Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Silkeborg 8.7.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Der har godt nok ikke været mange publikumsyndlinge de seneste år. Kadrii er vel nærmest den eneste?
    Gad godt vide hvor mange trøjer vi har solgt de sidste 5 sæsoner og hvilket navn det hitter på trøjerne
    Skal vi ikke lige have en webshop først?

    Comment


      #77
      arhg, den klarer Intersport snildt I/A
      Østrøm, Fenger, HC, Breum og Nissen kunne være nogle bud. Hyldegaard har noget x-faktor, som er værd at holde Øje med.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Ja JM klarede det fint men deler ikke din vurdering af Kasper. Det var et helt nyt sammenstillet hold hvor midtbanen blev fuldstændig overmatchet i første halvleg så der var ingen mulighed at spille sig ud af presset og de kunne der til dels kun slå bolden væk. Han var fejlplaceret ved målet, men der var vel store afstemningsproblemer med den ny sammensat forsvar/hold. At kalde ham som skandaløs rekruttering er ja helt væk.
        Det er jeg helt enig i. Der er ingen tvivl om vi ikke så den bedste udgave af KL nu, men det skyldes at han dels havde et efterslæb efter corona, og siden fik det ødelagt af endnu en skade. Han er simpelthen af naturlige årsager ikke i form. Desuden spiller han også med Obbe på den ene side samt østrøm og senere Skytte på den anden side af sig. Tre temmelig uprøvede spillere på det her niveau. Det er satme en svær opgave at styre når Sif samtidig sidder totalt på spillet og bombardere os med angreb man skal forholde sig til. Jeg er sikker på han bliver en gevinst for klubben, hvis han kan få bugt med skaderne, men det er desværre noget han som flere andre OB'ere bøvler ret meget med.

        Comment


          #79
          Jeg kan ikke se Obbekjær som Superligaspiller - det kan jeg virkelig ikke. Han falder virkelig igennem igen, ligesom sidst han fik chancen.

          Klynge og Fenger er p.t. de bedste fra dét kuld. Og Østrøm kan også komme i betragtning.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
            Som du selv rigtigt nok nævner, var han jo fejlplaceret ved målet? ....Men også ved andre situationer, som kunne have været fatalt.
            Desuden, om der er et yndlinge hold foran ham, bør det vel ikke være et påskud for at fejlplacere sig? Bør man ligeledes ikke også forvente at de “erfarne” stepper op?

            Ydermere, så nævner jeg Kasper som en del af et totalt fejlslagen transfervindue i vinters, hvilket der efterhånden vel ikke kan være to meninger om, og isoleret set, har Kasper ingenlunde været en direkte erstatning for vores hollænder ven, bl.a pågrund af høj skadefrekvens, men det tæller også i regnskabet...

            Så helt væk, ja........... Det er det vel,
            og ergo må du jo så mene at rekrutteringen er gået over al forventning og også med Kaspers tilfælde.

            Vist meget godt at fodbold og meninger ikke er sort/hvid og der er forskellige af dem.
            Du kan være fejlplaceret fordi du løber det forkerte sted, men du kan også være fejlplaceret fordi afstemning med medspillere fungerer ikke og man er ikke indspillet med hinanden, så arbejdsopdeling fungerer ikke og man sejler rundt. Nu kan vi overveje hvad det var med Kaspers placering ved Silkeborgs scoring.. måske noget af begge?
            Vi er enig at vintervinduet var helt skuffende men at nævne Kasper Larsens forpligtelse som skandaløs rekruttering der er jeg dybest uenig. Vi har sikker endnu ikke set alt fordi han var ramt af skadeproblemer. Men at sige at han ikke har udviklet sig videre siden han forlod OB dertid og at nedtale KL på den måde du gør det er bare ikke rigtigt.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
              Jeg kan ikke se Obbekjær som Superligaspiller - det kan jeg virkelig ikke. Han falder virkelig igennem igen, ligesom sidst han fik chancen.

              Klynge og Fenger er p.t. de bedste fra dét kuld. Og Østrøm kan også komme i betragtning.


              Desværre enig. Obbekjær virker alt for tung i tanke og handling. Håber han kan komme efter det!

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Jeg kan ikke se Obbekjær som Superligaspiller - det kan jeg virkelig ikke. Han falder virkelig igennem igen, ligesom sidst han fik chancen.

                Klynge og Fenger er p.t. de bedste fra dét kuld. Og Østrøm kan også komme i betragtning.
                Klynge kunne sagtens være en god trup spiller. Han er sgu god. Fenger siger sig selv.
                Men ellers imponerer Østrøm og Breum mig i dag. Der er satme potentiale i de 2 knægte.
                Dagens skuffelse var klart Kasper Larsen og Obbekjær.

                Men fed dag på stadion uanset hvad. Fedt de unge fik tid og vi sparede spillere så de er helt friske til Randers.

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                  Skal vi ikke lige have en webshop først?
                  Jo det ville være en start.

