Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2020

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg

    Altså det man også betegner som held?
    Kan man også kalde det nogle gange

    Men også en sæson hvor Max Fengers skud ikke reddes på stregen og et andet ikke annulleres for fejlagtig offside som vi har set 2-3 gange i denne sæson og har kostet os point. En sæson hvor FCK ikke får mega tyndt straffe 5 min før tid.. Dem på stangen går ind i stedet for ud fordi den er sat 3 cm lavere
    Jeg ved godt at der bliver givet og taget over en hel sæson. Vi har måske også fået et par kendelser.

    Men min pointe er at nogle gange kan man have så meget tur i den at det flytter de få point der gør forskellen. Det ændrer dog ikke det faktum at nuværende trup skal bruge noget af dette for at komme i Top 6.
    Men 1-2 af de rigtige transfers kan ændre meget.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

      Jeg har det sådan, at "stolpe ind" oftest kommer, når materialet lige er den tand dygtigere, så de også bliver den tand skarpere.

      Når man år efter år ikkd kommer i top 6, så er det ikke "stolpe ud", så er det slet og ret dårligt materiale/dårlig træning.

      MvH ChrisOB
      Set i fht. vores start11’er i denne sæson har det jo tydeligvis ikke været nok. Trupmæssigt synes jeg vi bør være tættere på 6. pladsen end vi har været. Hvor mange kampe har vi ikke manglet 4-5-6-7 eller flere spillere der må formodes at være mellem de 11 startere ? Det har uværgerligt medført urytmisk og ofte sløjt spil med nye folk på nye pladser i store dele af sæsonen. FCK har også haft en del skader og har heller ikke vist deres rigtige niveau i år, sandsynligvis af samme grund. Jeg glæder mig med andre ord til at der kommer styr på skadesituationen, og årsagerne til det i OB til næste sæson.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Set i fht. vores start11’er i denne sæson har det jo tydeligvis ikke været nok. Trupmæssigt synes jeg vi bør være tættere på 6. pladsen end vi har været. Hvor mange kampe har vi ikke manglet 4-5-6-7 eller flere spillere der må formodes at være mellem de 11 startere ? Det har uværgerligt medført urytmisk og ofte sløjt spil med nye folk på nye pladser i store dele af sæsonen. FCK har også haft en del skader og har heller ikke vist deres rigtige niveau i år, sandsynligvis af samme grund. Jeg glæder mig med andre ord til at der kommer styr på skadesituationen, og årsagerne til det i OB til næste sæson.
        Hvor mange kampe vi har manglet 6-7 mand eller flere af den formodede start 11'er?

        Det er trods alt ikke så mange kampe vi har det.

        ​​​​
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

          Hvor mange kampe vi har manglet 6-7 mand eller flere af den formodede start 11'er?

          Det er trods alt ikke så mange kampe vi har det.

          ​​​​
          Jeg har ikke tal på dem, men skadeslisten synes at have været uendelig lang i store perioder af sæsonen. Jeg vil bestemt ikke undres hvis vi i nogle kampe har manglet 7-8 spillere af dem der må formodes at være i betragtning til startpladser. Jeg anslår frit fra fornemmelse og erindring at der har manglet i store perioder 4-5 mand, og flere i “spidsbelastning”
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

            Jeg har ikke tal på dem, men skadeslisten synes at have været uendelig lang i store perioder af sæsonen. Jeg vil bestemt ikke undres hvis vi i nogle kampe har manglet 7-8 spillere af dem der må formodes at være i betragtning til startpladser. Jeg anslår frit fra fornemmelse og erindring at der har manglet i store perioder 4-5 mand, og flere i “spidsbelastning”
            Der vil altid være skader.. Men det har godt nok været vildt i denne sæson

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Der vil altid være skader.. Men det har godt nok været vildt i denne sæson
              Det er klart .. nye skader har ramt os hårdt netop som vi troede at det værste var overstået. Der har været utallige rotationer og nye pladser for at få et nogenlunde slagkraftigt hold. Relationer og automatismer må have været hæmmet af rokaderne, og følgende kvalitet, parret med ikke at være kampfit i 90 min. må have kostet noget

