Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede Max Fenger tråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

    Og så vælger man også at påtage sig rollen som klubben der sælger alt til halv pris. Så kommer man aldrig videre.
    Bestemt ikke enig.

    Det drejer sig jo netop om at generere en masse millioner fra 1 spiller der gavner mange. At hæve bundniveauet på hvad man sælger sine spillere til. Og det føler jeg også at man gør(eller prøver på)

    Søndergaard blev solgt til 3,75 mill for et par år siden og nu har vi næste sammenlignlige målmand på vej i Alstrup. Han kunne have været solgt mange gange til den pris og man hører om priser på ham der er 3-4 gange så høje(hvad de forlanger)

    Grubbe blev solgt for 4-5 mill. Obbekjær var til prøvetræning i England men man kunne åbenbart ikke blive enige om en pris med OB. Nok fordi at man har skruet op for blusset her også

    Mathias Jørgensen blev solgt for 15 mill og nu snakker man om 20 mill for Fenger. Så her prøver man også at skrue lidt hele tiden og henvise til hvad man solgte for sidst

    Rom blev ikke bygget på 1 dag og det tager tid at få prisen op på et fornuftigt niveau. 20 mill for Fenger er bestemt ikke halv pris. Snart nærmere dobbelt op da vi sjældent får gode penge for vores superliga spillere

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Engstrøm vil have Fenger med til YL i håb om at komme længere og måske forøge hans værdi

      https://fyens.dk/artikel/u19-træner-...r-20-millioner

      20 mill skal han op at koste
      At bruge Max Fenger i YL lyder absolut ikke som nogen dum idé og måske kan denne tanke åbne op for at vi køber endnu en angriber til superligaholdet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Er det ikke uambitiøst at gå efter at sælge sine bedste ungdomsspillere før de viser sig frem for alvor og er 20
        mio ikke uambitiøst for en lovende angriber?

        Spiller han for fuld skrald i suppen i efteråret og får banken kasser ind kan han vel blive mere værd ad den vej... mon ikke Ajax og andre har ham skrevet op et sted for at se hvordan der performes i efteråret .. måske for gammel til Ajax ..
        vil jeg også mene - alene det at begynde at sætte tal på (og så relativt lavt) så er niveauet for forhandlingerne jo lagt. Nu er hans kontrakt ikke alt for lang så det er klart at et salg vil være noget der skal overvejes allerede desværre - men få da lige nogle flere mål ud af ham, og se om ikke der kan smides yderligere et par år på hans kontrakt

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

          At bruge Max Fenger i YL lyder absolut ikke som nogen dum idé og måske kan denne tanke åbne op for at vi køber endnu en angriber til superligaholdet.
          Tænker du ikke at vi har nok i 6 mand til 2 pladser selvom Fenger skal spille lidt YL måske?. Nissen skal måske også.
          Så har vi stadig 4 angribere til rådighed. Jeg tror det går

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

            vil jeg også mene - alene det at begynde at sætte tal på (og så relativt lavt) så er niveauet for forhandlingerne jo lagt. Nu er hans kontrakt ikke alt for lang så det er klart at et salg vil være noget der skal overvejes allerede desværre - men få da lige nogle flere mål ud af ham, og se om ikke der kan smides yderligere et par år på hans kontrakt
            Syntes du virkelig at 20 mill er lavt sat? Jeg syntes klart at barren er hævet ift hvad vi plejer at se i OB

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Tænker du ikke at vi har nok i 6 mand til 2 pladser selvom Fenger skal spille lidt YL måske?. Nissen skal måske også.
              Så har vi stadig 4 angribere til rådighed. Jeg tror det går
              Du har sådan set ret. Problemet er at kvaliteten næppe er høj nok. Men vi kan da håbe at Hylle, Sander, Jebali og Lider overrasker.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Du har sådan set ret. Problemet er at kvaliteten næppe er høj nok. Men vi kan da håbe at Hylle, Sander, Jebali og Lider overrasker.
                Ekstra kvalitet i angrebet er da altid velkommen. Men jeg syntes altså at netop lige i angrebet er vi god dækket ind og kunne godt nærme os Top 6 kvalitet. Mest pga vi har mange og forskellige strenge at spille på.
                Så hvis Lieder snart er klar har vi rigeligt med angribere til de opgaver der venter i næste sæson

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Syntes du virkelig at 20 mill er lavt sat? Jeg syntes klart at barren er hævet ift hvad vi plejer at se i OB
                  Det ville vel være det næstdyreste salg i klubbens historie, så på den måde er det i hvert fald relativt højt. Kom der en klub og bød 20 mill i dag, er jeg da også ret sikker på, at vi ville acceptere med det samme. Men derfor kan jeg nu godt håbe, at vi får ham at se i klubbens trøje i hvert fald et par sæsoner og med et solidt antal mål for os inden han skal videre.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Ekstra kvalitet i angrebet er da altid velkommen. Men jeg syntes altså at netop lige i angrebet er vi god dækket ind og kunne godt nærme os Top 6 kvalitet. Mest pga vi har mange og forskellige strenge at spille på.
                    Så hvis Lieder snart er klar har vi rigeligt med angribere til de opgaver der venter i næste sæson
                    Enig, vi har mange strenge at spille på i angrebet og for en gangs skyld nogle ret forskellige typer, der har tydelige (og forskellige) spidskompetencer. Det store spørgsmål er for mig om Jebali kan holde sig skadesfri og endelig kan finde et stabilt højt niveau og få lagt nogle mål på. At han har evnerne til det er jeg slet ikke i tvivl om, men det skal gerne snart til at udmønte sig i noget mere.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Enig, vi har mange strenge at spille på i angrebet og for en gangs skyld nogle ret forskellige typer, der har tydelige (og forskellige) spidskompetencer. Det store spørgsmål er for mig om Jebali kan holde sig skadesfri og endelig kan finde et stabilt højt niveau og få lagt nogle mål på. At han har evnerne til det er jeg slet ikke i tvivl om, men det skal gerne snart til at udmønte sig i noget mere.
                      Jeg er også enig så længe Max bliver. Jeg håber han er første angriber. De øvrige skal til at score, og bortset fra Jebali er de afhængige af medspillerne og Jebali har ikke endnu været en topscorer type.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Syntes du virkelig at 20 mill er lavt sat? Jeg syntes klart at barren er hævet ift hvad vi plejer at se i OB
                        baseret på hvor lidt han faktisk har spillet på 1 holdet så nej. Omvendt syntes jeg det vi har set fra ham ser utroligt spændende ud, og det kunne meget vel kaste rigtigt mange kampe og mål af sig.

