Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Hvilke typer synes i vi mangler hvis vi intet sælger ud..
    En def mid og en venstre back det kan presse Jørgen vil jeg mene er det vi mangler
    Helt sikkert et anker på midtbanen. Tvivler dog på det sker hvis der ikke bliver solgt nogen. VB er der ok gardering på synes jeg. Faktisk tror jeg det bliver et ualmindeligt stille vindue, og har faktisk svært ved at se hvor man kan finde en forstærkning der er realistisk.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Var Skjelvik ikke god igår netop fordi vi spillede en 3-5-2? Og ikke 4-4-2
      Han var god i går, ser det ikke som at det var på grund af 3-5-2. Og jeg ser Skjelvik som markant bedre i 4-4-2 end Barret!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg

        Han var god i går, ser det ikke som at det var på grund af 3-5-2. Og jeg ser Skjelvik som markant bedre i 4-4-2 end Barret!
        Okay. Så overbevist er jeg ikke. Det er muligt han kan fungere i en 4-4-2(og nok bliver nød til det) men han ligner klart en der er bedst som wingback
        Vi må se. Jeg håber bare han holder sig skadesfri så vi ser en masse kampe i streg

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Helt sikkert et anker på midtbanen. Tvivler dog på det sker hvis der ikke bliver solgt nogen. VB er der ok gardering på synes jeg. Faktisk tror jeg det bliver et ualmindeligt stille vindue, og har faktisk svært ved at se hvor man kan finde en forstærkning der er realistisk.
          Vi mangler en rigtig spoiler på midtbanen, et fysisk monster der jagter alt og alle, i stil med en William Kvist. Ellers ser jeg mest af alt at vi skal af med en masse affald, jeg tror vores talentmasse er god nok hvis bare de får spilletid. Kløve er ikke god nok og bliver ikke bedre, thrandarson og opondo skulle erstatte ham, men det er stadig kløve der spiller. JJT kan jeg godt lide, men uden en spoiler på midten fylder han ikke nok når vi ikke har bolden og vi bliver for tynde/ubalancerede i konstellationer med Frø, Kløve og Opondo. Det er at få løst denne knude der er nøglen til succes for os.
          I forsvaret er Lunderne og AJA i overskud efterhånden, ihvertfald hvis talenterne udvikler sig som man bør forvente. Jebali, Hyllegård, Svendsen og Lieder er også for mange til pladsen ved siden af Fenger. Er Hyllegård wing sammen med Sabbi i en 4-4-2 så mangler vi i endnu højere grad den fysisk dominerende midtbane mand. Vores målmands situation er fænomenal! Ja OC har mangler i sit spil, men han er 20 år og haft sin første sæson som første valg, og jeg kan ikke se at han har kostet point. At vi ikke kan spille den ud, eller dominere på midten, så han ikke behøver sparke efter fløje, er ikke hans skyld!

          Comment


            Babayan ser rigtig spændende ud. Vi har længe manglet spillere, der kan sætte en mand. Det får vi med Sabbi, men vil elske at se Babyan i OB også. Cappis har en masse upside, så ham ville jeg også gerne se på en lille lottokontrakt

            Comment


              Hvad med en spiller som Agon Mucolli (kantspiller) fra FC Fredericia? Han har bidraget til i alt 18 scoringer via mål eller oplæg i denne sæson. Jeg må indrømme, at jeg ikke har et indgående kendskab til ham, men han virker som en meget interessant spiller, primært baseret ud fra statistik.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
                Hvad med en spiller som Agon Mucolli (kantspiller) fra FC Fredericia? Han har bidraget til i alt 18 scoringer via mål eller oplæg i denne sæson. Jeg må indrømme, at jeg ikke har et indgående kendskab til ham, men han virker som en meget interessant spiller, primært baseret ud fra statistik.
                Ikke noget dårligt bud på en spiller man kan tage en chance på. Hans store problem er, at han har ry af at være lidt af et problembarn og har en tvivlsom indstilling. Han var jo et stortalent i Vejle der fik debut som 16-årig og så lovende ud, men gik så lidt i stå af en bl.a. fordi han blev rygende uvenner med Sormani i Vejle, og endte med at blive smidt ud af truppen. De endte med at sende ham til prøvetræning i Vendsyssel, Silkeborg og Esbjerg, men der var ikke nogle af dem der syntes han var god nok, og så fik han ophævet sin kontrakt et halvt år efter.