              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

                Jeg har ikke tal på dem, men skadeslisten synes at have været uendelig lang i store perioder af sæsonen. Jeg vil bestemt ikke undres hvis vi i nogle kampe har manglet 7-8 spillere af dem der må formodes at være i betragtning til startpladser. Jeg anslår frit fra fornemmelse og erindring at der har manglet i store perioder 4-5 mand, og flere i “spidsbelastning”
                I vores dårlige periode var vi da hårdt ramt af skader, eller var det først slemt efter Corona pausen?
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  I vores dårlige periode var vi da hårdt ramt af skader, eller var det først slemt efter Corona pausen?
                  Det forekommer mig at være både før og efter coronapsusen. Vi var vel mange der håbede og troede at den pause kunne være godt for mange spillere, sådan synes jeg ikke det gik.
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Jeg synes stadig der er for mange skader. Sådan har det været i stort set hele sæsonen. Lige nu er tallet tre, men der er jo 3-4 stykker, der lige er kommet tilbage og der går vel ikke to kampe mellem der kommer nye.

                    man må håbe at det nye superligahus er en del af den opgradering, der skal til på sundhedsfronten. Det kan ikke være tilfældigt det hele?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

                      Det forekommer mig at være både før og efter coronapsusen. Vi var vel mange der håbede og troede at den pause kunne være godt for mange spillere, sådan synes jeg ikke det gik.
                      2-3 skader er vel ikke alarmerende hvilket jeg tror vi havde i den lange periode med dårlige resultater og jeg tænker at det forhåbenligt ikke kommer som et chok for nogle når Ryan, JJT og Drachmann er skadet.
                      Syntes først det var helt slemt efter Corona hvor vel nærmest alle nyindkøb kom direkte på skadeslisten.
                      Skaderne gjorde så heldigvis at vi fik nogle unge knægte ind på holdet som kom ned en energi der løftede holdet, så faktisk er jeg glad for skaderne da vi ellers skulle have været belemret med “profilerne” hvilket jeg er bange for ville have forlænget vores dårlige stime.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Det er klart .. nye skader har ramt os hårdt netop som vi troede at det værste var overstået. Der har været utallige rotationer og nye pladser for at få et nogenlunde slagkraftigt hold. Relationer og automatismer må have været hæmmet af rokaderne, og følgende kvalitet, parret med ikke at være kampfit i 90 min. må have kostet noget
                        Vil næsten sige tværtimod. De unge som vi vel alle var nervøse over at de skulle have så meget spilletid viste at vilje, betyder meget og måske mere end at have halvgamle spillere som OL og AJA på bænken. Mærkeligt at der ikke er mere sult hos dem der har siddet ude og får kampe.
                        min teori er at flere af dem er landet hos OB på en Højer hylde end de håbede på. Indstillingen er mere hygge og vi har det dejligt end “ fedt jeg skal spille og vise alt hvad jeg kan”. OL er nok undtagelsen der er fuld tænding og ofte overtænding. Når det kombineres med et utroligt lavt bundniveau i løbet af kampene, så er Robin bedre at have i truppen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Vil næsten sige tværtimod. De unge som vi vel alle var nervøse over at de skulle have så meget spilletid viste at vilje, betyder meget og måske mere end at have halvgamle spillere som OL og AJA på bænken. Mærkeligt at der ikke er mere sult hos dem der har siddet ude og får kampe.
                          min teori er at flere af dem er landet hos OB på en Højer hylde end de håbede på. Indstillingen er mere hygge og vi har det dejligt end “ fedt jeg skal spille og vise alt hvad jeg kan”. OL er nok undtagelsen der er fuld tænding og ofte overtænding. Når det kombineres med et utroligt lavt bundniveau i løbet af kampene, så er Robin bedre at have i truppen.
