Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-Silkeborg 8.7.20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Super godt interview med Frøkjær her. Lyder til at det var et tidligere OB talent der fik ham til at starte i OB for ca 6 år siden

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-min-karriere
    Det er SÅ fedt, han er jo fuldstændig nede på jorden, men kender sit talent - meget meget sympatisk ung mand.

    Kristoffer Johansen er da selv tidligere OB-spiller, så vidt jeg husker. Han er vist oprindeligt fra FCKs u-afd. AB-spiller inden OB hentede ham. Nuværende lærer på Nyborg Efterskole og så er han vist også cheftræner i Næsby.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Ja det vidner bare om at OB's med afstand bedste signing det seneste årti har været ansættelsen af Hermansen. Nu ved jeg ikke om han var tilknyttet dengang Frø blev hentet til og han er også en lidt anden historie end de øvrige. Men det er tydeligt at rekrutteringen på ungdomsfronten for det første er langt mere til stede end tidligere og samtidig virker knivskarp. Der er nogen spændende salgsobjekter i blandt, der danner et lille håb om at vi kan tilknytte spillere til superligaholdet, som kan flytte os op i toppen af dansk fodbold igen, når nu NT stadig sidder på hænderne og lader toget køre
    Super godt interview med Frøkjær her. Lyder til at det var et tidligere OB talent der fik ham til at starte i OB for ca 6 år siden

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-min-karriere

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ud fra hvad jeg har set så er den let.. Så er Østrøm et større talent med større salgspotentiale.
    Men Selvfølgelig har Obbekjær en fremtid i Odense. Han er jo en super god spiller og stadig under udvikling
    Du har ret, jeg fik sat et par forkerte citationstegn, og jeg er helt enig. Det burde være let at se alle. Alene af den grund han har fået væsentlig flere minutter, og er blevet brugt flere steder på banen
    .

    Leave a comment:


  • pnl
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Ja det vidner bare om at OB's med afstand bedste signing det seneste årti har været ansættelsen af Hermansen. Nu ved jeg ikke om han var tilknyttet dengang Frø blev hentet til og han er også en lidt anden historie end de øvrige. Men det er tydeligt at rekrutteringen på ungdomsfronten for det første er langt mere til stede end tidligere og samtidig virker knivskarp. Der er nogen spændende salgsobjekter i blandt, der danner et lille håb om at vi kan tilknytte spillere til superligaholdet, som kan flytte os op i toppen af dansk fodbold igen, når nu NT stadig sidder på hænderne og lader toget køre
    Jeg mener at have læst et sted, at Tonny H kom til Akademiet for 5 år siden.
    mvh pnl

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

    Ja, nu har jeg ikke helt overblik over hvad vi har fisket og hvad der har været på Fyn siden fødslen, men Mathias Jørgensen, Max Fenger, Mads Frø og Robin Østrøm, det er i hvert fald 4 gode fiske historier.

    Gad godt Steen Nedergaard kom hjem, så vi kunne blive endnu stærkere der.

    Edit: Det er heller ikke helt skidt der kommer en sportsefterskole.

    I mit stille side, kan jeg ikke forstå man ikke bevarede den grønne plet, hvor den skal være og så byggede den som et eller to hjørner på stadion, men det er der nok en fornuftig forklaring på.
    Tror sgu den sports efterskole, kommet til både at gavne både Odense håndbold og OB, og andre sportsgrene self. Da de efterskole elwver jo skal træne deres sport i de klubber. Så det bliver spændende med dem eftsrskole.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

    Ja, nu har jeg ikke helt overblik over hvad vi har fisket og hvad der har været på Fyn siden fødslen, men Mathias Jørgensen, Max Fenger, Mads Frø og Robin Østrøm, det er i hvert fald 4 gode fiske historier.

