Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: AGF - OB 5. maj 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Jeg så ikke første halvleg men er vist ikke gået glip af noget. Det er næsten ligeså trøstesløst at se på som nedrykningskampen mod Århus Fremad på atletikstadionet i 1999.
    OB: Danske mestre i 2075/6

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Jeg tror efterhånden at rygterne taler sandt omkring Emil Larsens anstrengte forhold til resten af truppen. Jeg har hørt vendingen: "flere spillere gider ikke aflevere til Emil Larsen, fordi han kun spiller for sig selv" Det lignede lige Schoops tanke i muligheden før!
      ikke at jeg tror det er helt forkert, men det er nu alliwl første gang jeg ser det herinde, eller hører det i alm.hed. Er det sådan noget "hear-say" eller er det en almen opfattelse
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #93
        Det er pivringe - så kommer Kadrii heldigvis!

        Comment


          #94
          Nøøøj altså. Det gør næsten ondt i øjnene, at se på den kamp. Hold nu kæft hvor er begge hold ringe.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            ikke at jeg tror det er helt forkert, men det er nu alliwl første gang jeg ser det herinde, eller hører det i alm.hed. Er det sådan noget "hear-say" eller er det en almen opfattelse
            Jeg ved ikke med almen opfattelse. Men har det for én tættere på klubben end en alm. fan. Jeg tror ikke, at jeg kan ikke være den eneste, der har har hørt det!

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
              Jeg tror efterhånden at rygterne taler sandt omkring Emil Larsens anstrengte forhold til resten af truppen. Jeg har hørt vendingen: "flere spillere gider ikke aflevere til Emil Larsen, fordi han kun spiller for sig selv" Det lignede lige Schoops tanke i muligheden før!
              håber godt nok ikke det er sandt - vi har sgu nok problemer at rode med - hvis der så også skal være uro i truppen.....den slags må de sgu holde uden for banen - vi spiller trods alt for overlevelse

              Comment


                #97
                Nu har jeg ikke set AGF´s sidste 7 kampe men det er altså skidt at man ikke bare på en parameter kan sige at man er bedre end et hold der har tabt sine sidste 7 kampe ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #98
                  Danmarks pt to dårligste hold - uden sammenligning!
                  De kan ingenting - og de vil ingenting !!
                  JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                  JM Barometer 1
                  2 3 4 5 6 7 8 9 10

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                    Nøøøj altså. Det gør næsten ondt i øjnene, at se på den kamp. Hold nu kæft hvor er begge hold ringe.
                    Det er superliga :-)

                    Comment


                      Det eksploderer lige pludseligt det her...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Jeg ved ikke med almen opfattelse. Men har det for én tættere på klubben end en alm. fan. Jeg tror ikke, at jeg kan ikke være den eneste, der har har hørt det!
                        du er ihvertfald ikke den eneste mere ;-)
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Hvor spiller Diarra godt. Simpelt og konsekvent. En sand fornøjelse.

                          Comment


                            Hvis begge holds boldbesiddelse i % lægges sammen - kan summen umulig nå op på 100%
                            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                            JM Barometer 1
                            2 3 4 5 6 7 8 9 10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              du er ihvertfald ikke den eneste mere ;-)
                              hehe

                              Comment


                                Hvem sagde vi spillede destruktiv fodbold under forhadte Lars Olsen?
                                OB: Danske mestre i 2075/6

                                Comment

                                Working...
                                X