Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Den samlede Max Fenger tråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Den samlede Max Fenger tråd

    MH frygter ikke for Fengers fremtid i OB på trods af at hans kontrakt udløber om 1 år

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...man-det-med-ro

    #2
    Hele BT artiklen her

    https://www.bt.dk/fodbold/superliga-...en-stress-i-ob

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      MH frygter ikke for Fengers fremtid i OB på trods af at hans kontrakt udløber om 1 år

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...man-det-med-ro
      MH Skulle ikke snakke men forlængre kontrakten med ham. Max er langt mere end en "Wunderkind": han er en ung mand med den absolut bedste indstilling som tiltræder som 18årig i en nødsituation og præsterer rigtigt, rigtigt god på førsteholdniveau. Ud over talent, indstilling og arbejdsraseri må man sætte pris på hvordan han griber situationen op i en krisesituation af klubben. Det viser mentalt styrke på er særligt niveau.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        MH Skulle ikke snakke men forlængre kontrakten med ham. Max er langt mere end en "Wunderkind": han er en ung mand med den absolut bedste indstilling som tiltræder som 18årig i en nødsituation og præsterer rigtigt, rigtigt god på førsteholdniveau. Ud over talent, indstilling og arbejdsraseri må man sætte pris på hvordan han griber situationen op i en krisesituation af klubben. Det viser mentalt styrke på er særligt niveau.
        Præcis. Tror 1000 gange mere på ham end på Hyllegaard. Så få nu bare lavet den 4-5 årige med Fenger, Østrøm og Breum.
        Klynge vil jeg gerne se lidt mere fra inden jeg kan bedømme ham helt.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Præcis. Tror 1000 gange mere på ham end på Hyllegaard. Så få nu bare lavet den 4-5 årige med Fenger, Østrøm og Breum.
          Klynge vil jeg gerne se lidt mere fra inden jeg kan bedømme ham helt.
          Ja det virker lidt som succesen er kommet bag på alle i klubben når han kun fik en etårig aftale. Han har som beskrevet tidligere en fantastisk mentalitet og indstilling, og det burde være guf for enhver træner og sportschef. Specielt når det er krydret med en stærk fysik og en evne til at være der hvor det gør ondt på mange forsvar. Giv ham endelig en lang aftale og en bunke tillid når der kommer perioder med kampe hvor tingene ikke lykkes for ham.

          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #6
            Med det vi har set fra Fenger indtil videre, giver det i min verden ikke nogen mening at vente længere med en forlængelse. Hvis han fortsætter med at lægge på, kan han hurtigt bliver interessant for andre klubber, og eftersom han jo ikke er decideret OB'er, men sjællænder, tror jeg ikke han som sådan har et specielt tilhørsforhold til OB og Odense, der kunne være tungen på vægtskålen ift at blive. Med hans formentlig relativt lave løn, kan jeg ikke forestille mig en bliver en økonomisk byrde, såfremt man tilbyder ham yderligere 3 år.

            Var jeg MH, var jeg allerede i dialog med hans agent.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Med det vi har set fra Fenger indtil videre, giver det i min verden ikke nogen mening at vente længere med en forlængelse. Hvis han fortsætter med at lægge på, kan han hurtigt bliver interessant for andre klubber, og eftersom han jo ikke er decideret OB'er, men sjællænder, tror jeg ikke han som sådan har et specielt tilhørsforhold til OB og Odense, der kunne være tungen på vægtskålen ift at blive. Med hans formentlig relativt lave løn, kan jeg ikke forestille mig en bliver en økonomisk byrde, såfremt man tilbyder ham yderligere 3 år.

              Var jeg MH, var jeg allerede i dialog med hans agent.
              https://www.bt.dk/fodbold/transfervi...obs-unge-komet Så er det nu Hemmingsen. Nu ikke lige så trøv, som din forgænger
              Last edited by sinus; 24-06-2020, 15:49.
              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

              Comment


                #8
                Er det overhovedet tilladt at henvende sig på den måde allerede for andre klubber...

                Comment


                  #9
                  Tja, den havde vel været nemmere at forlænge for en måned siden....... hans første kamp i Århus viste os alle hvad han kan, i ådalen har de øjne på ham hver eneste dag, igen bruger de røven når de kigger. Det kan undre der ikke er lavet kontrakt for længst......

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg
                    Er det overhovedet tilladt at henvende sig på den måde allerede for andre klubber...
                    Det er ikke tilladt at henvende sig direkte til spilleren nej, men det er fuldstændigt gængst i fodbold, at man kontakter en spillers agent, og at agenten så hører spilleren ad, om han kunne være interesseret i at skifte til den pågældende klub. Det ville jo potentielt være et enormt spild af tid for klubberne, hvis de skulle forhandle frem og tilbage om en pris på en spiller for så at finde ud af, at spilleren ikke har den fjerneste interesse i at skifte til den klub der har fået et bud accepteret.