                          Du kan sagtens have en pointe i at Klynge, Fenger, Brems og hvad de nu hedder har gjort det godt, og bedre end forventet. Det ændrer dog ikke på at Tverskov har spillet med forbindinger, og småskader, stort set uden st have trænet seriøst. Drachmann der har haltet stort set hele sæsonen, og frygten er vel at det fortsætter sådan med ham. Lieder, om man kan li’ ham eller ej, så var han udset til at spille hver gang. Jeg kan umuligt forestille mig at det ikke har haft indflydelse på tilgangen og afviklingen af kampe.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Du kan sagtens have en pointe i at Klynge, Fenger, Brems og hvad de nu hedder har gjort det godt, og bedre end forventet. Det ændrer dog ikke på at Tverskov har spillet med forbindinger, og småskader, stort set uden st have trænet seriøst. Drachmann der har haltet stort set hele sæsonen, og frygten er vel at det fortsætter sådan med ham. Lieder, om man kan li’ ham eller ej, så var han udset til at spille hver gang. Jeg kan umuligt forestille mig at det ikke har haft indflydelse på tilgangen og afviklingen af kampe.
                            Jo jo men Mart er jo ikke BK. Han vil ikke bringe os i top 6 eller i europæisk bold. Man skal en eller 2 hylder op hvis målsætningen med sandsynlighed går hjem. Håb er ikke en strategi og vi kommer ikke i top 6 med den trup vi har. Der er næsten ingen fart. Sabbi hjælper på den front men han skal jo vente 20 sekunder før næste mand er med fremme. Vi har ingen som er farlige/gode på dødbolde. Derfor får vi sjældent de lette mål.
                            for fans er AJA, Aron, OL osv jo ikke spillere det flytter os eller bliver forbilleder for ungdommen.
                            er Janus god nok til et top 6 hold. Det var han måske for 2 år siden, men selv i topform er han jo ikke en de øvrige klubber frygter. Det eneste modstanderne kan frygte. Er den dag Jabali slipper bolden og gør de andre bedre, eller mår Ryan har en god kamp hvor han bryder igennem. De øvrige er lige så smagsløse som græsk yoghurt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Jo jo men Mart er jo ikke BK. Han vil ikke bringe os i top 6 eller i europæisk bold. Man skal en eller 2 hylder op hvis målsætningen med sandsynlighed går hjem. Håb er ikke en strategi og vi kommer ikke i top 6 med den trup vi har. Der er næsten ingen fart. Sabbi hjælper på den front men han skal jo vente 20 sekunder før næste mand er med fremme. Vi har ingen som er farlige/gode på dødbolde. Derfor får vi sjældent de lette mål.
                              for fans er AJA, Aron, OL osv jo ikke spillere det flytter os eller bliver forbilleder for ungdommen.
                              er Janus god nok til et top 6 hold. Det var han måske for 2 år siden, men selv i topform er han jo ikke en de øvrige klubber frygter. Det eneste modstanderne kan frygte. Er den dag Jabali slipper bolden og gør de andre bedre, eller mår Ryan har en god kamp hvor han bryder igennem. De øvrige er lige så smagsløse som græsk yoghurt.
                              Det er vel lige så hypotetisk at påstå han ikke havde hjulpet os i top 6, som det modsatte er. Jeg er nu stadig af den tro at truppen er bedre end det nuværende søle de ligge i hvis vi havde haft en mere normal skadefrekvens
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Kunne godt se ham i en Strategi/Scout/Analytikker/Presse funktion hvor han måske ikke er presset ud i at skulle arbejde 60-80 timer hver uge.
                                Men mest arbejde bag kulisserne og have en mere normal hverdag som han nok søger
                                Jeg tror også Troels Bech kunne være interessant at få tilbage i OB evt. i en funktion i stil med det du nævner (strategi/scout/analytiker). Hvis vi på nogen måde skal rykke os fremad ifht vores konkurrenter, så er det klart at et øget spillerbudget vil være et krav og dernæst skal der simpelthen opgraderes netop på vores scouting og analyse og her er jeg overbevist en mand som Troels Bech vil være en stærk mand at få ind.

                                Comment

                                Working...
                                X