Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Randers-OB 11.07.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    JJ kunne ikke i dag. Kløve en smule bedre. Frø var strålende indtil der gik primadonna i den. Og OC var igen på skovtur.
    Den kamp burde have været uafgjort.
    Meget rammende beskrivelse

    Comment


      Nå så kom vi da ned på jorden igen, når nu vi møder et hold, som ikke er i frit fald eller har pokalfinalen i hovedet. Som før skrevet: vi er bare ikke bedre. Med den elendige trupsammensætning, er vi pt. 9-10 i DK. Jebali må være den værste signing siden Mendy

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Han må frygtelig gerne blive. Men i min verden er man ikke et Top 6 hold hvis Kløve er fast mand på midten
        Enig. Og desværre har jeg det på samme måde med JJT som han spiller aktuelt. Der er ikke nok pondus og kvalitet i det.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Nå så kom vi da ned på jorden igen, når nu vi møder et hold, som ikke er i frit fald eller har pokalfinalen i hovedet. Som før skrevet: vi er bare ikke bedre. Med den elendige trupsammensætning, er vi pt. 9-10 i DK. Jebali må være den værste signing siden Mendy
          Syntes bare Jebali er en fantastisk fodboldspiller. Men han passer vildt dårligt ind i OB og til dansk fodbold hvis det ikke bliver væsentlig bedre end nu.
          For hans løn kunne man jo signe Klynge,Østrøm,Breum på fuld tid og forlænge med Fenger. Og stadig have lønkroner i overskud

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Syntes bare Jebali er en fantastisk fodboldspiller. Men han passer vildt dårligt ind i OB og til dansk fodbold hvis det ikke bliver væsentlig bedre end nu.
            For hans løn kunne man jo signe Klynge,Østrøm,Breum på fuld tid og forlænge med Fenger. Og stadig have lønkroner i overskud
            Det var Mendy også

            Comment


              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

              Enig. Og desværre har jeg det på samme måde med JJT som han spiller aktuelt. Der er ikke nok pondus og kvalitet i det.
              Lige så snart modstanden nærmer sig Top 6 kvalitet har han ikke ret mange gode kampe. Mod dårligere modstandere hvor han får lidt tid ser han ofte god ud.
              Men JJ og Kløve skal skubbes på bænken af bedre spillere udefra

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                Det var Mendy også
                Yes. Men han blev da i det mindste sat på en venstreback som han aldrig havde spillet pga Ruud. Jebali spiller lige der hvor han normalt er bedst

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Yes. Men han blev da i det mindste sat på en venstreback som han aldrig havde spillet pga Ruud. Jebali spiller lige der hvor han normalt er bedst
                  Min pointe er bare den, at vi ikke skal have de 11 bedst mulige spillere, men derimod det bedste hold.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

                    Enig. Og desværre har jeg det på samme måde med JJT som han spiller aktuelt. Der er ikke nok pondus og kvalitet i det.
                    Men så er det jo truppen vi skal tale om. De eneste sikre top 6 spillere er vel Ryan og Jeppe samt Frø hvis han fortsætter fremgangen. Der er nogle unge der kan blive det, og så er det usikkert med Sander og Jabali, som bestemt ikke er det pt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                      Men så er det jo truppen vi skal tale om. De eneste sikre top 6 spillere er vel Ryan og Jeppe samt Frø hvis han fortsætter fremgangen. Der er nogle unge der kan blive det, og så er det usikkert med Sander og Jabali, som bestemt ikke er det pt.
                      Det kommer sgu an på hvor krakilsk man er

                      Og så er der en del med at ramme den rigtige trupsammensætning og de rigtige gode perioder på de rigtige tidspunkter. Jeg kan komme på mange, der spiller på top 6 hold aktuelt, der er blevet svinet og skældt hæder og ære fra tidligere i deres karrierer - men som gør det godt lige nu.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Men så er det jo truppen vi skal tale om. De eneste sikre top 6 spillere er vel Ryan og Jeppe samt Frø hvis han fortsætter fremgangen. Der er nogle unge der kan blive det, og så er det usikkert med Sander og Jabali, som bestemt ikke er det pt.
                        Vi har masser af gode breddespillere, samt spillere der godt kan begå sig i top seks med de rigtige spillere ved siden af dem. Men det er simpelthen så profilsvagt et hold vi har. Vi mangler en stærk stamme op gennem banen. Vi har Tver som er god i forsvaret, men vi mangler tydeligvis en midtbanegeneral - synes personligt ikke Drachmann er svaret.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                          Min pointe er bare den, at vi ikke skal have de 11 bedst mulige spillere, men derimod det bedste hold.
                          Svært at være uenig i dette. Specielt når det er vores bedste akademi spillere der gang på gang er de bedste.
                          Og der passer Jebali nok ikke ind

                          Comment


                            I dag synes jeg også at Skjelviks mangler er tydeligt. Han bliver ofte fanget i et overlap så han mangler, eller investerer for meget uden at der er opbakning på hans plads. Det er ved at koste flere gange i dag. Offensivt har han fint at byde ind med.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                              I dag synes jeg også at Skjelviks mangler er tydeligt. Han bliver ofte fanget i et overlap så han mangler, eller investerer for meget uden at der er opbakning på hans plads. Det er ved at koste flere gange i dag. Offensivt har han fint at byde ind med.
                              Ja på den måde minder han egentlig meget om Barret, der også var stærkest i den offensive del.

                              Comment


                                Elsker den knægt

                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/fenger...-det-i-odense/

                                stik ham nu en 5 årig inden han bliver alt for god og bliver udtaget til diverse U landshold

                                Comment

                                Working...
                                X