                Som spillertype er han jo en tekniker, en der gerne vil drible og få det til at se lækkert ud. Da han var 16 lavede han en panenkaafslutning i straffesparkskonkurrencen i Pokalen, i hans debut. Så er man altså ligeglad. Teknisk er han mega dygtig, men det lykkes nok lidt for sjældent med de smarte ting han gerne vil. Som spillertype er det jeg har set og hørt beskrevet lidt henad Rasmus Jönsson, minus 20 cm. i højden. Af de historier jeg har hørt, så er han vidst heller ikke al for villig til at løbe hjem og forsvare, og hvis man ser interviews med ham og hører fra folk der kender ham, så synes han vidst selv, at han er verdensmester. Hvis man ikke kan udstå Jebalis attitude, så tror jeg, at der er en god chance for, at man heller ikke kan lide Agon Mucolli. Men hvis han tager sig sammen, og det har han måske gjort nu i Fredericia, så tror jeg ikke der er tvivl om, at han har potentiale til at blive en rigtigt god spiller i Suppen.
                Last edited by Sheed; 20-07-2020, 23:36.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
                  Babayan ser rigtig spændende ud. Vi har længe manglet spillere, der kan sætte en mand. Det får vi med Sabbi, men vil elske at se Babyan i OB også. Cappis har en masse upside, så ham ville jeg også gerne se på en lille lottokontrakt
                  Har hele tiden syntes at Babayan ser mere spændende ud end Sabbi når man ser hvilken type fodbold vi spiller

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Har hele tiden syntes at Babayan ser mere spændende ud end Sabbi når man ser hvilken type fodbold vi spiller
                    Hvordan ?

                    Jeg synes de virker spændende begge to. Babayan har været bedre på det sidste, men tænker du mener som type ?

                    Edit: Vil bestemt gerne have Babayan til OB.
                    Last edited by Polle; 21-07-2020, 07:32.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                      Hvordan ?

                      Jeg synes de virker spændende begge to. Babayan har været bedre på det sidste, men tænker du mener som type ?

                      Edit: Vil bestemt gerne have Babayan til OB.
                      Han er meget mere boldspiller end Sabbi. Meget mere involveret i kampene og er mere på bolden. Han er strategen på Hobros hold. Så kan han også score mål og lave flere assists end Sabbi.
                      Sabbis rolle i OB er nød til at ændre sig ift hans tid i Hobro for ellers bliver han ikke en succes

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Han er meget mere boldspiller end Sabbi. Meget mere involveret i kampene og er mere på bolden. Han er strategen på Hobros hold. Så kan han også score mål og lave flere assists end Sabbi.
                        Sabbis rolle i OB er nød til at ændre sig ift hans tid i Hobro for ellers bliver han ikke en succes
                        Ja, har du ret i. Håber/tænker lidt, at vi har mere boldbesiddelse end Hobro og kan sætte Sabbi i scene de rigtige steder, bedre end Hobro. Det vil sige "en mod en" og dybdeløb.

                        Du har dog ganske ret i, at når Hobro skal kåre årets spiller, så står Babayan højere på listen end Sabbi.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          Ikke noget dårligt bud på en spiller man kan tage en chance på. Hans store problem er, at han har ry af at være lidt af et problembarn og har en tvivlsom indstilling. Han var jo et stortalent i Vejle der fik debut som 16-årig og så lovende ud, men gik så lidt i stå af en bl.a. fordi han blev rygende uvenner med Sormani i Vejle, og endte med at blive smidt ud af truppen. De endte med at sende ham til prøvetræning i Vendsyssel, Silkeborg og Esbjerg, men der var ikke nogle af dem der syntes han var god nok, og så fik han ophævet sin kontrakt et halvt år efter.

                          Som spillertype er han jo en tekniker, en der gerne vil drible og få det til at se lækkert ud. Da han var 16 lavede han en panenkaafslutning i straffesparkskonkurrencen i Pokalen, i hans debut. Så er man altså ligeglad. Teknisk er han mega dygtig, men det lykkes nok lidt for sjældent med de smarte ting han gerne vil. Som spillertype er det jeg har set og hørt beskrevet lidt henad Rasmus Jönsson, minus 20 cm. i højden. Af de historier jeg har hørt, så er han vidst heller ikke al for villig til at løbe hjem og forsvare, og hvis man ser interviews med ham og hører fra folk der kender ham, så synes han vidst selv, at han er verdensmester. Hvis man ikke kan udstå Jebalis attitude, så tror jeg, at der er en god chance for, at man heller ikke kan lide Agon Mucolli. Men hvis han tager sig sammen, og det har han måske gjort nu i Fredericia, så tror jeg ikke der er tvivl om, at han har potentiale til at blive en rigtigt god spiller i Suppen.
                          Mange tak for din analyse. I en klub som OB nytter det nok ikke noget, hvis ikke man er i stand til også at kunne udfylde sine defensive pligter. Og vores trup er nok ikke klar til at håndtere et potentielt problembarn.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Don Junior Se indlæg
                            Babayan ser rigtig spændende ud. Vi har længe manglet spillere, der kan sætte en mand. Det får vi med Sabbi, men vil elske at se Babyan i OB også. Cappis har en masse upside, så ham ville jeg også gerne se på en lille lottokontrakt
                            Ser ikke nogen grund til at hente ham, da jeg ikke ser ham som værende bedre end Frøkjær. Måske en smule lige nu, men Frøkjær skal spille, og Baba ville bare ødelægge hans udvikling.

                            Comment


                              Nej

                              Comment


                                https://twitter.com/PiresThiago/stat...44590834053121

                                Vi har åbenbart tilknyttet en ny international scout fra Brasilien. Jeg ved ikke om det passer ind i den her tråd, men det er vel en form for tilgang.

                                Comment

                                Working...
                                X