Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: AGF - OB 5. maj 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    At vi spillede dårligt - Mon ikke nervøsiteten har haft 99,95% indflydelse på spillet igår - havde vi fået et hurtigt mål var det helt anderledes..

    Kampen er godkendt.. Jeg tror stadig på det ..

    AGF spillede faktisk fint, havde den 12. mand og havde fået at vide de skulle dø med støvlerne på, det gjaldt alt for dem, denne kamp.
    Vi stod imod - var selv nervøse - fik scoret en pind og kunne have lukket til 2-0..
    Ja, hvis der var sket noget helt andet, så havde det set helt anderledes ud...
    Vi har så åbenbart været nervøse i størsteparten af sæsonens kampe :)....hvad er det helt præcist ved Troels`s ageren, der får dig til at tro på at han skal fortsætte...
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
      Jeg troede egentlig, vi var ret gode til at brokke os over spillerne herinde. Men vi må vist hellere forbedre os på den front, hvis vi skal følge med GF-fans.

      Tjek lige, hvad en AGF-fan skriver om Jesper Lange på www.gf-forum.dk

      "Jesper Lange, din uduelige lille fiskersnude! Du får fanden flå og fløjte mig lov at betale den nedrykning ud af din egen lomme, dit uduelige skrog! Hold nu kæft, hvor er det elendigt! Som et minimum skal du sguda ramme æsken! Forbandede fedtøre!"
      GF'erne er naturligvis mega frustrerede efter 8 nederlag i træk og en sidsteplads nu hvor det hele spidser til. Situationen er virkelig skidt for dem og en nedrykning er dyr og et kæmpe skridt tilbage. Jeg kan sgu godt følge den afmagt og frustration som mange Århusianere føler og jeg glæder mig i dag over at vi med sejren kom et kæmpe skridt hen imod at skulle spille Superliga næste sæson igen. Det er så vigtigt!.

      Comment


        Håber larsen - Kadrii - falk får chancen fra start mod hestene!
        JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
        JM Barometer 1
        2 3 4 5 6 7 8 9 10

        Comment


          Entusiasten - kontinuitet må blive mit svar.. Mere forståelse for sine medspillere, mere forståelse for spilkoncept og så tror jeg at det vil gøre vi løber lidt ekstra for hinanden. Jeg håber - men er altså bare langt fra at smide håndklædet i ringen og prøve noget nyt. Jeg ser os stadig som igangværende med en meget lang process ..
          Det hårdt - pisse hårdt, men tror på det.. Hvor langtid jeg stadig gør må være uvist.. Men må indrømme at jeg nok er så forblindet af min kærlighed til OB at jeg bare kun kan tro på det...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
            GF'erne er naturligvis mega frustrerede efter 8 nederlag i træk og en sidsteplads nu hvor det hele spidser til. Situationen er virkelig skidt for dem og en nedrykning er dyr og et kæmpe skridt tilbage. Jeg kan sgu godt følge den afmagt og frustration som mange Århusianere føler og jeg glæder mig i dag over at vi med sejren kom et kæmpe skridt hen imod at skulle spille Superliga næste sæson igen. Det er så vigtigt!.
            Hvem havde vi ikke bandet langt væk hvis en af vores havde misset i den situation ... tror hverken Falk eller Kadrii havde fået pæne ord med på vejen hvis de havde misset den og vi lå under stregen ... tør slet ikke tænke på hvis det var Mos eller Bodul ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
              Entusiasten - kontinuitet må blive mit svar.. Mere forståelse for sine medspillere, mere forståelse for spilkoncept og så tror jeg at det vil gøre vi løber lidt ekstra for hinanden. Jeg håber - men er altså bare langt fra at smide håndklædet i ringen og prøve noget nyt. Jeg ser os stadig som igangværende med en meget lang process ..
              Det hårdt - pisse hårdt, men tror på det.. Hvor langtid jeg stadig gør må være uvist.. Men må indrømme at jeg nok er så forblindet af min kærlighed til OB at jeg bare kun kan tro på det...
              men der skal vel også være noget fremgang at spore - og det syntes jeg i den grad der mangler. Jeg har mistet troen på Troels og mener der skal nye kræfter til - selv om det så vil betyde vi skal starte forfra igen, men da det ser ud til vi overlever tror jeg også Troels får en sæson mere, en sæson mere af det samme....det er selvfølgelig også en form for kontinuitet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                men der skal vel også være noget fremgang at spore - og det syntes jeg i den grad der mangler. Jeg har mistet troen på Troels og mener der skal nye kræfter til - selv om det så vil betyde vi skal starte forfra igen, men da det ser ud til vi overlever tror jeg også Troels får en sæson mere, en sæson mere af det samme....det er selvfølgelig også en form for kontinuitet
                Hvem mener du kunne gøre det bedre end TB? Hvad kan vedkommende levere så meget bedre end TB at vi burde satse på ham? Hvor langt ville vedkommende være kommet med det nuværende hold, inkl skader og hvad der ellers har været af betingelser den tid TB har haft ansvaret?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                  Hvem mener du kunne gøre det bedre end TB? Hvad kan vedkommende levere så meget bedre end TB at vi burde satse på ham? Hvor langt ville vedkommende være kommet med det nuværende hold, inkl skader og hvad der ellers har været af betingelser den tid TB har haft ansvaret?
                  det vil jeg tro der er en hel der ville kunne....

                  og ja der er mange undskyldninger, truppen har været dårlig - og har stadig åbentlyse mangler, skader osv osv. syntes bare ikke den bliver ved med at holde....Troels har nu, minus 3 kampe haft ansvaret i 2 sæsonner, noget fremgang skal der altså være at sporer - jeg snakker jo ikke om drømmebold og mesterskaber - men at vi ser spor af den proces Troels selv har ævlet om så længe. Og det syntes jeg bare ikke vi gør - mentalt er vi ufatteligt lette at ryste, og jeg kan stadig ikke se hvad vores spilkoncept går ud på - ud over at gi' bolden til falk og så håbe han kan skabe noget....

