Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020
Collapse
X
-
Har måske sovet, hvilken retssag er det der henvises til på forum?Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Hvis vi stadig har en ambition om at beholde Skjelvik, hvilket det jo virker til, er vi vel næppe med. Mon ikke vi er mere ovre i noget i Madu-klassen eller AJA-klassen, altså enten en chance på en gratis spiller med noget potentiale, eller en regulær backup der kan begå sig uden at kunne noget særligt. Da Silva har vel også den udfordring, ligesom Skjelvik, at han er mere en back til et 3-5-2 system end han er til 4-3-3/4-4-2, så på den led giver Brøndby rigtigt god mening ja.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...aarige/8282466Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Har måske sovet, hvilken retssag er det der henvises til på forum?
Identiteten på spilleren er stadig ukendt for offentligheden.
Comment
-
Men hvis det er ham som skal i retten tænker jeg vi bare skal holde nallerne vækOprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Hvis vi stadig har en ambition om at beholde Skjelvik, hvilket det jo virker til, er vi vel næppe med. Mon ikke vi er mere ovre i noget i Madu-klassen eller AJA-klassen, altså enten en chance på en gratis spiller med noget potentiale, eller en regulær backup der kan begå sig uden at kunne noget særligt. Da Silva har vel også den udfordring, ligesom Skjelvik, at han er mere en back til et 3-5-2 system end han er til 4-3-3/4-4-2, så på den led giver Brøndby rigtigt god mening ja.
- Likes 1
Comment
-
Var det ikke Da Silva der var med i noget betting halløj i hans BIF tid for år tilbage. Mon dog han har 2 belastende laster - jeg tror det ikke.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Men hvis det er ham som skal i retten tænker jeg vi bare skal holde nallerne væk
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Jo det var også ham vidst nok. BIF tager en kæmpe chance ved at hente en som ham ind igen. Jeg vurderer det er demOprindeligt indsendt af manner Se indlægVar det ikke Da Silva der var med i noget betting halløj i hans BIF tid for år tilbage. Mon dog han har 2 belastende laster - jeg tror det ikke.
Comment
-
Det er virkelig noget svineri at der spekuleres i det, uden at profilen ("Poborsky") aner det mindste!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Det er sandsynligt nok, og uden at have set stats på Silva tror jeg også OB satser på lidt mere højde og kilo end hans byder påOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jo det var også ham vidst nok. BIF tager en kæmpe chance ved at hente en som ham ind igen. Jeg vurderer det er dem
Believe OB
Comment
-
Du har ret, jeg vil da heller ikke være utilfreds hvis han vil være fynbo.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Syntes han var rigtig god sidste sæson for Lyngby i de kampe jeg så. Han har lidt ala Barret
Believe OB
Comment
-
Falliterklæring hvis OB er med. Brug dog Østrøm i stedet.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
- Likes 2
Comment
Comment