Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd SDJ-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

    Jeg får totalt deja-vu til de mange halvgode perioder under Kent i nedrykningspuljerne, hvor ledelsen fuldstændigt overvurderede præstationerne, og følte det nok var rigeligt til at at klare sig godt i næste sæson, med den forudsigelige nedtur til følge. Jeg tror desværre at de to "flotte" sejre over et Lyngby hold i frit fald, bliver oversat til en pragtpræstation og vidne om et hold der er klar til top-6. Så bliver der forlænget med hele trænerteamet, indkøbt nogle 2. rangs spillere eller lottokuponer fra Qatar, og så står vi næste år igen igen i bund-6.

    Men hey, jeg elsker øllene på stadion, og synes det er hyggeligt at mødes med mine kammerater, det der fodbold tjaa, forventer intet længere alligevel.
    Det interview som Canal9 har lagt op på Facebook i dag fra SE-kampen med Michael Hemmingsen, lugter desværre rigtig meget af ovenstående.

    Hvis de oprigtigt tror, at vores nuværende trup har niveau til at klemme sig i top6 fordi vi har slået Lyngby 2 gange, så bliver jeg da bekymret. Det MÅ være spil for galleriet, og han kan jo heller ikke stå på TV og fortælle at han synes holdet mangler det ene og det andet. Udadtil skal han jo vise truppen tillid, men jeg er sikker på, at der i kulissen bliver arbejdet på nogle ting. Og det skal være både ind og ud.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

      Det interview som Canal9 har lagt op på Facebook i dag fra SE-kampen med Michael Hemmingsen, lugter desværre rigtig meget af ovenstående.

      Hvis de oprigtigt tror, at vores nuværende trup har niveau til at klemme sig i top6 fordi vi har slået Lyngby 2 gange, så bliver jeg da bekymret. Det MÅ være spil for galleriet, og han kan jo heller ikke stå på TV og fortælle at han synes holdet mangler det ene og det andet. Udadtil skal han jo vise truppen tillid, men jeg er sikker på, at der i kulissen bliver arbejdet på nogle ting. Og det skal være både ind og ud.
      Var jo let at sige, at vi evaluere truppen og setuppet i løbet af de kommende kampe. Vi er en ambitiøs klub, og vil løbende forbedre os på og uden for banen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

        Hvilke parametre er det? det lyder utroligt fluffy i mine ører. Det er meget svært for mig at se i nogle stats, at vi er specielt godt kørende.
        Expected Goals for vs. against
        Expected points
        Table of luck
        Antal store chancer imod
        ...

        Der er nogle forskellige parametre som især Benjamin Leander nørder meget. Jeg har ikke selv set tallene, så derfor bliver det, men OB er i flere omgange blevet kaldt det mest underpræsterende hold.
        Her skal det forståes som det hold får mindst som fortjent.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

          Det interview som Canal9 har lagt op på Facebook i dag fra SE-kampen med Michael Hemmingsen, lugter desværre rigtig meget af ovenstående.

          Hvis de oprigtigt tror, at vores nuværende trup har niveau til at klemme sig i top6 fordi vi har slået Lyngby 2 gange, så bliver jeg da bekymret. Det MÅ være spil for galleriet, og han kan jo heller ikke stå på TV og fortælle at han synes holdet mangler det ene og det andet. Udadtil skal han jo vise truppen tillid, men jeg er sikker på, at der i kulissen bliver arbejdet på nogle ting. Og det skal være både ind og ud.
          Så du mener ikke han vil være mere troværdig hvis han sagde at de vil sætte sig sammen og evaluere på truppen i forhold til den missede målsætning og derfra kigge på hvor truppen kan forstærkes?

          Jeg er oprigtig træt at først JH og nu MH står og demonstrer deres manglende evner ud i at kommunikere, og måden de forsøger at male et rosenrødt billede af en trup som gentagne gange har bevist at der mangler kvalitet. Det giver enten et billede af trænerne ikke er gode nok eller det viser at de selv ingen indblik i det sportslige har når de står og prøver at sælge den trup som de selv har ansvaret for sammensætningen af som værende en top 6 trup.
          Hvad forestiller de sig vi fans skal tro? for jeg tænker da ikke de vil have vi skal regne dem som værende utroværdige?
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Så du mener ikke han vil være mere troværdig hvis han sagde at de vil sætte sig sammen og evaluere på truppen i forhold til den missede målsætning og derfra kigge på hvor truppen kan forstærkes?

            Jeg er oprigtig træt at først JH og nu MH står og demonstrer deres manglende evner ud i at kommunikere, og måden de forsøger at male et rosenrødt billede af en trup som gentagne gange har bevist at der mangler kvalitet. Det giver enten et billede af trænerne ikke er gode nok eller det viser at de selv ingen indblik i det sportslige har når de står og prøver at sælge den trup som de selv har ansvaret for sammensætningen af som værende en top 6 trup.
            Hvad forestiller de sig vi fans skal tro? for jeg tænker da ikke de vil have vi skal regne dem som værende utroværdige?
            Lige præcis. Selvfølgelig skal han ikke stå at sige at alt er lort og truppen er 20% dårligere efter Kadrii er smuttet. Men der er bare flere og andre måder at kommunikere på ud til fans. Og de gør det bare ikke særlig godt.
            Det var mig en gåde at ingen gik NT(i SFÅ) eller MH rigtig på klingen og fik dem til at forklare i detaljer hvad der gjorde at de mente vi var blevet forstærket i vinters.

            Altså spørge spørgsmål som:
            Når du siger i kommer forstærket ud af vinduet. Kan du så forklare hvordan i ser at Hyllegaard der kommer fra 2. Div skal erstatte stjernen Kadrii og Mart Lieder erstatte AK Jacobsen som alle jo kan se er en fantastisk angriber og i selv mener er bedste mand til træning hver dag. Kan du forklare hvordan man samlet får det til at komme styrket ud?
            For Kasper Larsen er vel et lige over bytte for Leeuwin og Aron fra den norske 2.bedste række kan vel næppe styrken truppen mere end Greve og Eskesen gjorde tilsammen. Er det Jørgen Skjelvik tilgangen der får det hele til at tippe?
            Kan du fortælle lidt om tankerne bag at vi skulle stå stærkere nu end før jul? Når man ser på det med jeres briller


            Det syntes jeg er sobert og sagligt. Jeg er som sådan ikke modstander af at man solgte Kadrii. 12 mill i kassen og Kadrii fortjente at komme ud og lave boksen et sted. Sådan skal det også være i OB. Er man god nok skal man afsted

            Comment

            Working...
            X