                  Er der nogle som har et kvalificeret gæt på trøjesalget?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #84
                    Folk er godt nok hurtigt ude med riven efter nogle af de unge gutter.

                    Må jeg minde om at Obbekjær blot er 17 snart 18 år gammel? Hvor mange spillere - særligt defensive, forventer vi dominerer og er sikre i den alder? Han er U-landsholdsspiller, har været en bastion på U19 der blev mestre med særligt overbevisende defensiv i efteråret og i øvrigt besøgende i PL-klubber fra tid til anden. Giv nu ham (og andre unge) for helv....tid, og lad dem lære, lad dem lave fejl uden at dømme dem inde/ude på så ringe et grundlag.

                    Nogle er i øvrigt hurtigere modne, og lander hurtigere i en seniortrup hvad angår tempo, hierarki osv. end andre.

                    Jeg tror rigtig meget på Obbekjær - på sigt, og jeg tænker at han tager rigtig megen læring med fra dagens opgør, hvor han ikke kunne læne sig op af et rutineret hold på klubbens største scene.

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
                      Folk er godt nok hurtigt ude med riven efter nogle af de unge gutter.

                      Må jeg minde om at Obbekjær blot er 17 snart 18 år gammel? Hvor mange spillere - særligt defensive, forventer vi dominerer og er sikre i den alder? Han er U-landsholdsspiller, har været en bastion på U19 der blev mestre med særligt overbevisende defensiv i efteråret og i øvrigt besøgende i PL-klubber fra tid til anden. Giv nu ham (og andre unge) for helv....tid, og lad dem lære, lad dem lave fejl uden at dømme dem inde/ude på så ringe et grundlag.

                      Nogle er i øvrigt hurtigere modne, og lander hurtigere i en seniortrup hvad angår tempo, hierarki osv. end andre.

                      Jeg tror rigtig meget på Obbekjær - på sigt, og jeg tænker at han tager rigtig megen læring med fra dagens opgør, hvor han ikke kunne læne sig op af et rutineret hold på klubbens største scene.
                      Du har ret. Når vi har med unge spillere at gøre så vil der komme massere af udsving hvor selv de mest talentfulde spillere ligner nogle som ikke kan spille sig på Øster Bøvlings serie 6 hold. Obbe havde i går en kamp i går hvor det lignede han havde lang vej igen til at være Superliga klar, men det giver knægten læring og forhåbenligt knokler han videre og kommer stærkt tilbage næste gang chancen er der.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #86
                        Ja det trist trist at læse så mange negative kommentarer om kampen igår rundt omkring på de sociale medier.

                        Vi stiller med et ja næsten helt U19 hold i ja stort set hele kampen. Havde folk forventet at vi kørte Silkeborg over med det?

                        Helt rigtigt af Michelsen at spare stort set alle spillere, når man tænker på alle de skader vi har haft / har. Og kampen betød intet.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                          Ja det trist trist at læse så mange negative kommentarer om kampen igår rundt omkring på de sociale medier.

                          Vi stiller med et ja næsten helt U19 hold i ja stort set hele kampen. Havde folk forventet at vi kørte Silkeborg over med det?

                          Helt rigtigt af Michelsen at spare stort set alle spillere, når man tænker på alle de skader vi har haft / har. Og kampen betød intet.
                          Vores kamp igår kunne ikke påvirke andre hold på nogen måde, jeg kunne forstå folk brokker sig, hvis det kunne påvirke placeringer

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                            Ja det trist trist at læse så mange negative kommentarer om kampen igår rundt omkring på de sociale medier.

                            Vi stiller med et ja næsten helt U19 hold i ja stort set hele kampen. Havde folk forventet at vi kørte Silkeborg over med det?

                            Helt rigtigt af Michelsen at spare stort set alle spillere, når man tænker på alle de skader vi har haft / har. Og kampen betød intet.
                            Helt, helt enig. Glæder mig meget at de unge fik chancen og de gjorde det hæderligt. Beklager meget at kunne ikke komme på stadion i går. Måtte nyde det fra sofaen men det var fed at se de fighte røven ud af buksen.
                            Hvad forventer folk? Nu får vi mere og mere af vores egne på banen og de jamrer? De skulle hellere give mere gas på lægterne at støtte drengene.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Troll From Hell Se indlæg

                              Vores kamp igår kunne ikke påvirke andre hold på nogen måde, jeg kunne forstå folk brokker sig, hvis det kunne påvirke placeringer
                              Helt enig. Og så kunne de unge få lidt hår på brystet.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Troll From Hell Se indlæg

                                Vores kamp igår kunne ikke påvirke andre hold på nogen måde, jeg kunne forstå folk brokker sig, hvis det kunne påvirke placeringer
                                Den eneste det gik ud over var os selv da vi så ikke får hjemmebane i sidste kamp mod Horsens

                                Comment

                                Working...
                                X