JJ kunne ikke i dag. Kløve en smule bedre. Frø var strålende indtil der gik primadonna i den. Og OC var igen på skovtur.
Den kamp burde have været uafgjort.
Nå så kom vi da ned på jorden igen, når nu vi møder et hold, som ikke er i frit fald eller har pokalfinalen i hovedet. Som før skrevet: vi er bare ikke bedre. Med den elendige trupsammensætning, er vi pt. 9-10 i DK. Jebali må være den værste signing siden Mendy
Nå så kom vi da ned på jorden igen, når nu vi møder et hold, som ikke er i frit fald eller har pokalfinalen i hovedet. Som før skrevet: vi er bare ikke bedre. Med den elendige trupsammensætning, er vi pt. 9-10 i DK. Jebali må være den værste signing siden Mendy
Syntes bare Jebali er en fantastisk fodboldspiller. Men han passer vildt dårligt ind i OB og til dansk fodbold hvis det ikke bliver væsentlig bedre end nu.
For hans løn kunne man jo signe Klynge,Østrøm,Breum på fuld tid og forlænge med Fenger. Og stadig have lønkroner i overskud
Syntes bare Jebali er en fantastisk fodboldspiller. Men han passer vildt dårligt ind i OB og til dansk fodbold hvis det ikke bliver væsentlig bedre end nu.
For hans løn kunne man jo signe Klynge,Østrøm,Breum på fuld tid og forlænge med Fenger. Og stadig have lønkroner i overskud
Enig. Og desværre har jeg det på samme måde med JJT som han spiller aktuelt. Der er ikke nok pondus og kvalitet i det.
Lige så snart modstanden nærmer sig Top 6 kvalitet har han ikke ret mange gode kampe. Mod dårligere modstandere hvor han får lidt tid ser han ofte god ud.
Men JJ og Kløve skal skubbes på bænken af bedre spillere udefra
Enig. Og desværre har jeg det på samme måde med JJT som han spiller aktuelt. Der er ikke nok pondus og kvalitet i det.
Men så er det jo truppen vi skal tale om. De eneste sikre top 6 spillere er vel Ryan og Jeppe samt Frø hvis han fortsætter fremgangen. Der er nogle unge der kan blive det, og så er det usikkert med Sander og Jabali, som bestemt ikke er det pt.
Men så er det jo truppen vi skal tale om. De eneste sikre top 6 spillere er vel Ryan og Jeppe samt Frø hvis han fortsætter fremgangen. Der er nogle unge der kan blive det, og så er det usikkert med Sander og Jabali, som bestemt ikke er det pt.
Det kommer sgu an på hvor krakilsk man er
Og så er der en del med at ramme den rigtige trupsammensætning og de rigtige gode perioder på de rigtige tidspunkter. Jeg kan komme på mange, der spiller på top 6 hold aktuelt, der er blevet svinet og skældt hæder og ære fra tidligere i deres karrierer - men som gør det godt lige nu.
Vi har masser af gode breddespillere, samt spillere der godt kan begå sig i top seks med de rigtige spillere ved siden af dem. Men det er simpelthen så profilsvagt et hold vi har. Vi mangler en stærk stamme op gennem banen. Vi har Tver som er god i forsvaret, men vi mangler tydeligvis en midtbanegeneral - synes personligt ikke Drachmann er svaret.
I dag synes jeg også at Skjelviks mangler er tydeligt. Han bliver ofte fanget i et overlap så han mangler, eller investerer for meget uden at der er opbakning på hans plads. Det er ved at koste flere gange i dag. Offensivt har han fint at byde ind med.
I dag synes jeg også at Skjelviks mangler er tydeligt. Han bliver ofte fanget i et overlap så han mangler, eller investerer for meget uden at der er opbakning på hans plads. Det er ved at koste flere gange i dag. Offensivt har han fint at byde ind med.
Ja på den måde minder han egentlig meget om Barret, der også var stærkest i den offensive del.
Comment