    Gad godt Steen Nedergaard kom hjem, så vi kunne blive endnu stærkere der.
    Ja det vidner bare om at OB's med afstand bedste signing det seneste årti har været ansættelsen af Hermansen. Nu ved jeg ikke om han var tilknyttet dengang Frø blev hentet til og han er også en lidt anden historie end de øvrige. Men det er tydeligt at rekrutteringen på ungdomsfronten for det første er langt mere til stede end tidligere og samtidig virker knivskarp. Der er nogen spændende salgsobjekter i blandt, der danner et lille håb om at vi kan tilknytte spillere til superligaholdet, som kan flytte os op i toppen af dansk fodbold igen, når nu NT stadig sidder på hænderne og lader toget køre

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg

    Men tænkt sig så hvad “vi” har udråbt Obbe til af talent, og så fisker vi lige en bedre/lignende spiller i B93 for et lille beløb
    Ja, nu har jeg ikke helt overblik over hvad vi har fisket og hvad der har været på Fyn siden fødslen, men Mathias Jørgensen, Max Fenger, Mads Frø og Robin Østrøm, det er i hvert fald 4 gode fiske historier.

    Gad godt Steen Nedergaard kom hjem, så vi kunne blive endnu stærkere der.

    Edit: Det er heller ikke helt skidt der kommer en sportsefterskole.

    I mit stille side, kan jeg ikke forstå man ikke bevarede den grønne plet, hvor den skal være og så byggede den som et eller to hjørner på stadion, men det er der nok en fornuftig forklaring på.
    Last edited by Polle; 10-07-2020, 09:51.

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ud fra hvad jeg har set så er den let.. Så er Østrøm et større talent med større salgspotentiale.
    Men Selvfølgelig har Obbekjær en fremtid i Odense. Han er jo en super god spiller og stadig under udvikling
    Men tænkt sig så hvad “vi” har udråbt Obbe til af talent, og så fisker vi lige en bedre/lignende spiller i B93 for et lille beløb

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Er han ikke overhalet efterhånden af flere andre? Fenger,Østrøm,Breum,Alstrup..
    Kom lige til at kontrollere alderen og Robin Østrøm er faktisk tre uger yngre end Obbekjær

    Leave a comment:


  • Chuck
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

    Jeg kan ikke se hvad hans kompetencer er, andet end, at han er høj. Hvad er det han skal kunne bidrage med, når han får mere rutine?
    Bulletiner fra U19 går på placeringsevne og overblik ... og så skal man lige sætte det ift hans alder, og han fylder altså først 18 år om seks dage

    Sidste sommer mod Otterup, var han vist liiige fyldt 17

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Jeg vil også mene at flere af jer dømmer hurtigt, både positivt og negativt :).
    Præcis... det går nemlig begge veje!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg tror også det er "let" for de fleste at konkludere at Østrøms potentiale er bedre end Obbekjærs, alene ud fra de minutter han har fået på det seneste.Det betyder selvf. ikke at Obbekjær ingen fremtid har i Odense, kun at han pt. ikke er på samme niveau som Østrøm i en direkte sammenligning.
    Ud fra hvad jeg har set så er den let.. Så er Østrøm et større talent med større salgspotentiale.
    Men Selvfølgelig har Obbekjær en fremtid i Odense. Han er jo en super god spiller og stadig under udvikling

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Østrøm er langt fra så tung som Obbekjær og har meget bedre teknik. Mere atletisk. Og har vist evner på 4 forskellige pladser allerede.
    Syntes han er en klasse over Obbkjær med det jeg har set
    Jeg tror også det er "let" for de fleste at konkludere at Østrøms potentiale er bedre end Obbekjærs, alene ud fra de minutter han har fået på det seneste.Det betyder selvf. ikke at Obbekjær ingen fremtid har i Odense, kun at han pt. ikke er på samme niveau som Østrøm i en direkte sammenligning.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Men der skal så tilgengæld ikke mange dårlige præstationer til fra Obbekjærs sider før han ryger af igen, vi har jo både Østrøm, Vestergaard og Teitur (selvom han lige er blevet udlejet til Middelfart) stående i kulissen, vi må bare glæde os over at vi har SÅ mange lovende forsvarspillere til rådighed, som har lukket ganske få mål ind i u19.
    Vestergaard har ikke spillet meget de sidste par år pga 2 grimme skader. Så lad os se i hvilken tilstand han kommer tilbage. Jeg krydser fingre

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Men der skal så tilgengæld ikke mange dårlige præstationer til fra Obbekjærs sider før han ryger af igen, vi har jo både Østrøm, Vestergaard og Teitur (selvom han lige er blevet udlejet til Middelfart) stående i kulissen, vi må bare glæde os over at vi har SÅ mange lovende forsvarspillere til rådighed, som har lukket ganske få mål ind i u19.

    Leave a comment:

Working...
X