Well... de første to billeder OB poster på Facebook af spillere, der er klar til at kæmpe for tre point i morgen er Kasper Larsen og Jebali... hmm
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-SIF
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlægWell... de første to billeder OB poster på Facebook af spillere, der er klar til at kæmpe for tre point i morgen er Kasper Larsen og Jebali... hmm
Bortset fra det, så positivt hvis Kasper snart kan spille igen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Nu tabte vi jo lidt stort sidst, så tænker vi har Jebali i baghånden til en indskiftning, så vi kan minimere skaderne til at blive taberdømt med 0-3
Bortset fra det, så positivt hvis Kasper snart kan spille igen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
Med de mange unge folk i truppen, tror jeg det er vigtigt at gå hårdt efter at holde momentum. Et nederlag tager de unge typisk lidt hårdere, hvor imod de kan få vinger til de næste kampe, hvis de får en succesoplevelse.
Nu er vi efterhånden også nede på så få kampe tilbage, at det med at hvile spillere giver mindre og mindre mening. Selvfølgelig skal der roteres lidt, og der skal ikke tages chancer i disse gratis kampe med spillere, der ikke er helt tilbage fra skade. Men de spillere som er i form og har spillet en del her efter corona er jeg ikke så bekymret for i forhold til om de kan klare 3-4 kampe mere.
Jeg tror i øvrigt ikke det vil røre de unge spillere en tøddel, hvis vi skulle gå hen og tabe. De er lige blevet danmarksmestre, det lever de formentlig højt på i nogen tid.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Synes det er vigtigt vi hiver alle procenter ud af spillerne. De her knald eller fald-kampe er generelt lidt hårdere at spille end en almindelig kamp i indledende runde, da resultatet i den enkelte kamp kan være så fatal. Derfor synes jeg det vil være dumt at bringe folk som Tverskov og Frø i en ligegyldig kamp inden potentielt 5 super vigtige. Spillerne har haft et tæt program, så de skal i min bog have den gratis hvile de kan få, for at optimere os til playoff-kampene.
Jeg tror i øvrigt ikke det vil røre de unge spillere en tøddel, hvis vi skulle gå hen og tabe. De er lige blevet danmarksmestre, det lever de formentlig højt på i nogen tid.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægSIF har Hedvall på mål i morgen. Hvis han viser samme niveau som i starten af sæsonen, skal vi stort set bare ramme målet for at score. Men han har måske også godt af, at der ikke længere er noget pres på
Comment
-
SF mener at OB stiller med Klynge og Østrøm fra start i morgen
https://fyens.dk/artikel/sport-fyn-m...n-ryster-posen
Comment
-
Nu når han står til at starte inde i aften, er der så en venlig sjæl der har set noget u19, der vil fortælle hvad Klynges kompetencer og styrker er som spiller? Har kun set ham i de få indhop i superligaen og selvom det har set lovende ud, så har det været lidt svært at danne sig et indtryk på så få minutter.
Comment
Comment