Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

    Vi har hentet 9 spillere i 2020, 7 permanent og 2 på leje. Af de 9 spillere er 5 af dem 27 eller ældre, det vil sige 5 spillere der reelt ikke har noget særligt videresalgspotentiale, og hvis eneste værdi er de præstationer de kan lave på banen for os. Af de sidste 4 har du 3 lottokuponer i Hylle, Aron og Gudjohnsen, og så en enkelt spiller med åbenlyst udviklings- og videresalgspotentiale i Sabbi.

    Den her trup er med andre ord gearet til at skulle lave resultater nu og her. Ikke om 2-3 år. Når man bruger så mange af sine transferkroner og lønkroner på spillere i den sidste halvdel af deres karriere, som ikke kommer til at skabe merværdi gennem transfermarkedet, så er der ingen kære mor. Vi har maximalt de næste to sæsoner, muligvis kun den her, og så skal der rulle hoveder rent sportsligt, hvis man ikke har leveret resultater. Om det så er træner, sportschef eller hvad det er, må ledelsen jo så analysere sig frem til, men vi har uomtvisteligt malet op os i et hjørne nu, hvor vi har prioriteret erfarne og "kendte" spillere, fremfor yngre spillere der kan udvikle sig og laves forretning på, og så er der ingen undskyldning for ikke at levere resultater og som minimum leve op til målsætningen.
    Passer vores køb af spillere der er 27 i meget godt med at vi om 3-5 år kan sælge dem videre til FCK?

    De har vel ikke hentet nogen i dette vindue der er under 30?

    Så bliver Ståle hos dem så tror jeg vi kan sælge 2-4 af vores spillere til dem om 3-5 år ;)

    Comment


      Kunne Riza Durmizi bruges til venstre backen? Nu er han jo åbenbart røget i spektakel med Brøndby og kommer ikke dertil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Kunne Riza Durmizi bruges til venstre backen? Nu er han jo åbenbart røget i spektakel med Brøndby og kommer ikke dertil.
        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ten-i-frankrig
        eller Kurzawa. Men vi har en stor trup

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ten-i-frankrig
          eller Kurzawa. Men vi har en stor trup
          Står der ikke netop i artiklen, at han ikke vil kunne registreres i Superligaen, da hans kontrakt efter alt at dømme først blev ophævet efter det dansk transfervindue lukkede?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Står der ikke netop i artiklen, at han ikke vil kunne registreres i Superligaen, da hans kontrakt efter alt at dømme først blev ophævet efter det dansk transfervindue lukkede?
            Muligvis, men vi skal have en venstreback, Jørgen kan vi jo ikke finde ud af at skrive med. Og jeg synes faktisk at Kurzawa er god og en fin erstatning. Og så gerne en ung backup, gerne en intern.
            Vil gerne have haft at vi hentede Malte Amundsen fra Veje da de stadig var i 1 div, men det er for sent nu.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

              Muligvis, men vi skal have en venstreback, Jørgen kan vi jo ikke finde ud af at skrive med. Og jeg synes faktisk at Kurzawa er god og en fin erstatning. Og så gerne en ung backup, gerne en intern.
              Vil gerne have haft at vi hentede Malte Amundsen fra Veje da de stadig var i 1 div, men det er for sent nu.
              SFÅs tranfershow i mandags snakkede om at "alle" vandrør siger der er en forhåndsaftale med Jørgen, men at den muligvis ikke kan offentliggøres/præsenteres endnu - måske af skattetekniske årsager, og en ikke afsluttet lukrativ aftale med LA på 6-7 mill. i løn.


              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                Muligvis, men vi skal have en venstreback, Jørgen kan vi jo ikke finde ud af at skrive med. Og jeg synes faktisk at Kurzawa er god og en fin erstatning. Og så gerne en ung backup, gerne en intern.
                Vil gerne have haft at vi hentede Malte Amundsen fra Veje da de stadig var i 1 div, men det er for sent nu.
                Vi skulle allerede have hentet ham dengang Vejle hentede ham i Rosenborg. Det er så åbenlyst den type spillere vi bør bruge krudt på, ikke typer som Oliver Lund, AJA osv. Det er muligt, at halvdelen af dem ikke bliver til noget, men dem der gør ender med at blive så meget mere værd for os, end de der andre spillere nogensinde kommer til at gøre. Men det er som om, at vi aktivt søger middelmådigheden og det "sikre".

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Vi skulle allerede have hentet ham dengang Vejle hentede ham i Rosenborg. Det er så åbenlyst den type spillere vi bør bruge krudt på, ikke typer som Oliver Lund, AJA osv. Det er muligt, at halvdelen af dem ikke bliver til noget, men dem der gør ender med at blive så meget mere værd for os, end de der andre spillere nogensinde kommer til at gøre. Men det er som om, at vi aktivt søger middelmådigheden og det "sikre".
                  Jeg må prøve at lægge mærke til manden efter pausen. Aner ikke hvem han er desværre. Han er åbenbart dygtig selv om han spiller i Vejle.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    SFÅs tranfershow i mandags snakkede om at "alle" vandrør siger der er en forhåndsaftale med Jørgen, men at den muligvis ikke kan offentliggøres/præsenteres endnu - måske af skattetekniske årsager, og en ikke afsluttet lukrativ aftale med LA på 6-7 mill. i løn.