                        - Men så er der selvfølgelig kontrakt længden der skal tages i betragtning - og hvis han selv bare vil udenlands hurtigst muligt så er det endnu en faktor der skal med i ligningen.

                        Tror mest af alt mit problem er at man melde et prisniveau ud fra start af - det sætter ligesom barren, der kommer jo ikke nogen og byder 25 eller 30 hvis der er meldt 20 ud.
                        - ikke at det kan sammenlignes 1:1 men se hvad ståle melder ud efter falks flotte indsats den anden dag - og efter alle vil have ham sendt til udlandet. - han er ikke til salg lyder udmeldingen, det passer naturligvis ikke - til den rigtige pris er alt til salg

                        Comment


                          Hvis vi kan få 20 mio kroner for Max Fenger skal vi bare sælge.

                          jeg tror på knægten, men som hans kontrakt forhandlinger er forløbet er der 2 plausible scenarier jeg begge frygter.

                          1. han slår til i næste sæson, scorer 10-15 mål og er et kæmpe salgsemner, med et år tilbage af kontrakten, sælger vi ham for billigt, da han selv kan mærke han skal videre for at lægge på. Alternativt laver vi en ‘OB’ og han smutter gratis efter en rædderlig 2. Sæson hvor han er tvunget til at blive i klubben pga kontraktforhandlinger i hårknude og uenighed om
                          pris.

                          2. Max Fengers niveau daler, han slår ikke til, og vi forlænger, men i sidste ende bliver han aldrig den guldgås vi håbede, og han smutter gratis til sønderjydske eller Randers, hvor han får en ok karriere som superliga spillere for bund/midterhold.

                          Kan vi få 20 Millioner for ham nu, så er det bedre end ovenstående.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                            Hvis vi kan få 20 mio kroner for Max Fenger skal vi bare sælge.

                            jeg tror på knægten, men som hans kontrakt forhandlinger er forløbet er der 2 plausible scenarier jeg begge frygter.

                            1. han slår til i næste sæson, scorer 10-15 mål og er et kæmpe salgsemner, med et år tilbage af kontrakten, sælger vi ham for billigt, da han selv kan mærke han skal videre for at lægge på. Alternativt laver vi en ‘OB’ og han smutter gratis efter en rædderlig 2. Sæson hvor han er tvunget til at blive i klubben pga kontraktforhandlinger i hårknude og uenighed om
                            pris.

                            2. Max Fengers niveau daler, han slår ikke til, og vi forlænger, men i sidste ende bliver han aldrig den guldgås vi håbede, og han smutter gratis til sønderjydske eller Randers, hvor han får en ok karriere som superliga spillere for bund/midterhold.

                            Kan vi få 20 Millioner for ham nu, så er det bedre end ovenstående.
                            Præcis. I mange tilfælde er det bedre med 20 fugle i hånden en 25 på taget.
                            Hvis vi skal være ærlige omkring Fenger så har han jo ingen vilde spidskompetencer som gør han vildt interessant. Han er jo ikke et åbenlyst talent som Mathias Jørgensen var pga fart eller Zohores fysik. Han har bare lidt af det hele, vilje og en dejlig målnæse.

                            Fik OB et bud på 15 mill ville man også overveje det.

                            Comment


                              Fenger har jo også mest spillet mod de dårligste hold i ligaen. Dét skal man huske. Man kan fodre svin med unge angribere, der brændte ud efter én god halvsæson.

                              Den korte kontrakt er derfor noget af et sats for den unge herre. En treårig forlængelse ville give ro - for klubben og Fenger. Det er højt spil af agenten, og Fenger er jo ikke uden egen fri vilje, så han har vel været med på den, trods de lidt undvigende meldinger om at han ikke selv har været meget inde over.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Det ville vel være det næstdyreste salg i klubbens historie, så på den måde er det i hvert fald relativt højt. Kom der en klub og bød 20 mill i dag, er jeg da også ret sikker på, at vi ville acceptere med det samme. Men derfor kan jeg nu godt håbe, at vi får ham at se i klubbens trøje i hvert fald et par sæsoner og med et solidt antal mål for os inden han skal videre.
                                Det vil da overhovedet ikke være det næstdyreste salg i klubbens historie, det er jo ikke AGF det her.

                                Fall 40 mil.
                                Per P 25 mil.
                                Jesper C 25 mil.
                                Borring 21 mil.

                                Comment

                                Working...
                                X