Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Randers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

    Ferietid
    Sidste sæson spillede vi også i ferietiden hvor der kom hhv 9000 mod FCK og 6300 mod Lyngby
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Sidste sæson spillede vi også i ferietiden hvor der kom hhv 9000 mod FCK og 6300 mod Lyngby
      Ja det er satme skidt

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Ja det er satme skidt
        Det er ikke et sundhedstegn og det giver forhåbenligt Jack Jørgensen og den sportslige ledelse et vink om at der er uendelig lang vej endnu før de kan berette om fremgang.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Det er ikke et sundhedstegn og det giver forhåbenligt Jack Jørgensen og den sportslige ledelse et vink om at der er uendelig lang vej endnu før de kan berette om fremgang.
          Tænker man bruger Corona som begrundelse. Syntes heller ikke man 100% kan evaluere tilskuere tal i disse tider hvor billetter kommer sent til salg og mange ældre stadig passer på. Vi må se hvad der sker i den nye sæson

          Comment


            #50
            Det er simpelthen for elendigt, at en sådan kamp ikke bliver solgt ud. Hvis ikke der er udsolgt mod Horsens, så fortjener Odense ikke en Superliga-klub.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
              Det er simpelthen for elendigt, at en sådan kamp ikke bliver solgt ud. Hvis ikke der er udsolgt mod Horsens, så fortjener Odense ikke en Superliga-klub.
              Jeg er simpelthen ikke enig med dig.

              Jeg er ret sikker på der ikke bliver udsolgt, fordi at det er ferie og corona spiller utroligt meget ind.

              Men kommer der 3600 så er det alligevel 90 % udsolgt, det er da ret godt.

              Tror godt OB vil have et tilskuer gennemsnit på 90 %.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                Jeg er simpelthen ikke enig med dig.

                Jeg er ret sikker på der ikke bliver udsolgt, fordi at det er ferie og corona spiller utroligt meget ind.

                Men kommer der 3600 så er det alligevel 90 % udsolgt, det er da ret godt.

                Tror godt OB vil have et tilskuer gennemsnit på 90 %.
                Selvom jeg også gerne ville, så kan man jo desværre ikke stille det op på den måde. Når kapaciteten er begrænset til, at der kun må lukkes 4.000 ind, så skal der dæleme også være 4.000 på plads, upåagtet hvem vi møder.

                De fleste holder velsagtens ferie i Danmark i år, så den undskyldning burde ikke være gældende, omend det er samme syge svalesang hver evig eneste sommer.

                Corona er forhåbentlig heller ikke en legitim begrundelse, med tanke på, at der er et sæde imellem hver tilskuer, og der i øvrigt er indført meget strenge restriktioner.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg

                  Selvom jeg også gerne ville, så kan man jo desværre ikke stille det op på den måde. Når kapaciteten er begrænset til, at der kun må lukkes 4.000 ind, så skal der dæleme også være 4.000 på plads, upåagtet hvem vi møder.

                  De fleste holder velsagtens ferie i Danmark i år, så den undskyldning burde ikke være gældende, omend det er samme syge svalesang hver evig eneste sommer.

                  Corona er forhåbentlig heller ikke en legitim begrundelse, med tanke på, at der er et sæde imellem hver tilskuer, og der i øvrigt er indført meget strenge restriktioner.
                  I know.

                  Men af en eller anden grund er der jo ikke udsolgt (de 4000).

                  Jeg skal ikke være klog på hvorfor der ikke er 4000 der, men er de 4000 inkl. VIP, eller tælles de med i de 3600?

                  Comment


                    #54
                    Jeg tror at der er mange sæder/pladser der er blevet overflødige pga. Corona - jeg bestilte mine billetter sent og der var virkeligt mange enkeltsæder/dobbeltsæder tilovers pletvis på tribunerne.
                    Dette tror jeg bestemt også spiller ind i tilskuertallet.
                    Det er svært at komme samlet afsted en større gruppe.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg

                      Selvom jeg også gerne ville, så kan man jo desværre ikke stille det op på den måde. Når kapaciteten er begrænset til, at der kun må lukkes 4.000 ind, så skal der dæleme også være 4.000 på plads, upåagtet hvem vi møder.

                      De fleste holder velsagtens ferie i Danmark i år, så den undskyldning burde ikke være gældende, omend det er samme syge svalesang hver evig eneste sommer.

                      Corona er forhåbentlig heller ikke en legitim begrundelse, med tanke på, at der er et sæde imellem hver tilskuer, og der i øvrigt er indført meget strenge restriktioner.
                      Jeg tror stadig det er Coronaen som bider lidt i det hele. Ikke så meget pga. smittefaren, men mere det mindset folk har fået med at blive hjemme. Det tror jeg bare har forplantet sig. Der er jo nok ikke flere end de her Max 2-3000 mennesker der holder med OB som virkelig har savnet at komme på stadion. De øvrige vakler lidt og så er det lidt besværligt med forskellige små restriktioner. Man er måske også lidt usikker på om man nu kan få plads ved siden af dem man gerne vil sidde med osv.
                      Derudover er der jo også stadig en stor flok mennesker, som bruger billetvognene ude ved stadion, der jo ikke har åben nu. Jeg er sikker på vi havde ramt 4000 uden problemer sidst, hvis de var åbne.

                      Comment


                        #56
                        Uanset hvad, er det ihverfald pinligt hvis der ikke bliver udsolgt til torsdag

                        Comment

                        Working...
                        X