                    Jeg tænker det er sandsynligt, at både Brøndby og FCN kunne være interesseret i at hente Fenger gratis, og hvis jeg var Fenger ville jeg nok også være fristet til at vente og se, hvor meget spilletid jeg får i næste sæson, når Sabbi kommer til og Jebali og Lieder er tilbage, før jeg skriver en lang kontrakt med OB. I og med der ikke er nævnt nogen navngiven klub kunne det sagtens også være Fengers agent der bevidst spreder et mere eller mindre falsk rygte lige op til de kontraktforhandlinger de åbenlyst skal til at have.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                      Tja, den havde vel været nemmere at forlænge for en måned siden....... hans første kamp i Århus viste os alle hvad han kan, i ådalen har de øjne på ham hver eneste dag, igen bruger de røven når de kigger. Det kan undre der ikke er lavet kontrakt for længst......
                      At Fenger fik en så kort kontrakt for 1½ måned siden er nok også et godt argument for, at vi alle lige skal holde vores forventninger til ham på et retfærdigt niveau. Hvis han havde været et åbenlyst kæmpetalent havde man selvfølgelig udstyret ham med en længere kontrakt. Det tager overhovedet ikke noget fra de rigtigt flotte præstationer Fenger har leveret indtil nu, men måske skal man lige suge lidt luft ind før man gør ham til vores nye topangriber.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        At Fenger fik en så kort kontrakt for 1½ måned siden er nok også et godt argument for, at vi alle lige skal holde vores forventninger til ham på et retfærdigt niveau. Hvis han havde været et åbenlyst kæmpetalent havde man selvfølgelig udstyret ham med en længere kontrakt. Det tager overhovedet ikke noget fra de rigtigt flotte præstationer Fenger har leveret indtil nu, men måske skal man lige suge lidt luft ind før man gør ham til vores nye topangriber.
                        Jeg er ikke et sekund i tvivl om at han vil blive et salg i 15 mio-klassen, klart han skal lægge på, og det vil han komme til. Han skal bare spille kampe, han vil blive bedre og bedre, modsat nogle af de indkøbte, som ikke løfter sig, tværtimod. Jeg ville spille 4-4-1-1 med ham fremme og Frøkær i en fri hængende rolle. Sabbi på den ene side og Jebali på den anden side. Aron og Tverskov på midten.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          At Fenger fik en så kort kontrakt for 1½ måned siden er nok også et godt argument for, at vi alle lige skal holde vores forventninger til ham på et retfærdigt niveau. Hvis han havde været et åbenlyst kæmpetalent havde man selvfølgelig udstyret ham med en længere kontrakt. Det tager overhovedet ikke noget fra de rigtigt flotte præstationer Fenger har leveret indtil nu, men måske skal man lige suge lidt luft ind før man gør ham til vores nye topangriber.
                          Har set Fenger kun to gange spille med U19 og selvom det er kun et lille grundlag for bedømmelsen så må alligevel siger var lidt overrasket og skuffet at han fik kun ét år kontrakt.. Det var virkeligt lovende hvad han viste der.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            At Fenger fik en så kort kontrakt for 1½ måned siden er nok også et godt argument for, at vi alle lige skal holde vores forventninger til ham på et retfærdigt niveau. Hvis han havde været et åbenlyst kæmpetalent havde man selvfølgelig udstyret ham med en længere kontrakt. Det tager overhovedet ikke noget fra de rigtigt flotte præstationer Fenger har leveret indtil nu, men måske skal man lige suge lidt luft ind før man gør ham til vores nye topangriber.
                            Meget enig, og så håber jeg at fans og klubben, OB, evner at udvise tålmodighed med ham og de andre talenter, og ligge en plan.
                            Hvis man skal se lidt på evigt irriterende FCN, så får deres talenter rigtig lang snor.
                            Både Damsgaard og Kofoed har spiller en del dårlige og ligegyldige kampe uden slutprodukt. Det samme var tilfældet med Marcondes, og der er sikkert flere.

                            Tænker at vi forlænger Fengers kontrakt inden vi afslutter sæsonen.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg

                              Meget enig, og så håber jeg at fans og klubben, OB, evner at udvise tålmodighed med ham og de andre talenter, og ligge en plan.
                              Hvis man skal se lidt på evigt irriterende FCN, så får deres talenter rigtig lang snor.
                              Både Damsgaard og Kofoed har spiller en del dårlige og ligegyldige kampe uden slutprodukt. Det samme var tilfældet med Marcondes, og der er sikkert flere.

                              Tænker at vi forlænger Fengers kontrakt inden vi afslutter sæsonen.
                              Ja det er jo nok i gode hænder hos MH, som vel også var den OB person, der for 1,5 måned siden udstyrede MF med en kun 1 årig kontrakt.
                              mvh pnl

                              Comment

                              Working...
                              X