Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Vurdér de 5 mest værdifulde spillere i OB efter sæson 19/20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vurdér de 5 mest værdifulde spillere i OB efter sæson 19/20

    Vælg selv de 5 spillere og prissæt dem

    1) Mads Frøkjær 10 mill
    2 Oliver Christensen 10 Miol
    3) Marcus Alstrup 7,5 mill
    4) Jeppe Tverskov 5,0 mill
    5) Max Fenger 4,0 mill

    #2
    Svær disciplin. Synes vi har en masse spillere der ligger i den samme klump, og desværre ikke rigtigt nogle jeg for alvor tror kan indbringe på den gode side af 10 millioner. Jeg kunne sagtens argumentere for en 4-5 andre spillere end dem jeg har på her. Fenger har jeg f.eks. ikke på, men det handler udelukkende om kontraktlængde.

    1) Sander Svendsen 8 millioner
    2) Oliver Christensen 7,5 millioner
    3) Mads Frøkjær 6 millioner
    4) Issam Jebali 5 millioner
    5) Jeppe Tverskov 5 millioner

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Svær disciplin. Synes vi har en masse spillere der ligger i den samme klump, og desværre ikke rigtigt nogle jeg for alvor tror kan indbringe på den gode side af 10 millioner. Jeg kunne sagtens argumentere for en 4-5 andre spillere end dem jeg har på her. Fenger har jeg f.eks. ikke på, men det handler udelukkende om kontraktlængde.

      1) Sander Svendsen 8 millioner
      2) Oliver Christensen 7,5 millioner
      3) Mads Frøkjær 6 millioner
      4) Issam Jebali 5 millioner
      5) Jeppe Tverskov 5 millioner
      Havde sgu glemt Sander og delvist på det grundlag har jeg svært ved at se ham være OBs dyreste spiller

      Comment


        #4
        OB har ikke for vane at hive nævneværdigt meget hjem for sine spillere især ikke de unge, hvor vi dog sidste år var tilsmilet af heldet da en af de usmagelige RB klubber gav en god pris for MJ.

        Frø 8 mill
        OC 7,5
        Fenger 7 mill
        Sander 7 mill
        Tver 5 mill

        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Vælg selv de 5 spillere og prissæt dem
          Marcus Alstrup
          Tager vi Alstrup ryger han ikke for under 10 mil.
          200 % grundet den unge alder, han er ikke angriber så ikke 15 mil. men han er et af de største MM talenter mindst 10 mil.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

            Tager vi Alstrup ryger han ikke for under 10 mil.
            200 % grundet den unge alder, han er ikke angriber så ikke 15 mil. men han er et af de største MM talenter mindst 10 mil.
            Jeg satte den ned til 7,5 pga Corona. Ellers havde jeg ham til 10-12 stykker

            Comment


              #7
              Fenger skal forlænges. Der er penge i angribere og ville heller have ham end Jørgensen som vi fik 15 mio for. Men uden en længere kontrakt er han ikke så meget værd

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                Tager vi Alstrup ryger han ikke for under 10 mil.
                200 % grundet den unge alder, han er ikke angriber så ikke 15 mil. men han er et af de største MM talenter mindst 10 mil.
                Håber du har ret, men føler mig ikke overbevist om, at det er tilfældet, uden at kende det store til hans niveau og talent. Nu var han jo til prøvetræning i Bologna i vinters, og jeg tænker vi skal op i have fat i en lidt større klub, hvis han skal skydes af for et sådant beløb. Jeg ved ikke, hvad planen er med ham og om det kan lykkedes at skrive en længere kontrakt, men hvis vi kan det, og kan begynde at spille ham om et par år, hvis vi har solgt OC til den tid, så kan jeg godt se ham blive rigtigt mange penge værd. 20+ måske.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Jeg satte den ned til 7,5 pga Corona. Ellers havde jeg ham til 10-12 stykker
                  OB skal være skide ligeglad med Corona, har han ikke 2 år mere?

                  For så venter vi bare 1 år mere.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Håber du har ret, men føler mig ikke overbevist om, at det er tilfældet, uden at kende det store til hans niveau og talent. Nu var han jo til prøvetræning i Bologna i vinters, og jeg tænker vi skal op i have fat i en lidt større klub, hvis han skal skydes af for et sådant beløb. Jeg ved ikke, hvad planen er med ham og om det kan lykkedes at skrive en længere kontrakt, men hvis vi kan det, og kan begynde at spille ham om et par år, hvis vi har solgt OC til den tid, så kan jeg godt se ham blive rigtigt mange penge værd. 20+ måske.
                    Jeg håber lidt dette (ved ikke hvor realistisk det er):
                    OC de næste 3 år, HC og MA(de forlænge begge med 5 år nu her + igen 5 år om 3 år), altså når OC skydes af er der minimum 2 år (man må godt forlænge hvert år) tilbage af HC's kontrakt og han står. MA er reserve og kæmper med HC om pladsen, der der vinder bliver den anden sælges for mellem 15 og 20 mil.

                    Det skal vi gøre på keeper posten.

                    Comment


                      #11
                      Er I rigtigt kloge mand? Har I ikke hørt, at der er nogle klubber, der bruger fanforas, når de skal samle info om en spiller. Kan I så se at få nogle 0’er på!!!

                      Comment


                        #12
                        Bedømt på dagen første halvleg, så kommer Sabbi ikke på top 5 listen.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                          Er I rigtigt kloge mand? Har I ikke hørt, at der er nogle klubber, der bruger fanforas, når de skal samle info om en spiller. Kan I så se at få nogle 0’er på!!!

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                            Bedømt på dagen første halvleg, så kommer Sabbi ikke på top 5 listen.
                            Syntes nu han har haft nogle gode aktioner. Men har stadig svært ved at se hvad der berettiger ham til at blive OBs bedst betalte spiller. For nogen stor målscorer bliver han ikke. Men han er hurtig og kæmper godt. Men er det nok til 250.000/måned(man kan dog nok stille spørgsmålstegn ved beløbet fra pressen)?

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                              OB skal være skide ligeglad med Corona, har han ikke 2 år mere?

                              For så venter vi bare 1 år mere.
                              Jo han har 2 år mere. Men nogen gange skal man cashe ind på potentialet og ikke vente på at se niveauet omkring senior

                              Comment

                              Working...
                              X