Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Well... de første to billeder OB poster på Facebook af spillere, der er klar til at kæmpe for tre point i morgen er Kasper Larsen og Jebali... hmm

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
      Well... de første to billeder OB poster på Facebook af spillere, der er klar til at kæmpe for tre point i morgen er Kasper Larsen og Jebali... hmm
      Nu tabte vi jo lidt stort sidst, så tænker vi har Jebali i baghånden til en indskiftning, så vi kan minimere skaderne til at blive taberdømt med 0-3

      Bortset fra det, så positivt hvis Kasper snart kan spille igen.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

        Nu tabte vi jo lidt stort sidst, så tænker vi har Jebali i baghånden til en indskiftning, så vi kan minimere skaderne til at blive taberdømt med 0-3

        Bortset fra det, så positivt hvis Kasper snart kan spille igen.
        Jebali har karantæne mod Silkeborg.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

          Med de mange unge folk i truppen, tror jeg det er vigtigt at gå hårdt efter at holde momentum. Et nederlag tager de unge typisk lidt hårdere, hvor imod de kan få vinger til de næste kampe, hvis de får en succesoplevelse.

          Nu er vi efterhånden også nede på så få kampe tilbage, at det med at hvile spillere giver mindre og mindre mening. Selvfølgelig skal der roteres lidt, og der skal ikke tages chancer i disse gratis kampe med spillere, der ikke er helt tilbage fra skade. Men de spillere som er i form og har spillet en del her efter corona er jeg ikke så bekymret for i forhold til om de kan klare 3-4 kampe mere.
          Synes det er vigtigt vi hiver alle procenter ud af spillerne. De her knald eller fald-kampe er generelt lidt hårdere at spille end en almindelig kamp i indledende runde, da resultatet i den enkelte kamp kan være så fatal. Derfor synes jeg det vil være dumt at bringe folk som Tverskov og Frø i en ligegyldig kamp inden potentielt 5 super vigtige. Spillerne har haft et tæt program, så de skal i min bog have den gratis hvile de kan få, for at optimere os til playoff-kampene.
          Jeg tror i øvrigt ikke det vil røre de unge spillere en tøddel, hvis vi skulle gå hen og tabe. De er lige blevet danmarksmestre, det lever de formentlig højt på i nogen tid.

          Comment


            #20
            Hvornår melder de ud angående truppen til i morgen?

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Synes det er vigtigt vi hiver alle procenter ud af spillerne. De her knald eller fald-kampe er generelt lidt hårdere at spille end en almindelig kamp i indledende runde, da resultatet i den enkelte kamp kan være så fatal. Derfor synes jeg det vil være dumt at bringe folk som Tverskov og Frø i en ligegyldig kamp inden potentielt 5 super vigtige. Spillerne har haft et tæt program, så de skal i min bog have den gratis hvile de kan få, for at optimere os til playoff-kampene.
              Jeg tror i øvrigt ikke det vil røre de unge spillere en tøddel, hvis vi skulle gå hen og tabe. De er lige blevet danmarksmestre, det lever de formentlig højt på i nogen tid.
              God pointe. Vi så selvfølgelig også, hvordan hele holdet rejste sig efter Silkeborg.

              Comment


                #22
                SIF har Hedvall på mål i morgen. Hvis han viser samme niveau som i starten af sæsonen, skal vi stort set bare ramme målet for at score. Men han har måske også godt af, at der ikke længere er noget pres på

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                  SIF har Hedvall på mål i morgen. Hvis han viser samme niveau som i starten af sæsonen, skal vi stort set bare ramme målet for at score. Men han har måske også godt af, at der ikke længere er noget pres på
                  De har vist også meldt ud, at Romo forlader klubben når sæsonen er ovre.

                  Comment


                    #24
                    SF mener at OB stiller med Klynge og Østrøm fra start i morgen

                    https://fyens.dk/artikel/sport-fyn-m...n-ryster-posen

                    Comment


                      #25
                      Jeg har en billet til Richard Møller tribunen imorgen, jeg ikke får brugt alligevel, hvis nogen har interesse?

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Brix Se indlæg
                        Jeg har en billet til Richard Møller tribunen imorgen, jeg ikke får brugt alligevel, hvis nogen har interesse?
                        Den napper jeg gerne :)

                        Comment


                          #27
                          Nu når han står til at starte inde i aften, er der så en venlig sjæl der har set noget u19, der vil fortælle hvad Klynges kompetencer og styrker er som spiller? Har kun set ham i de få indhop i superligaen og selvom det har set lovende ud, så har det været lidt svært at danne sig et indtryk på så få minutter.

                          Comment


                            #28
                            Jeg glæder mig pludseligt rigtig meget til aftenens kamp. Fedt at give så mange af de unge chancen for at få en pejling om deres niveau.

                            Comment


                              #29
                              Fuck jeg elsker truppen til i aften. Om det er skader der gør det er underordnet. Jeg glæder mig så meget til kampen
                              Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                              Comment


                                #30
                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/truppe...-silkeborg-if/

                                Comment

                                Working...
                                X