Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Randers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg vil gerne have dem. Skriver lige en pm til dig
    O.k.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Jeg har to billetter for kampen mod Randers fordi ville komme med sønnen til Fyn i weekenden men skal desværre aflyse turen. Suk... :-(
      Nogen som kan bruge de?
      Det er to billetter på RMN ved siden af hinanden.
      Skriv en PB med din e-mail. Giver den til den første som skriver.
      Der er væk. :-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        27. Oliver Christensen
        30. Sayouba Mandé

        4. Ryan Johnson Laursen
        5. Kasper Larsen
        6. Jeppe Tverskov
        7. Issam Jebali
        10. Sander Svendsen
        14. Jens Jakob Thomasen
        15. Max Fenger
        16. Jørgen Skjelvik
        19. Aron Elís Thrándarson
        23. Troels Kløve
        24. Marco Lund
        25. Moses Opondo
        26. Mikkel Hyldegaard
        29. Mads Frøkjær
        42. Robin Østrøm
        43. Anders Klynge
        44. Mathias Brems

        Karantæne:
        2. Oliver Lund

        Skader:
        3. Alexander Juel
        8. Janus Drachmann
        9. Mart Lieder

        Comment


          #19
          Vi har snakket med Oliver Christensen forud for eftermiddagens kamp mod Randers.

          http://obstruktion.dk/oc-forventer-v...l-at-dominere/

          Comment


            #20
            Tror I på udsolgt i dag?
            Der er ca. 4000 billetter til salg, og der er stadig billetter på 3F-tribunen.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              27. Oliver Christensen
              30. Sayouba Mandé

              4. Ryan Johnson Laursen
              5. Kasper Larsen
              6. Jeppe Tverskov
              7. Issam Jebali
              10. Sander Svendsen
              14. Jens Jakob Thomasen
              15. Max Fenger
              16. Jørgen Skjelvik
              19. Aron Elís Thrándarson
              23. Troels Kløve
              24. Marco Lund
              25. Moses Opondo
              26. Mikkel Hyldegaard
              29. Mads Frøkjær
              42. Robin Østrøm
              43. Anders Klynge
              44. Mathias Brems

              Karantæne:
              2. Oliver Lund

              Skader:
              3. Alexander Juel
              8. Janus Drachmann
              9. Mart Lieder
              Spændende hvem vi stiller op med. Normalt ville sige at det er en kamp for Jebali. Han KAN noget ekstraordinært i offensiven og han er fysisk stærkt. Men tvivler mere og mere på ham og frygter enten tabte han motivationen eller selvtillid (eller begge). Og vi har brug for 11 mand på banen som giver 110%.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #22
                Jebali har en lad attitude, og det påvirker resten af holdet. En hold er andet og mere en elleve enkelte led - det er et hele. Trods individuelle kvaliteter ser jeg ham derfor på bænken. Og ja, gerne helt væk fra klubben.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
                  Tror I på udsolgt i dag?
                  Der er ca. 4000 billetter til salg, og der er stadig billetter på 3F-tribunen.
                  Det er kun den sektion tættest på udeholdspladserne der er 100-125 billetter tilbage. På resten af familetribunen er der kun 20-25 tilsammen i skreven stund.
                  Det bliver godt nok tæt på hvis ikke helt

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Jebali har en lad attitude, og det påvirker resten af holdet. En hold er andet og mere en elleve enkelte led - det er et hele. Trods individuelle kvaliteter ser jeg ham derfor på bænken. Og ja, gerne helt væk fra klubben.
                    Jeg synes ikke han viser en lad attitude, men alt for ofte er bolden klistret fast på hans fød i for lang tid så der ikke kommer noget godt ud af det arbejde han laver.

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Jeg synes ikke han viser en lad attitude, men alt for ofte er bolden klistret fast på hans fød i for lang tid så der ikke kommer noget godt ud af det arbejde han laver.
                      Syntes heller ikke han er lad. Det virker mere som han er total Out Of Sync med taktikken og medspillere. For jeg syntes han løber og kæmper for det

                      Comment


                        #26
                        Fedt af 18 årige Mathias Brems er med igen. Til dem som husker Snurretoppen fra træningslejren

                        https://m.facebook.com/odenseboldklu...0595859921535/

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Syntes heller ikke han er lad. Det virker mere som han er total Out Of Sync med taktikken og medspillere. For jeg syntes han løber og kæmper for det
                          Det synes jeg også, men jeg synes heller ikke han ligner en mand i form. Han var på trods af manglende scoringer et lille lyspunkt i forårets første kampe, hvor han kontinuerligt i optakten spillede kampe og så fit ud. Coronapausen har ikke gjort noget godt for ham og oveni det hele fik han en skade, som nok kom i forlængelse af at han havde trænet dårligt i Coronapausen. Vi så sammen tendens, da vi fik ham i sommers efter han ikke havde spillet en kamp i 3-4 måneder. Dårlig form, skadet, får et par kampe og viser lidt mere til sidst. Jeg har troen på at han kan blive en gevinst for holdet, hvis han kommer til at spille kontinuerligt, men i aften skal Svendsen starte, fordi han er skarpere og kampenes betydning ikke giver plads til at bygge spillere op, som ikke er i form

                          Comment


                            #28
                            "You are not authorized to create or remove attachments" :D.
                            Skulle lige se om siden kunne noget lidt avanceret, det kunne den ... men muligheden er åbenbart blokeret.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #29
                              Jebali overtager for Svendsen, RysnoRyan åbenbartdåbenbart ikke klar, det bliver vel 3-5-2 eller 3-5-1-1:
                              Oliver
                              Larsen Tverskov M.Lund
                              Opondo Kløve JJ Frø Skjelvik
                              Fenger Jebali
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #30
                                Jebali fra start, Ryan ude? Jeg håber træneren ser noget, jeg ikke gør.

                                Comment

                                Working...
                                X