                    Har også tænkt at det var noget i den stil, der er årsag til MH-miseren. At MH har glemt at den forhåndsaftale, man har lavet, af kontraktmæssige årsager ikke må have formel karakter endnu.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Har også tænkt at det var noget i den stil, der er årsag til MH-miseren. At MH har glemt at den forhåndsaftale, man har lavet, af kontraktmæssige årsager ikke må have formel karakter endnu.
                      Ja. Jeg vil også give MH så lang snor, at han ikke har fortalt en lodret løgn. Vil tro kontrakten er underskrevet af begge parter og røget bag lås og slå. Fordi vi har med USA og en markant højere løn at gøre, så kunne det være årsagen. Jeg har ikke fantasi til at forestille mig, hvad det eventuelt kan få af konsekvenser, hvis den gøres officiel, men når staterne er involveret, så er det jo set før alt kan ske.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Har også tænkt at det var noget i den stil, der er årsag til MH-miseren. At MH har glemt at den forhåndsaftale, man har lavet, af kontraktmæssige årsager ikke må have formel karakter endnu.
                        Det er under alle omstændigheder svært at forestille sig at en normalt tænkende voksen mand ved sine fulde fem kan brænde sådan en af, hvis der ikke på en eller anden måde er noget om snakken. Hvis det ikke er finke der er røget af panden synes jeg det vil være vanskeligt at have tillid til MH fremover, og det vil da kræve en gigantisk løftet pegefinger fra bestyrelsen.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          MH afviser at man har forsøgt aktivt at shoppe Drachmann rundt til andre klubber

                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ikke-paa-tale/

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            MH afviser at man har forsøgt aktivt at shoppe Drachmann rundt til andre klubber

                            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ikke-paa-tale/
                            - Ja, det er jeg faktisk. Vi var tidligt ude, hvor vi fik Sveinn og Sabbi ind. Derudover har vi fået nogle unge spillere op. Jeg synes egentlig både i vinduet nu her og i januar, har vi formået at gøre et godt stykke arbejde.

                            Hvis Lieder, Aron og AJA er "godt arbejde", så er barren sgu heller ikke sat for højt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                              - Ja, det er jeg faktisk. Vi var tidligt ude, hvor vi fik Sveinn og Sabbi ind. Derudover har vi fået nogle unge spillere op. Jeg synes egentlig både i vinduet nu her og i januar, har vi formået at gøre et godt stykke arbejde.

                              Hvis Lieder, Aron og AJA er "godt arbejde", så er barren sgu heller ikke sat for højt.
                              Sådan er det jo altid når man skal evaluere sit eget arbejde.

                              Syntes dog vi har en god trup efterhånden og hvis vi kan holde Jebali varm(og på banen) er jeg mere positiv omkring Top 6 end længe. Specielt nu her når Drachmann og Ryan er tilbage og hvis vi undgår flere skader. Ikke fordi jeg ser noget europa i horisonten men ret skal være ret. Det har sgu set meget værre ud end lige nu

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Sådan er det jo altid når man skal evaluere sit eget arbejde.

                                Syntes dog vi har en god trup efterhånden og hvis vi kan holde Jebali varm(og på banen) er jeg mere positiv omkring Top 6 end længe. Specielt nu her når Drachmann og Ryan er tilbage og hvis vi undgår flere skader. Ikke fordi jeg ser noget europa i horisonten men ret skal være ret. Det har sgu set meget værre ud end lige nu
                                Jeg synes vi har en skæv trup. Både når vi ser på positioner, typer og på spillere der har de rigtige aldre. At det har set værre ud tidligere, er for mig ikke en god undskyldning. Og som de snakkede om i SFÅ, så skal vi nok ikke regne med, at vi stabilt kan få spilletid og toppræstationer ud af Drachmann og Ryan, især ikke førstnævnte. Sabbi, Hyllegaard og Kasper Larsen er stadig de eneste spillere vi har hentet i de sidste to vinduer, som jeg ser pege i en klar positiv retning og som giver rigtigt god mening, når man ser på hvor vi står. Resten sender alle mulige forvirrende og modsatrettede signaler ift. hvilken type fodboldhold vi er og hvad vores ambitioner er.

                                Top 6 bør i hvert fald se bedre ud end længe, jeg kan så ikke helt selv se det, men når vi har hentet så mange gamle og etablerede spillere, som skal præstere nu og her, så er der i hvert fald ikke nogen undskyldning for ikke at ende i top 6. Vi kan ikke blive nr. 8 og undskylde os med, at vi er i gang med at udvikle et hold. Der skal leveres resultater nu.

                                Comment

                                Working...
                                X