Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Randers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
    Jebali fra start, Ryan ude? Jeg håber træneren ser noget, jeg ikke gør.
    Ryan åbenbart skadet. Ikke en gang med på bænken.
    En Jebali i topform ville være den helt rigtige mod Randers, men...
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #32
      Ok. 3-5-2 uden Ryan og med Jørgen på den anden forstår jeg ikke.

      fuck den skal vindes!!

      Comment


        #33
        Puha, Ryan ikke blevet klar og 352 med Kløve på wingback. Dét forstår jeg ikke. Så ville jeg foretrække 442 med Marco eller KL på højre back. Det ligner et exit i mine øjne

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
          Ok. 3-5-2 uden Ryan og med Jørgen på den anden forstår jeg ikke.

          fuck den skal vindes!!
          Nu synes Skjelvik er stærk offensivt. Men Ryan mangler. Åbenbart blev han skadet sidst, superliga.dk har ham ikke med på bænken. Det er virkelig elendigt med alle de skader. Det kan blive vanskeligt også for defensiven uden ægte hb på holdet. Lad os bare håbe Jebali viser i dag hvad han kan og hvorfor vi hentede ham.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #35
            Kan godt se argumentet for Jebali, hvis vi kommer til at have bolden mere end Randers. Især med tanke på de alternativer, vi har.
            Hvis det bliver Randers på bolden, og os der kører på omstillinger, så har jeg ikke tiltro til ham.

            Forhåbentligt bliver kampbilledet, at vi kommer foran, og så må Jebali hives ud efter en times tid for en spiller med bedre pres- og kontraspil.

            Comment


              #36
              Med Frø og Jebali har vi to som kan noget ekstraordinært i offensiven men som også glemmer til tiden medspillere og satser alt for meget på enkeltmandspræstationer. Det kan blive stort men også gå i den anden retning.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Nr. Broby Se indlæg
                Puha, Ryan ikke blevet klar og 352 med Kløve på wingback. Dét forstår jeg ikke. Så ville jeg foretrække 442 med Marco eller KL på højre back. Det ligner et exit i mine øjne
                Hvis der er én spiller i truppen, som kan dække en højre wingback bare med en snært af offensiv kvalitet, så er det vel Kløve? Han har gjort det udmærket på begge backs før. AJA, Oliver Lund og hvad vi ellers kan finde på at smide på wingbacken af centerbacks tror jeg bestemt ikke på. Marco eller KL på en højre back i en 4-4-2 vil formentlig betyde, at de holder sig lidt fra at gå med frem/ikke evner at indgå som bred spiller højt oppe på banen, hvilket blot vil gøre os endnu mere forudsigelige i vores spil end 3-5-2 formationen nogensinde vil gøre.

                Vi var møgtrætte af Kents insisteren på samme formation, spillere og spillestil. Nu har vi en træner, som så er meget i den anden ende af skalaen i form af at ændre formation og være mere pragmatisk i forhold til, hvad han har til rådighed. Nu står han uden en reel gardering på højre back (som i lang tid nu har været en skændsel, at vi ikke har). At han så anvender en Kløve eller måske Opondo på en wingback ser jeg ikke noget galt i. Han var tydeligvis enig med mange os i at 3-5-2'eren var rigtigt ineffektiv til sidst, hvorfor han siden har holdt sig fra den for det meste. Hvis vi ser den i dag er det fordi, vi ikke har en trup til at kunne håndtere skader på højre back. Så må vi bare håbe, at de har lært noget af den dårlige periode med 3-5-2.

                Comment


                  #38
                  Opklaring af start-11'eren: Ifølge Stemmer Fra Ådalens livestream, så er det Opondo på højre wingback i en 3-5-2. Dermed bliver der ikke rørt ved midtbanekonstelationen Kløve-JJT.

                  Comment


                    #39
                    Okay, det håber jeg også er tilfældet, men tænkte bare at Michelsen var lidt for konservativ til at sætte Opondo på en wingback? Jeg har stadig på fornemmelsen at det bliver Kløve derude.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
                      Tror I på udsolgt i dag?
                      Der er ca. 4000 billetter til salg, og der er stadig billetter på 3F-tribunen.
                      Sørgeligt at vi ikke kan sælge 4000 billetter men vel også et billede af at det her håndbold/ishockey slutspil ikke fanger folk i taberslutspillet samt OB har en gabende kedelig trup
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Sørgeligt at vi ikke kan sælge 4000 billetter men vel også et billede af at det her håndbold/ishockey slutspil ikke fanger folk i taberslutspillet samt OB har en gabende kedelig trup
                        Ferietid

                        Comment


                          #42
                          Ffs, jeg kom til at slette kamptråden

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                            Ffs, jeg kom til at slette kamptråden
                            Hehe. Så giv os en ny. Måske spiller holdet så også bedre.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Hehe. Så giv os en ny. Måske spiller holdet så også bedre.
                              Prøver lige at finde den frem - ville rette overskriften og slette dit indlæg

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                                Ferietid
                                Stadig.... 3600.... Fucking.... Tilskuere....

                                Comment

                                Working...
                                X