Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Det har de helt sikkert, og jo mere jeg tænker over det, så har de jo også valgt at holde på deres profiler, Lucas A, Rinne, Kusk osv, forlænget Okore og hentet Hiljemark bl.a. Så de satser også og skal sgu i top 6 med den trup. Og jeg synes i øvrigt, at det er helt fair at sige, at vi ikke kan køre med på det tog rent økonomisk, som AGF og AaB ser ud til at de er ved at skrue op for. Så skulle vi måske gå lidt yngre og satse på talenter. Men ok, vi må se hvor langt det bringer os.
    Apropros Aab og deres økonomi/ambitioner

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-femaarsplanen

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg

      Fenger stod på daværende tidspunkt med de bedste kort på hånden. Alle skreg om forlængelse, og jeg tror den var svær. Havde vi nu haft is i maven og ventet til nu, ja hvem ved så...Resten er jeg enig i
      Klart, at de var længe om at handle. Hvis Max ikke får meget spilletid, så skal der nok være en køber i Haderslev eller Randerssom minimum.

      Comment


        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...transfervindue
        hemme er mentalt klar til næste vindue. Nu bliver jeg bekymret

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...transfervindue
          hemme er mentalt klar til næste vindue. Nu bliver jeg bekymret
          Fint at høre. Det kunne vel hjælpe...
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...transfervindue
            hemme er mentalt klar til næste vindue. Nu bliver jeg bekymret
            Faktisk skræmmende at man bliver mere bekymret end spændt
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...transfervindue
              hemme er mentalt klar til næste vindue. Nu bliver jeg bekymret
              Tror han får nævnt i samtlige interviews at han optimerer.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Batman60 Se indlæg

                Tror han får nævnt i samtlige interviews at han optimerer.
                Det vil tiden jo vise. Men jeg er nu samlet set godt tilfreds med vores vindue

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...transfervindue
                  hemme er mentalt klar til næste vindue. Nu bliver jeg bekymret
                  Sidder aggressivt og venter ved telefonen ...
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Det vil tiden jo vise. Men jeg er nu samlet set godt tilfreds med vores vindue
                    Hvis vi tager udgangspunkt i det der reelt er udrettet i dette vindue.

                    - Sveinn på leje
                    - Okosun ind
                    - Kløve forlængelse

                    Når du skriver at du er godt tilfreds - mener du så vi er på vej i den rigtige retning og udvikling, hvor vi kan gøre os gældende i top6 og muligheder for at spille med om Europa?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

                      Hvis vi tager udgangspunkt i det der reelt er udrettet i dette vindue.

                      - Sveinn på leje
                      - Okosun ind
                      - Kløve forlængelse

                      Når du skriver at du er godt tilfreds - mener du så vi er på vej i den rigtige retning og udvikling, hvor vi kan gøre os gældende i top6 og muligheder for at spille med om Europa?
                      Nja. Mere det fact at vi hvert vindue normalvis bliver svækket 3-10% mens vi skal tudes ørene fulde om hvor forstærket vi er.. Denne gang er vi i det mindste forstærket 2-3% plus Sabbi som først er trådt til. Vi har en kæmpe trup med utallige muligheder og mit gæt er at træningskvaliteten i dagligdagen er vokset en del her på det sidste med alle dem der er klar.

                      Kunne det være bedre? Ja helt sikkert. Daniel Høegh til FCM gjorde nas og der er stadig lidt for meget kvantitet over kvalitet.
                      Kommer vi i Top 6? Måske... Måske ikke.. Er ikke sikker. Men vi har ikke solgt ud og chancen er større end sidste sæson IMO

                      MH har helt sikkert stadig et travlt vintervindue foran sig hvor der burde justeres ydeligere. For skal vi i europa burde der forstærkes ydeligere på enkelte positioner

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Nja. Mere det fact at vi hvert vindue normalvis bliver svækket 3-10% mens vi skal tudes ørene fulde om hvor forstærket vi er.. Denne gang er vi i det mindste forstærket 2-3% plus Sabbi som først er trådt til. Vi har en kæmpe trup med utallige muligheder og mit gæt er at træningskvaliteten i dagligdagen er vokset en del her på det sidste med alle dem der er klar.

                        Kunne det være bedre? Ja helt sikkert. Daniel Høegh til FCM gjorde nas og der er stadig lidt for meget kvantitet over kvalitet.
                        Kommer vi i Top 6? Måske... Måske ikke.. Er ikke sikker. Men vi har ikke solgt ud og chancen er større end sidste sæson IMO

                        MH har helt sikkert stadig et travlt vintervindue foran sig hvor der burde justeres ydeligere. For skal vi i europa burde der forstærkes ydeligere på enkelte positioner

                        Comment


                          Daniel Høegh om skifte til FCM:
                          https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...staa-nuancerne

                          ​​​​​​Sorteperen ligger vel helt alene hos OB.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Daniel Høegh om skifte til FCM:
                            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...staa-nuancerne

                            ​​​​​​Sorteperen ligger vel helt alene hos OB.
                            Vel ikke helt sorteper....vi råber og skriver på unge talenter fra akademiet, og bliver så alligevel sure over, at der ikke skrives med “ældre” spillere, som vil holde de unge væk fra startopstillingen....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg

                              Vel ikke helt sorteper....vi råber og skriver på unge talenter fra akademiet, og bliver så alligevel sure over, at der ikke skrives med “ældre” spillere, som vil holde de unge væk fra startopstillingen....
                              Men han ville have været en god læremester.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg

                                Vel ikke helt sorteper....vi råber og skriver på unge talenter fra akademiet, og bliver så alligevel sure over, at der ikke skrives med “ældre” spillere, som vil holde de unge væk fra startopstillingen....
                                Arrrr, hellere Daniel end feks AJA, Marco etc.

                                Comment

                                Working...
                                X