                  Comment


                    Njaeh...
                    Jeg mener jo at kunne spore noget fremgang..

                    For det første er vi ikke nr 10.. Og der er stadig kampe endnu.
                    Momentvis bedre genpres - jeg kan tydeligt se hvor bedre vi er blevet til småspil (tikitaka) .. Bare se de seneste mål...
                    Vi er bedre til at erobre bolden på midten (momentvis) og vores backer går begge højt og presser (ja - også diarra).

                    Vi lukker færre mål ind på dødbolde og vores kontraspil er da blevet nogenlunde bedre med tiden.
                    Kan godt se spilkonceptet,
                    Men det er langt fra færdigt.. Tålmodighed skal satme til..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      det vil jeg tro der er en hel der ville kunne....

                      og ja der er mange undskyldninger, truppen har været dårlig - og har stadig åbentlyse mangler, skader osv osv. syntes bare ikke den bliver ved med at holde....Troels har nu, minus 3 kampe haft ansvaret i 2 sæsonner, noget fremgang skal der altså være at sporer - jeg snakker jo ikke om drømmebold og mesterskaber - men at vi ser spor af den proces Troels selv har ævlet om så længe. Og det syntes jeg bare ikke vi gør - mentalt er vi ufatteligt lette at ryste, og jeg kan stadig ikke se hvad vores spilkoncept går ud på - ud over at gi' bolden til falk og så håbe han kan skabe noget....
                      Vil du så ikke nævne et par stykker af dem, der kunne gøre det bedre. Hvad kunne de bidrage med som TB ikke kan, og hvor meget bedre tror du realistisk de ville kunne klare sig end TB?

                      Comment


                        Han skal helt sikkert ha næste sæson med. Hvis det er noget lort ved juletid, så må der noget nyt til.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                          Vil du så ikke nævne et par stykker af dem, der kunne gøre det bedre. Hvad kunne de bidrage med som TB ikke kan, og hvor meget bedre tror du realistisk de ville kunne klare sig end TB?
                          nu ophøjer du mig vidst til fodboldekspert - hvilket jeg på ingen måde er, jeg er fan og mandagstræner - og jeg er utilfreds med hvad troels har præsteret på 2 år - og det vil jeg have lov til at være.
                          Specifikke navne har jeg ikke men helt grundlæggende så syntes jeg der mangler noget soliditet - lidt Lars Olsen om man vil - der skal sgu være styr på defensiven og så bygges oven på derfra, og nej jeg ønsker mig ikke tilbage til LO tiden. Men vi har ikke noget at falde tilbage på - foran 2-0 skal man kunne køre en kamp hjem - det magter vi ikke, vi holder istedet helt op med at spille. Og på en dårlig dag - for dem kommer der selvfølgelig - skal man stadig kunne gå ud og fighte et resultat hjem en halvkedelig 0-0er....
                          Jeg tror ikke en ny træner, med den nuværende træner vil kunne komme så meget længere frem i feltet....måske en 5. plads - derefter begynder det at se vanskeligt ud. Men det er som sådan heller ikke placeringen jeg er efter - selv om den naturligvis vil blive bedre når spillet bliver bedre. Det er spillet på banen, det er mentaliteten der ikke ser ud til at være blevet ret meget bedre - gang på gang hører vi, eller ser selv at spillerne ikke var klar fra start - dette er ikke noget nyt og helt ærligt et sted der bør sættes ind.

                          Jeg er ikke i tvivl om at Troels får næste sæson med, vi har reddet røven, han har kontrakt endnu en sæson og der er ikke de store penge at gøre med....så vi hænger på ham. Og hvem ved det kan jo være det pludselig begynder at fungere - jeg kan ligesom du ikke se ind i fremtiden, men for mig at se - baseret på hvad jeg har set de sidste to år - så tror jeg ikke Troels er manden.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                            Han skal helt sikkert ha næste sæson med. Hvis det er noget lort ved juletid, så må der noget nyt til.
                            det syntes jeg så ikke - men jeg er ikke i tvivl om du får ret - han får næste sæson med

                            Comment


                              Hvad er det for en "proces" I mener Troels snakker om?

                              Hvor påstår Troels at vi skal være boldbesiddende??

                              Tror Troels er tilfreds med at vinde, og derfor afviklede han kampen i går som en kontrakamp, mens GF blev holdt på et minimum af åbne chancer.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Hvad er det for en "proces" I mener Troels snakker om?

                                Hvor påstår Troels at vi skal være boldbesiddende??

                                Tror Troels er tilfreds med at vinde, og derfor afviklede han kampen i går som en kontrakamp, mens GF blev holdt på et minimum af åbne chancer.
                                Synes også der kommer flere spydige bemærkninger herinde om TB og "proces" end egentlig er berettiget.

                                Mod AGF lignede det han såmænd godt kunne være tilfreds med uafgjort, så længe man ikke fik sat en nedrykningskandidat i gang på en eller anden dum kontrascoring og selv blev hevet med helt ned i dyndet.
                                Last edited by spfisk; 07-05-2014, 16:02.

                                Comment

                                Working...
                                X