter for et top6 hold, ihvertfald ikke i et 4-mands forsvar.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                      Hvis ikke det var fordi at Tverskov har præsteret godt med et utal af forskellige forsvarsmakkere, så kunne man sikkert godt give Marco æren ja. Forstå mig ret, jeg forsøger ikke at tale Marco ned, han er glimremde for tiden og komplimentere Tverskov rigtigt godt, ligesom han er en spiller som jeg er helt enig med dig i skal enten sælges eller forlænges (gerne det sidste), men på trods af hans meget klare styrker ser jeg stadig en del mangler i hans spil. Han har været stærk i nedryknings slutspillet, men hans mangler har det med at blive udstillet mod stærkere modstandere og derfor ser jeg ham heller ikke som en starter for et top6 hold, ihvertfald ikke i et 4-mands forsvar.
                      Om Marco Lund har hævet sit niveau får vi at se i den nye sæson. Hans problem har altid været, at undgå store fejl, når han mødre spillere der har større styrke, meget bedre teknik eller gode vendinger - de spiller påtog 6-holdene.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                        Sejr til OB på 3-1, som måske godt kunne være blevet 5 eller 6-1, uden at nogle kunne brokke sig over dét.

                        Jeg synes faktisk ikke, at der er nogle der skiller sig ud i dag. Stort set alle leverer en godkendt indsats - og så vinder man over de fleste hold i Superligaen.

                        Jeg synes faktisk at Jebali spiller en god kamp, men han skal lave 2 mål, og så ryger man ned på skalaen. Jeg mener, at Skjelvik til dels er skyld i det udlignende mål, hvis ikke kommer han op på 8, ligesom hans venner. Kløve får 8 fordi han løber og dækker rigtig meget, men han bliver aldrig ven med bolden.

                        PS. Hvis man trækker sig i tacklingerne, så bliver man skadet.

                        Jeg ved godt at Sander Svendsen er topscorer, men han er ikke en spiller, som jeg ser fremtid for i OB

                        Oliver C - 8
                        Oliver Lund 8
                        Kasper Larsen 8
                        Tverskov 8
                        M. Lund 8
                        Jørgen 7
                        Kløve 8
                        JJT 8
                        Frøkjær 8
                        Jebali 7
                        Fenger 9
                        Aron 8
                        Hyllegaard 8
                        Svendsen 7
                        Jeg er meget enig. Over hele linjen spiller alle jo en god kamp. Jørgen og Jebali skylder dog en kasse i hver sin ende af banen og derfor er det fair nok de må en karakter ned, men det foruden spillede de jo også godt.
                        Første halveg er jo nærmest et skoleeksempel i, hvordan et fysisk stærkt hold bliver udspillet ved at spille hurtigt, bruge bredden og løbe dybt. Horsens har ikke noget som helst i første halveg og ingen havde set skævt til vi havde ført 4-0
                        2. halveg ligner det fra min plads at Horsens fylder op på midtbanen og lykkedes med at presse os tilbage lidt som Randers formåede i opgøret deroppe. Det virker som om vi ikke rigtig får indstillet os på det og ser måske også lidt slidte ud efter at have givet den god gas i første halveg. Heldigvis ligner det Horsens lader sig stille tilfredse ved 1-1 og giver os luft til at komme frem af banen igen og så har vi heldet med at de laver to ret store fejl.
                        Samlet set fuldt fortjent sejr, men Horsens fandt en vej til at presse os tilbage, så vi skal være klar til at ville frem af banen, for vi ser at de bare skulle presse os tilbage et kvarters tid og så smækkede de en bold ind i Okosun. De er for fysisk stærke til at vi kan spille på resultatet. Første halveg skal vise vejen. Spil hurtigt og brug banens længderetning. Det viste vi at vi kunne og det smadrede Horsens totalt.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                          Om Marco Lund har hævet sit niveau får vi at se i den nye sæson. Hans problem har altid været, at undgå store fejl, når han mødre spillere der har større styrke, meget bedre teknik eller gode vendinger - de spiller påtog 6-holdene.
                          Helt sikket bedre, men han har nogle mangler hvis vi skal hæve niveauet. Han kan ikke hjælpe JT fremad banen så vi bliver let lukket ned i opspillet. Han er ingen trussel på dødbolde. Så AJA og vel også ham skal erstattes af en ny kvalitets spiller.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                            Hvis ikke det var fordi at Tverskov har præsteret godt med et utal af forskellige forsvarsmakkere, så kunne man sikkert godt give Marco æren ja. Forstå mig ret, jeg forsøger ikke at tale Marco ned, han er glimremde for tiden og komplimentere Tverskov rigtigt godt, ligesom han er en spiller som jeg er helt enig med dig i skal enten sælges eller forlænges (gerne det sidste), men på trods af hans meget klare styrker ser jeg stadig en del mangler i hans spil. Han har været stærk i nedryknings slutspillet, men hans mangler har det med at blive udstillet mod stærkere modstandere og derfor ser jeg ham heller ikke som en starter for et top6 hold, ihvertfald ikke i et 4-mands forsvar.
                            Vi må se. Kan godt følge dine betragtninger. Men syntes virkelig hans måde at skille sig af med bolden og behandlingen af den er blevet SÅ meget bedre at jeg ser ham tage skridt mod toppen af fødekæden i DK

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Helt sikket bedre, men han har nogle mangler hvis vi skal hæve niveauet. Han kan ikke hjælpe JT fremad banen så vi bliver let lukket ned i opspillet. Han er ingen trussel på dødbolde. Så AJA og vel også ham skal erstattes af en ny kvalitets spiller.
                              Ikke enig. Lod mærke til flere lækre detaljer og opspil igår fra Marco. Og så var han god i luften igår også når man tænker hvilke 2 modstandere han oftest stod over for(Okusun,Brock). Jeg tror at han er kommet radaren i mange klubber i dette forår/sommer

                              Comment

                              Working...
                              X