Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Vurdér de 5 mest værdifulde spillere i OB efter sæson 19/20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Omregnes i mio.
    OC - 10
    Sander 7,5
    Frø 7
    Tverskov 7
    Jebali 5

    Jeg har ikke helt styr på ungdomsholdene, så der må I bære over med mig, når jeg f.eks. ikke har Alstrup med.

    Vi har sandsynligvis guld, hvis vi snart får forlænget med Fenger. Vi så med Kaufmann, hvor meget det stikker af, hvis bare man scorer 7-8 mål på en halvsæson. Det ser jeg sagtens Fenger gøre. Frø skal bygge på sit slutprodukt og så er han selvfølgelig også penge værd. OC kan der også blive en smule mere ud af tror jeg.
    Ellers er det meget en blød mellemvare. Jjt kan vi måske være heldige at få mellem 5-10 for, hvis han kan holde sit niveau vi har set efter Corona og holde sig fri af skader, men han er en lidt specielt spiller, som skal passe lige ind i en spillestil, så det bliver svært.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
      Omregnes i mio.
      OC - 10
      Sander 7,5
      Frø 7
      Tverskov 7
      Jebali 5

      Jeg har ikke helt styr på ungdomsholdene, så der må I bære over med mig, når jeg f.eks. ikke har Alstrup med.

      Vi har sandsynligvis guld, hvis vi snart får forlænget med Fenger. Vi så med Kaufmann, hvor meget det stikker af, hvis bare man scorer 7-8 mål på en halvsæson. Det ser jeg sagtens Fenger gøre. Frø skal bygge på sit slutprodukt og så er han selvfølgelig også penge værd. OC kan der også blive en smule mere ud af tror jeg.
      Ellers er det meget en blød mellemvare. Jjt kan vi måske være heldige at få mellem 5-10 for, hvis han kan holde sit niveau vi har set efter Corona og holde sig fri af skader, men han er en lidt specielt spiller, som skal passe lige ind i en spillestil, så det bliver svært.
      Har altså ikke JJ til meget mere end 3-4 mill max.
      Tror heller ikke helt at man kan sammenligne Fenger og Kaufmann helt. Men FCK skulle da være velkommen til at smide en snes millioner igen efter en dansk spiller der ikke er pengene værd

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Syntes nu han har haft nogle gode aktioner. Men har stadig svært ved at se hvad der berettiger ham til at blive OBs bedst betalte spiller. For nogen stor målscorer bliver han ikke. Men han er hurtig og kæmper godt. Men er det nok til 250.000/måned(man kan dog nok stille spørgsmålstegn ved beløbet fra pressen)?
        Han skal være glad for det kun er gult

        Comment


          #19
          Troels Bager hos Tipsbladet har en ide om at det næste “store” salg i OB er Ryan: https://twitter.com/troelsbagert/sta...288144386?s=21

          De har som regel en grund til at skrive det, de gør, så måske er der en snak vi andre ikke hører om. Måske er det bare et vildt gæt. Men han ville også være på min top5 over salgsemner. 4-5 mil.
          Last edited by Jonss; 21-07-2020, 07:46.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
            Troels Bager hos Tipsbladet har en ide om at det næste “store” salg i OB er Ryan: https://twitter.com/troelsbagert/sta...288144386?s=21

            De har som regel en grund til at skrive det, de gør, så måske er der en snak vi andre ikke hører om. Måske er det bare et vildt gæt. Men han ville også være på min top5 over salgsemner. 4-5 mil.
            Har ham ikke engang på min Top 5 over salgsbare emner/pris

            Comment


              #21
              Sander 7-8
              OC 7-7.5
              Frøkjær 6-7
              Tverskov 6-7
              Ryan 4.5-5

              ... med lidt held

              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                Troels Bager hos Tipsbladet har en ide om at det næste “store” salg i OB er Ryan: https://twitter.com/troelsbagert/sta...288144386?s=21

                De har som regel en grund til at skrive det, de gør, så måske er der en snak vi andre ikke hører om. Måske er det bare et vildt gæt. Men han ville også være på min top5 over salgsemner. 4-5 mil.
                Hvem skal erstatte?
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                  Hvem skal erstatte?
                  Tænker godt vi kan forsætte med at scoute i Esbjerg

                  https://www.transfermarkt.com/daniel...spieler/358422

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Har altså ikke JJ til meget mere end 3-4 mill max.
                    Tror heller ikke helt at man kan sammenligne Fenger og Kaufmann helt. Men FCK skulle da være velkommen til at smide en snes millioner igen efter en dansk spiller der ikke er pengene værd
                    Det har jeg heller ikke, men jeg synes han spiller godt nu her og kan han holde sig skadefri og få lov at vise sit værd på pladsen over en hel sæson, så tror jeg sagtens vi kan få over 5 mio for ham.
                    Fenger/Kaufmann sammenligningen er måske sat på spidsen og tænker da heller ikke folkene i Aab troede deres egne øjne, da ståle stod klar med sådan et bud. Men vi så jo også med MJ, hvad hold er villige til at give for unge angribere, så det er klart her jeg ser det største salgspotentiale indenfor den nærmeste fremtid. Derfor burde det også prioriteres over alt andet på transferfronten i dette vindue at få en forlængelse på plads med ham!

                    Comment

                    Working...
                    X